نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
از بازی بعدی به تدارکات پرسپولیس می‌گویم اعتراض کند!/ پرسپولیس از با شخصیت بودن نیمکتش ضرر می‌کند/ شکلات تعارفی منصوریان را دادم دکتر پرسپولیس ...
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

افشین پیروانی مدیرتیم پرسپولیس مدتی می‌شود کمتر حرف می‌زند و مصاحبه می‌کند تا تیمش در آرامش باشد اما در گفت‌وگو با خبر ورزشی اعلام کرد تصمیم جدیدی گرفته است!

پرسپولیس در آبادان به صنعت نفت باخت درحالی که نمایش نسبتا خوبی داشت ولی روی اشتباه عجیب حامد لک گل بدی خورد و تا آخر بازی هم نتوانست آن را جبران کند. با این وجود مشکل افشین پیروانی این مسابقه نیست. او معتقد است تیم پرسپولیس از ناحیه دیگری در لیگ بیست و یکم ضربه می‌خورد و می‌خواهد از بازی‌های آینده به قول خودش جلوی آن را بگیرد!

اگر کنجکاوید تا بدانید تصمیم مهم و جدید افشین پیروانی چیست و چه برنامه ای برای دیدارهای آتی پرسپولیس دارد تا انتهای این مصاحبه ما را همراهی کنید؛

مدتی می‌شود کمتر مصاحبه می‌کنید و معمولا سعی کردید سکوت کنید. چرا؟

هر جایی لازم بوده صحبت کردم اما به هر حال یک جایی باید سکوت کرد تا تیم در آرامش کارش را پیش ببرد. البته به نظر می‌رسد در این فوتبال هر چه سروصدا یا هیاهو داشته باشید موفق تر هستید!

متوجه نمی‌شویم! بیشتر توضیح می‌دهید؟

همین قدر بگویم که از بازی بعدی پرسپولیس از تدارکات زحمتکش تیم پرسپولیس هم می‌خواهم به زمین و زمان اعتراض کند. به داور اعتراض کند، به نیمکت حریف یا بازیکن تیم مقابل و مسئولان برگزاری مسابقات و همه چیز معترض باشد!

چرا؟!

شما در این فوتبال حجب و حیا داشته باشید سرتان را می‌برند!

مگر سر شما را در بازی با صنعت نفت آبادان بریده اند؟!

نه، اصلا منظور من بازی با صنعت نفت آبادان نیست. کلی گفتم تیم‌هایی موفق تر هستند که داد و بیداد کنند و به همه چیز معترض باشند!

اما معمولا ما یحیی گل محمدی و نیمکت پرسپولیس را صبور و آرام دیده‌ایم؟

متأسفانه این هفته‌ها شاهد اتفاقاتی روی نیمکت تیم‌های حریف یا کنار زمین هستیم که به نظر می‌رسد هرچه قدر ما آرام تر باشیم ضرر می‌کنیم. پرسپولیس باز هم متأسفانه از با شخصیت بودن نیمکت خودش ضرر می‌کند و به همین خاطر تصمیم گرفتم نیمکت شلوغی مثل نیمکت آقایان داشته باشیم بلکه همه چیز به سود ما شود!

از بازی بعدی به تدارکات پرسپولیس می‌گویم اعتراض کند!/ پرسپولیس از با شخصیت بودن نیمکتش ضرر می کند/ شکلات تعارفی منصوریان را دادم دکتر پرسپولیس ...

چرا دو پهلو و با گوشه و کنایه حرف می‌زنید؟

همه مردم همه چیز را می‌دانند. آدم‌هایی را در این فوتبال می‌شناسم که گل آفساید می‌خورند یا دقیقه آخر بازی علیه آنها پنالتی ناحق گرفته می‌شود اما سکوت می‌کنند و هیچ حرفی نمی‌زنند! چرا؟ می‌ترسند فضای مجازی به آنها حمله کند یا اینکه مسئله دیگری درمیان است؟ چرا همین آقایان وقتی در بازی با پرسپولیس یک اوت دستی علیه آنها گرفته می‌شود زمین را به آسمان می‌دوزند؟!

به نظر می‌رسد کمی عصبانی و ناراحت باشید؟

نه، بحث عصبانیت مطرح نیست. شلوغ بازی این روزها مُد شده و ما هم می‌خواهیم کنار زمین شلوغ بازی کنیم و بال بال بزنیم بلکه حداقل عدالت در بازی‌های پرسپولیس رعایت شود. وقتی می‌بینم بعضی‌ها با شلوغ کردن و داد و بیداد امتیاز می‌گیرند فکرم مشغول می‌شود!

چرا به طور مشخص نمی‌گویید منظورتان چیست؟ استقلال و نیمکت این تیم را می‌گویید؟

من اسم هیچ تیم و شخص خاصی را نمی‌آورم و فقط در مورد تیم خودمان حرف می‌زنیم. باید در این فوتبال داد بزنیم یا بهتر بگویم فریاد بکشیم تا صدایمان به گوش برسد. بنابراین من می‌خواهم نیمکت پرسپولیس را شبیه یکسری تیم‌های شلوغ کار کنم!

بسیار خوب، بگذریم! فکرش را می‌کردید در آبادان سه امتیاز از دست بدهید؟

اتفاقا می‌خواهم بگویم در آبادان خیلی خوب بازی کردیم. حداقل ۶ موقعیت صددرصد گلزنی داشتیم. دو بار تیر دروازه صنعت نفت را لرزاندیم اما فوتبال همین است. گاهی توپ‌های شما گل نمی‌شود اما موقعیت نصف و نیمه حریف تبدیل به گل می‌شود. همین جا به تیم خوب صنعت نفت آبادان تبریک می‌گویم چون خیلی با انگیزه بازی کردند و امیدوارم همیشه همین طوری باشند.

از بازی بعدی به تدارکات پرسپولیس می‌گویم اعتراض کند!/ پرسپولیس از با شخصیت بودن نیمکتش ضرر می کند/ شکلات تعارفی منصوریان را دادم دکتر پرسپولیس ...

یکی از اتفاقات حاشیه ای این دیدار شکلاتی بود که علیرضا منصوریان وسط بازی به شما تعارف کرد و بعد گفت که «دیدم افشین پیروانی خیلی ناراحت و عصبانی است و ...» در این رابطه صحبتی ندارید؟

(بالاخره می‌خندد!) شکلات علیرضا منصوریان را دادم دکتر پرسپولیس خورد! به هر حال به علیمنصور هم تبریک می‌گویم هرچند اصلا حق پرسپولیس در این بازی باخت نبود.

ولی با این شکست فاصله امتیازی شما با استقلال به ۶ رسید. فکر نمی‌کنید جبران آن سخت باشد؟

مطمئن باشید تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم. بازی‌های رو در رو خیلی مهم است. ما با حریفان مستقیم خود بازی داریم و انشالله جبران خواهیم کرد.

یکی از این بازی‌ها دربی است. هواداران شما پس از بازی‌های این هفته نسبت به داور دربی نگران شده و در فضای مجازی واکنش‌هایی نشان داده اند. آیا شما هم نگران هستید؟

دروغ نمی‌توانم بگویم! بله، ما هم نگران هستیم اما منتظر می‌مانیم ببینیم چه کسی به عنوان داور دربی انتخاب خواهد شد.

جام حذفی هم قرعه کشی شد و این احتمال وجود دارد پرسپولیس و استقلال در فینال به هم بخورند. در این رابطه صحبتی ندارید؟

- شاید در نگاه اول قرعه پرسپولیس سخت تر باشد اما در مجموع قرعه خیلی فرقی نمی‌کند. ما می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم و تفاوتی هم نمی‌کرد به چه تیمی برخورد کنیم. مهم این است ۲ بازی پیش رو را ببریم، به فینال برسیم و انشالله در فینال هم سربلند باشیم. به اینکه در فینال قرار است با کدام تیم بازی کنیم از الان فکر نمی‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دریکوند IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    شما شخصیت دارید؟شما آرامید ؟شما که با هوچیگری پنالتی را به بیرون محوطه منتقل می کنید؟شما و رسانه های زنجیره ایتون آبروی شخصیت و اصالت را از بین بردید بعد از این کامنت یه بیانیه علیه من بدیذ
    • ع.شرقی DE ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      فقط مونده همسر شهلا جاهد وارد گود بشه و اظهار نظر کنه!! این حرفا هم از سر استیساله!!
    • Retired IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      جناب دريكوند بازى رو ديديد .؟ از سرمربى ، مربيان ، مربى دروازه بان ها ، تداركات و خلاصه كل تيم به سمت بازيكن گلگهر هجوم اوردند در حاليكه بازيكن فقط ميخواست اوت را پرتاب كنه ، برادران مجيدى رو ديديد كه چيكار ميكردند .؟ يا غلامپور كه هميشه منتظر يه فرصت طلايى هست تا بپره وسط و يكى رو بزنه يا فرزاد مجيدى كه بعد از اخراج به سكو ها چيكار ميكرد . بنده به داورى كارى ندارم و قبول دارم كه امسال استقلال بعد از 10 سال قهرمانى ميخواد ولى اخه به چه قيمتى .؟ واسه شما ارزوى موفقيت ميكنم ولى هنوز خيلى مونده تا قهرمان بشيد .
    • علی پروین DE ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      افشین جون حرفات رو که میدونم دروغه و عادت نداری راستش رو بگی ! اما اون شکلات رو که میگی دادی دکتر تیم قبول دارم ؛ تو عادت داری خودت برداری نه اینکه بهت بدن 😉
    • پرسپولیس⁦♥️⁩ IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      ما کادرفنی آرامی داریم ما مثل شما نیستم بریم توی زمین داد بزنیم برایم پنالتی بگیرد
    • دریکوند یا بالاگریوه خمر IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      همینکه پرسپولیس طرفدار های کوچيک وهوچي گری مث شما نداره خودش برده
    • جاسم خوزستانی RO ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      وقتی تو اصفهان از بس دوپینگ کردند که فراموشی گرفتند کسی این‌ مسئله را بررسی نکرد و دروغ آبهای آلوده را رسانه های حکومتی لنگی اشاعه دادند از وقتی بابامسعود رفته یحیی مغزش خوب کار نمی کنه و موهای عاریتیش لیز میخوره حامد لک دستهاش میلرزه حمید مطهری موهاش ریزش پیدا کرده و داود فنایی ریشاش سفید شده و کچلی گرفته و ... بابا مسعود همه چیز لنگی ها بود سایه بابا مسعود روی سر لنگی ها باید مستدام‌ باشد
    • لنگی سوز IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      اون چیزی که این فرش دزد نداره همون هجب وحیا هستش.مگه تا حالاکم عربده کشی کردی تیم نمونده با درگیری فیزیکی نداشته باشین
    • حسینی US ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      آقای افشین‌ پیروانی چرا شکلات تعارفی داش علی رو نوش جان نکردی؟اون شکلات جادویی بود و دردها و عقده ها و سوزش ها و حقارت های شما را تسکین می داد ۲ ستاره واقعی استقلال خار چشم‌ شماست حکومت و در راس آن بابا مسعود ها و بابا حمیدها خیلی تلاش کردند تا یه ستاره واقعی بزنید ولی از بس حقیرید به جعلی آن بسنده کردید و حالا وراجی می کنید
    • /// IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      جالب است کسی که در رختکن به بازیکنان توصیه میکند که هر چی شارلاتان بازی است دربیاورید دم از نیمکت آرام و اخلاق میزند،بله با داد و بیداد میتوانی بر داوری تاثیر بگذاری همان طور که در بازی برگشت لیگ قبل مقابل همین گل گهر جناب گل محمدی چندین بار داور چهارم را هل داده و اگر دخالت بقیه نبود میخواست داور را کتک هم بزند و همین امر باعث شد که داور خطای داخل محوطه جریمه را در کمال تعجب بیرون از محوطه بگیرد و جناب گل محمدی اخراج هم نشد و چند بازی بعد در بازی با ماشین سازی قعر نشین محروم شدند و یا فرجی بر روی ژستد خطای پنالتی میکند و بعد در کمال تعجب هم ایشان و هم علی نعمتی بلند میشود و به کمک داور عربده میکشد که چرا آفساید نگرفتی و کارت زرد هم نمیگیرد،در همین بازی با نفت عبدی پایش را یک متر بلند میکند و محکم به سینه دروازه بان صنعت نفت میزند و داور حتی کارت زرد هم نمیدهد،در ضمن جناب پیروانی مگر تدارکات پرسپولیس را میشناسی؟من فکر میکردم اعضای کادر پرسپولیس را مثل بازی با سپاهان نمی شناسی.
    • شمسعلی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      در جواب حسینی: دو ستاره واقعی در فینال غیر واقعی آسیا !خخخخخخ
    • چرک بازی کنید ............... IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      هرچی شارلاتات بازی بلدید توی زمین اجرا کنید بعععله اینا از حرفهای همین آدمیه که درس اخلاق هم میده !!!! البته زمانی هم که بازی میکرد کم چرک بازی نمیکرد !
  • آرمان IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    خنده دارترین سوال این بود که شما معمولا نیمکت آرومی دارید! پارسال تنها مربی‌ای که داور را هل داد یحیی گل محمدی بود که کلا یه جلسه محروم شد همیشه هم خودش و مطهری و همین پیروانی از اول بازی تا دقیقه ۹۰ معترضند!
    • محمد IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      افشین جان خخخخخخخخخخ ههههههههههه خخخخخخخخخخ همینجوری آروم باش خخخخخخخ
    • ناشناس IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      بحث الان، شما الان برای اینکه خطا بگیرد میاد وسط زمین بعد شما میگید کادرفنی ما معترض ،واقعا اول برای خودتون ببنید
    • مجید یاراحمدی IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      کی علیه کادر فنی پرسپولیس دهن گشادی کرد هر کدوم از این اسامی روی کل لیگ سنگینی دارد یحیی گل محمدی،کریم باقری،افشین پیروانی،حمید مطهری مواظب حرف زدنتون‌باشید اینها با آبجی فرهاد و اون یکی خواهرش فرزاد سوراخ پور مربی گلرهاتون فرق دارند چرا امثال آقای جواد زرینچه بزرگوار نزدیک این نیمکت نمیشوند چون کل نیمکت‌ یک ریال ارزش ندارد پس خفه تا دو سه هفته دیگه
  • مجید IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    چرااین پرسپولیسا دست بردارنیستن هربازی یه بیانیه جدید
  • شاغلام IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    بهونه وجوک خوبی بود
  • mahdi IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    شما که فقط داخل زمین حرف میزدین. پس چی شد؟
    • مهدی IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      استقلالیا هم فقط تو فضای مجازی
    • فوتبالی DE ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      از بیرون زمین شروع میکنن به هوچیگری و از کنار زمین خط میدن تا بازیکن حریف رو مصدوم کنن و داخل زمین هم فحاشی و شارلاتان بازی
    • کیوان IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      از اونجا که میبینه بعضی تیمها خوب بیرون زمین امتیاز جمع میکنن گفته ما هم امتحان کنیم!
    • کیسه قانون گریز IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      به همان دلیل که برادران دالتون چند وقت قبل مصاحبه کرده بودن وکلی پاچه خواری داورارو کردن ولی ازهمه هوچی گری بیشتردارن
    • تاج کبیر IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      داخل فرش فروشی هم حرفهای زیادی واسه گفتن داره این
  • اصغر IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    شخصیت کلا واژه غریبی برای نیکمت پر مدعای شماست اقای فرشیان زمان تو زمین حرفمون میزنیم تموم شد بابا مسعود رفت البته پردهای جدید خیلی سعی میکنن کمکتون کننو لی عرضشو ندارید راستی از حمید مطهری .... یه امار لوران بلان بگیر
  • Peژمان IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    هر کی ندونه مردم ایران میدونن که چرا حرف نمیزنی.. اگه حرف نمیزنی از بی حرفیت نیست و از خجالتته که حرف نمیزنی...اگه نیمکتهای دیگه شلوغ بازی در میارن حتما به خاطر تیمشون و نا داوری و ظلم هایی هستش که در بازی‌های رو در رو با تیم شما دارن!!! حداقل دزد و کلاه بردار نیستن..اگه هر کسی جز تو کاری که با کیروش و بچه های تیم ملی امید کردی رو می‌کرد قطعا مادام العمر محرومش ‌‌‌ میکردن..البته داد و بیداد تیم‌هایی که با شما بازی رو در رو دارن برای اینه که میترسن یه موقع سرشون کلاه نزاری و چمن زمینشون یا نیمکت رو وسط بازی در نیاری و نبری
  • پژمان IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    هر کی ندونه مردم ایران میدونن که چرا حرف نمیزنی.. اگه حرف نمیزنی از بی حرفیت نیست و از خجالتته که حرف نمیزنی...اگه نیمکتهای دیگه شلوغ بازی در میارن حتما به خاطر تیمشون و نا داوری و ظلم هایی هستش که در بازی‌های رو در رو با تیم شما دارن!!! حداقل دزد و کلاه بردار نیستن..اگه هر کسی جز تو کاری که با کیروش و بچه های تیم ملی امید کردی رو می‌کرد قطعا مادام العمر محرومش ‌‌‌ میکردن..البته داد و بیداد تیم‌هایی که با شما بازی رو در رو دارن برای اینه که میترسن یه موقع سرشون کلاه نزاری و چمن زمینشون یا نیمکت رو وسط بازی در نیاری و نبری
  • تاج افتخار ایران IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    خوشم میاد تو این چند سال مرتب میگفتن تو زمین حرفتون رو بزنید درحالی که می دونستن بیرون از زمین بابا مسعود رو دارن که هواشون رو داشته باشه الان که کسی نیست اونجوری عملا حمایتشون کنه همه جا حرف واسه گفتن دارن به جز تو زمین جالبه مرتب همه شون دارن مستقیم و غیر مستقیم درمورد استقلال صحبت می کنن بعد مدعی هم هستن چرا درباره ما بیانیه میدن فقط خداشکر میکنم طرفدار لنگ نیستم
  • Ehsan IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    هر کی ندونه مردم ایران میدونن که چرا حرف نمیزنی.. اگه حرف نمیزنی از بی حرفیت نیست و از خجالتته که حرف نمیزنی...اگه نیمکتهای دیگه شلوغ بازی در میارن حتما به خاطر تیمشون و نا داوری و ظلم هایی هستش که در بازی‌های رو در رو با تیم شما دارن!!! حداقل دزد و کلاه بردار نیستن..اگه هر کسی جز تو کاری که با کیروش و بچه های تیم ملی امید کردی رو می‌کرد قطعا مادام العمر محرومش ‌‌‌ میکردن..البته داد و بیداد تیم‌هایی که با شما بازی رو در رو دارن برای اینه که میترسن یه موقع سرشون کلاه نزاری و چمن زمینشون یا نیمکت رو وسط بازی در نیاری و نبری
  • تیر غیب US ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    با درود،جنابِ پیروانی عجب منطقی به خرج دادید!انشاءالله که درد دلی از فجایعِ مسلسل گونهء فصلِ جاری کردید بلکه طعنه زدید.چنانچه چنین رفتاری را از سوی نیمکتِ هر تیمی نکوهیده میدانید برای اخذِ نتیجه شما نیز چنین کنید چه تفاوتی میانِ شما و ایشان است؟! چنانچه شما نیز رفتاری حزبی پیشه کرده و هدفتان وسیله را توجیه کند چه تفاوتی میان شما و ایشان؟ شما مکلف به تکلیف هستید و نه مسئول به نتیجه.شما جوانمردانه رقابت کنید و چنانچه قربانیِ زد و بند های سیاسی شده قهرمانی را هم از دست دهید هواداران که به عشقِ مرامِ مردمی پرسپولیس جذب این این تیمِ مردمی شده اند ایستاده شما را تشویق خواهند کرد.اگر رقیبِ شما برخوردار از نعمت هاست شما نیز هوادارانی سر به آسمان دارید که در گوشه گوشهء کشور از قلب خود خدا را جهتِ توفیقِ شما تمنا میکنند.سرمایهء پرسپولیس را هر تیمی ندارد پس هر تیمی را الگوی خود قرار ندهید.
  • لنگپولیس IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    آقا فرش دزدهِ هوچیگر : شما که می گفتید ما جعلپولیسم و حرفمون رو داخل زمین میزنیم و کار به حواشی نداریم👍🤣😃 چطور شد یکدفعه تمام لنگیا حرف هوچیگری و سرکشی و یاغی گری میزنند 👍👍 هر چند هوچیگری و سرکشی در باشگاه لنگیا نهادینه و یک مکتب بشمار میاد👍👍 #مکتب_هوچیگر_و_بی منطق_لنگیا
  • قاسم IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    کاش یه پنالتی تو‌دربی برا اینها نگیرن همون کاری که دربی رفت علیه استقلال انجام شد اون وقت ببینید هواداران و پس کسوتان این تیم چه میکنند.. شما با همین هیاهو و لاوی گری فوتبال کشور را به بیراهه بردید دیگران از شما آموختند
  • اسد IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    تعجب اینه که پیروانی از شخصیت حرف میزنه مگه توهم شخصیت داری
  • مهرگان IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    خیلی خندیدم ...تنها چیزی که افشین پیروانی نداره هوچیگری تمام
  • پناهندگان ترکیه IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    تواین فوتبال بخوای آروم باشی سرتومیبرن تقدیم کیسه کشا می کنند افشین خان حرف درستی زدنیمکت پرسپولیس هم بایدازاین به بعدمثل نیمکت کیسه سلیطه بازی دربیاره یحیی مثل فرناز پودری ده متربروسط زمین بدن ساز پرسپولیس بایدازاین به بعدعلیه تیمای دیگه مثل کیسه مصاحبه کنه مدیرعامل پرسپولیس بایدمثل آجرپاره(گاوی که به رنگ قرمزحساسیت داره) سلیطه بازی دربیاره
  • 10سال جام ندیدن IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    باید به کیسه کشای 10سال عقده جام یادآوری کنم که همین چندروز قبل مربی محبوب شما گفت که آرامترین بازی ما دو بازی بوده که باسرورتون پرسپولیس داشته و مهرتاییدی زد بر نجابت و بزرگی کادر ارتش سرخ و چیزهای دیگه رو یادآور نمیشم؛ واما فرناز و داداش بی شخصیتش رو تو آخرین بازی یادتون بیاد؛ فقط تو یک بازی درگیری با بازیکن حریف و بقول همون بازیکن جوجه لاتهای که رو نیمکت کیسه جمع شدن؛ رفتن فرناز تو زمین درحالیکه بازی در جریان بود و سوت و دادو بیداد داداش فرناز که داور بازی تمومه؛ این شخشیت نداشته کیسه جماعته!! حالا بماند تو دربی حذفی جفتک غلامپور به فرجی که محروم شد!!! خخخخ بخدا این رو بدور از هر گونه تعصب رنگی میگم؛فک کنم بی شخصیت ترین کادر تاریخ باشگاه کیسه همین کسایی هستن که الان مشغول بکارن
  • محمد خوزستانی IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    دیگه همه فهمیدن منظور کدوم تیمه که از مدیر عامل تا ابدارچی باشگاه همه کار میکنند تا تیم قهرمان شود از مدیر عامل اقای م.الف تا سرمربی اقای ف. م .ق. که دارای ارتش مجازی است تا دکتر و تدارکات تیم و حتی عوامل فدراسیون و سازمان لیگ به دستور وزیر ورزش به این تیم کمک مبکنند که در داخل زمین چه در خارج زمین حتی رساندن اطلاعات سری رقبا که فقط در اختیار فدراسیون و سازمان لیگ است
  • hamed IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    پس قبول دارید که قهرمانیهای این چند سال شما از خارج از زمین آب خورده و شلوغ کاری مدیریت و کادر فنی؟
    • انتی لنگی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      +بابا مسعود و مامان اذر، الان که اینا نیستن بیچاره ها به داوری اعتراض دارن و بعد هر بازی یه بیانیه میدن
  • لر اصیل تاجی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    حرفی بزن ادم خندش نگیره شما حجب وحیا دارید پس اونی زد زیر جعبه اب معدنی تدارکات چی ما بود با شخصیت 5 ساله با هوچی گری جامها رابا اسنپ اختصاصی دکادو پیچ براتون فرستادن وهم برتون داشته نه دیگه خبری نیست چند دربی اخر رو نگاه کن ببین حق کی پایمال شده امسال که کمی عدالت داره اجرا میشه دارید پر پر میزنید پس حالا تو زمین حقتونو بگیرید این حرفا ودستمال یزدی ها مال زمان بابا مسعود بود که حمایتتون میکرد این کارا دیکه نخ نما شده هر چند اصالت شما با هوچیگری وهیاهو شروع شده بسووووووووووووز جونم
  • امین IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    شخصیت چیز بدی نیست اما ای کاش اجازه میدادی یکی از کادر فنی که معنای واقعی این کلمه رو میدونیست ،صحبت میکرو
  • لنگ مافیای حکومتی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    برد استقلال و شکست سوگولی حکومت جلوی داش علی منصوریان مافیای پلید سرخ را داغی سنگین نهاده است پروژه قهرمانی های سریالی و به عدد ۶ رساندن مهندسی بازیها در حال شکست خوردن است و مافیای حکومتی در حال انفجار و متلاشی شدن ! بله تا زمانیکه داوریها به نفع تیم‌ سوگولی حکومت باشد کاملا باشخصیت و آرام هستند مثلا مهاجم آنها با دروازه بان برخورد می کند و برایشان پنالتی می گیرند و یا با دست گل می زنند و هزاران مورد دیگر ولی اگر خدایی نکرده یک اوت دستی خلاف میل این عزیزدردانه های حکومت گرفته شود آنگاه شخصیت نداشته و پوشالی و ننگین خود را نمایان می کنند این آقا هم اول فرش ها و کارت هدیه های هاپولی کرده را به صاحبان واقعی آن بازگرداند بعد در دروازه را باز کند و اراجیف بگوید ۴۳ سال رانت و جعل و حمایت و قهرمانیهای مشمئزکننده آنها را زیاده خواه و متوهم ساخته
  • نبن IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    کاملا درسته هرچی سروصدا بدی ب سودته مث نیمکت کیسه
  • افشین شارلاتان IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    از شارلاتان بازی چه خبر ،بابا همتون مثل همدیگرید.قویتر از بهانه هاتان باشید ؟شما که در مورد همه بیانیه می دهید و انتظار حمایت دوره بابا مسعود را دارید.
  • ریزبین IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    جناب پیروانی متاسفانه از بد حادثه به علت نبود تماشاگر در ورزشگاها صدای نیمکت نشینان در حین برگزاری مسابقات بوضوح قابل شنیدن هست بنظرم هر شلوغ کاری که انجام بدی بهتر از این که دستور مصدوم کردن بازیکن تیم مقابل به تیمت بدی بنده بعنوان یه استقلالی اگراین ادعا رو بجز شما هرکدام از دوستان پرسپولیسی میکرد اعتراض نداشتم ولی ازکسی که معتقد به شارلاتانی هست نمیتونم بپذیرم
  • علی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    بیخود اعتراض نکنید به هیچ جا نمی رسید، یادمون نرفته چندسال زیرسایه بابامسعود کلی جام مفتی هدیه دادن بهتون، اون موقع چطور بقیه تیم ها اعتراض میکردن شما به یورتون بود، بکشید طعم تبعیض رو، اون موقع که بابامسعود کلی حاشیه برای استقلال ایجاد میکرد و تا جایی که میتونست استقلال رو ضعیف میکرد و ازونطرف به پرسپولیس تا قل و دندان رسیدگی میکرد، همه معترض بودن شما ککتون نمی گزید
  • من IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    تو خودت واسه بی شخصیت شدن نیمکت لنگ کافی هستی کاکو . محمدعلی جان تو به همون کار اصلیت که تجارت فرشه برسی بهتره ها
  • براداران مجيدي عامل فساد فوتبال IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    بابا مسعود کلمه رمز استقلاليا براي ادامه جنا يات خود خودشان 50 پدرند
  • سعید DE ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    فکر کنم خبرنگار و مصاحبه شونده هر دو یک نفرند
  • سیاوش RO ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    وقتی لنگ حکومتی جعل سند کرد و باید به ۲ دسته پایینتر سقوط میکرد از وزیر ورزش و رئیس جمهور و کلیه حکومتی ها حتی مداحان و چسبیده ها بسیج شدن تا تیم‌ سوگولی نظام خدایی نکرده آسیب نبینه نفت و گاز دادند تریلی تریلی طلا دادند تا اردوغان و ریزه اسپور دهانشان بسته شود و به تیم های داخلی دستور دادند کسی حق شکایت از لنگ حکومتی را ندارد تا ۵ قهرمانی جعلی و مهندسی شده تقدیمشان کنند که حالا مزه کرده و قهرمانی ششم را از حکومت طلب دارند و چون بابا مسعود نیست پایه های جعل و رانت و کثافتکاری لرزان و سست شده است و لنگیها همیشه به فوتبال پاک ۸ بر ۰ میبازند و یا شاید سنگین تر
    • ساسان IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      این فوتبال پاکتون ما رو کشته .با این همه لطف وامتیاز و... خیلی رو میخواد از عدالت حرف زدن.سنگ پا پیشتون کم میاره!!
  • ناشناس IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    هوچیگرواقعی شما هستید.با دست گل می زنید بعد مظلوم نمایی هم میکنید.
  • sepahan IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    اشتباه کردی دادی تدارکات علی منصور داده که توبخوری اگرنه میدادتداروکاتتون
    • محسن IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • افشین لنگی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    افشین جون یه فرش ۲ در۳ افشار میخوام .کی برام میاریخخخ
  • عدی غریبی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    ایول به شاه فرهاد که پرسپولیس را سوزانده الان میخوان شلوغ کاری کتن .. یحیی الان چه وقت چیپ زدن بود
  • از پیدایش زمین0مقام بین المللی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    خداوکیلی حداقل تو و امثال تو از حجب و حیا و مظلومیت صحبت نکنن که باعث و بانی هرچی ظلم به فوتبال این کشور شما بودید که تو این پنج شیش سال فوتبال هم از مردم دریغ کردید
  • عباس IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    فقط اونجایی که ازش میپرسه شما معمولا نمیکت آرومی دارید؟؟ همه چیز مشخصه شارلاتان بازی جدید ازنوع خبرقرمزی
  • وحید IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    تعریف جدیدی از معنی شخصیت ارائه شد
  • باقری IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    در بازی رفت کارشناسان هم گفتند روی ژستد پنالتی شد و اگر اعتراض خودت آقای پیروانی و دیگران به نظرت کم هستند بگو تدارکات محترمتان نیز اعتراض کنند ولی طرفدارانتان فحش که به آقای مجیدی ودیگران دیدم در اینجا نوشته بودند بی ادبانه بود و هست چون فوتبال بازی است درست هست هیجان دارد ولی نباید به هم فحش بدن اعتراض کردن ایراد ندارد گاهی ایرادها درست هستند وگاهی اشتباه، ولی نباید حرمت ها بشکند
  • ا IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    البته شما سکوتتان مسبوق به سابقه است. برای مثال جناب نصرتی وآقای شیث رضایی هم مجری سکوت بودند.
  • سید صابر حسینی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    ای خدا ببین کی دم از حجب و حیا میزنه .افشین شارلاتان قالیچه دزد از مظلومیت تیم حکومتی بیروزی همین بس که افشین خانم دم از مطلومیت ان میزند .برو اقا برو خدا روزیتو جای دیگه بده تو سر دسته هر چی لات و قداره بنده هستی برو کشکت و بساب اقا
  • م IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    کیسه کش آخر فصل بازم برا دومی بجنگ.فقط هوچی‌گری و بیشرفی از نیمکت کیسه میباره.یادشون رفته فیلم‌های بیشرفی از فرزاد خانمشون و بقیه.انشالله خدا جواب بیشرفیشونو بده
  • ..... IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    امشب فاصله9امتیازبشه چهره لنگیا دیدنیه
  • معمولا ما یحیی گل محمدی و نیمکت پرسپولیس را صبور و IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    معمولا ما یحیی گل محمدی و نیمکت پرسپولیس را صبور و آرام دیده‌ایم واقعا؟پس اونی که به سینه داور میزنه نکنه ماییم و خودمون خبر نداریم چی میزنین شما خبرلنگیا
  • جواد US ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    از صدر تا ذیل از مدیر عامل تا لیدر و هوادار لنگ خبیث در مورد تاج کبیر صحبت کنند.در گذشته عادت داشتند از فصل نقل و انتقالات و قبل از شروع فصل بابا مسعود اقدامات لازم را برای تضعیف تاج انجام داده تا با برتری غیر فوتبالی و خارج زمین جام را به لنگ تقدیم کنند. همین الان اگر قانون اجرا شده بود به خاطر عدم پرداخت بدهی پرسپولیس به پدیده هیچکدام از قراردادهای بازیکنان جدید نباید ثبت میشد و صدور کارت بازی آنها تنها به وسیله حمایت‌های غیر قانونی میسر گشته است
  • تاج IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    باشخصیت ترینشان خودتی....خخخخخخخخخخخخ
  • استقلال قهرمان IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    آقا افشین تا شما هستید چرا کار تدارکاتی را زیاد می کنید، خودت اعتراضات را مثل قبل مدیریت کن، گویا پیر داری میشه!
  • Daryoush US ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    i agha mesle bacheha raftar mikonad, bejaye in harfha chera be Goel Mohamady bnemigoyee chera in team baed az 3 sale inghadr bad bazy mikonad? bavar konid perspolis ba in bazyha be Esteghlal ke mibazad hichey be hich koja nemireasd, perspolis bayad inghadr khoub bashad ke ba teame dovomash Esteghlal ya Naft ra bebarad, na inke inghadr zalil bashad, bazykonany mesleh Alishah va chand nafare dighar jayeshan dar perspolis nist, in team roye osoule dorost bazy nemikonad, perspolis bayad yek moraby arzane kharejy khoub biavarad
  • علیرضا IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    سلطان حاشیه = افشین پیروانی و خبر ورزشی
  • آره ما لنگی هستیم IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    افشین لنگیم من... به فکر دزدیم من فرشا رو خوب میدزدم... همیشه اینو گفتم افشین لنگیم من... سلیطه و هوچیم من هوچی گری کارمه... الله نگهدارمه
  • تیرغیب IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    با درود اقای پیروانی بی انصافی نکنید حتما لطف مکرر را حق مسلم خود می دانید؟
  • شمسعلی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    اقای پیروانی تو این پنج سال فقط مونده بود وزیر وارد زمین بشه وبرای تیم شما گل بزنه
  • فری IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    آخرالزمان شده. ببین کی از شخصیت حرف میزنه
  • ناشناس IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    شخصیت وارسته شما در چرک بازی کردن،شارلاتانی،دروغگویی و فراری دادن بازیکنان تیمتان از زمین فوتبال در فصل قبل روبروی تیم سپاهان را با تمام وجود درک کردیم،ما شرمنده این همه مظلومیت هستیم
  • لنگ کثیف IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    ۵ سال با داد و بیداد و بابا مسعود جام اسنپ گرفتی،برو توی آقای فرش کار کن!!!خ
  • اکبر IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    معننی شخصیت تیم خاص رو فهمیدیم فقط هوچی گری و برا داور خط و نشون کشیدنه،با دستم که گل میزنید و فکر میکنید با دسته کورا طرفین، کجاست اون شرف نداشته تان؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی