نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
قلعه‌نویی: واقعاً بریده‌ام/ بعد از ۴۲ سال فهمیدم که می‌توان پنالتی را هم ادامه داد/ مثل بازی استقلال سر ما را بریدند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: مقابل پیکان اگر پنالتی گرفته می‌شد و گل می‌زدیم، روند بازی تغییر می‌کرد، اما داور آن را از ما گرفت.

امیر قلعه نویی پس از تساوی بدون گل مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم به خاطر شرایطی که در بازی قبلی برای ما ایجاد کردند. شما دیدید امروز چه توپ هایی گل نشد و به تیم حریف موقعیت ۱۰ درصد هم ندادیم. نمی‌دانم راجع به یکسری مسائل چه بگویم.

وی افزود: بازی هم اسیر بی عدالتی شدم.  بعد از ۴۲ سال فهمیدم که می‌توان پنالتی را هم ادامه داد. خودم واقعا بریدم. داور محروم شود چه چیزی برای ما دارد؟ و حذفی سال قبل هم داور محروم شد. امروز هم یک پنالتی طلبکار شدیم. برای من تعجب است که چطور وقتی کوچکترین اتفاق برای ما می‌افتد داور یک و دو و چهار همه را سهیم می‌کنند که نظر بدهند، اما در دروازه حریف می‌گویند ما ندیدیم.

سرمربی گل گهر گفت: در بازی با استقلال و مقابل پرسپولیس هم به آن شکل بود و در دیدار با نساجی هم دو پنالتی ما را نگرفتند. در بازی امروز کمک اول ۱۰۰ درصد صحنه را دید و جای کفش روی پای بازیکن ما بود.

وی با اشاره به شرایط پیکان تاکید کرد: پیکان تیم چغری است و روزنه ها را بسته بود و در این شرایط کسب موقعیت و گل زدن سخت می‌شود و از همان موقعیت های ایجاد شده نیز استفاده نکردیم و تک به تک را نزدیم و پنالتی مان هم گرفته نشد. می‌دانستیم پیکان لایه های دفاعی درست می‌کند و چشم به ضد حملاتت دارد به خاطر همین یک هافبک تکنیکی گذاشتیم و نیمه دوم هم تغییر تاکتیک دادیم که جواب هم داد.  در مجموع ما امروز ۲ امتیاز تنبیه شدیم. اگر پنالتی می گرفتند و گل می‌شد، روند بازی فرق می‌کرد، اما کوپال ناظمی داور مسابقه آن را از ما گرفت.

قلعه نویی ادامه داد: تیم ما عالی بازی کرد. با اینکه ۲، ۳ بازیکن خود را در اختیار نداشتیم، نفرات جایگزین نمایش خوبی داشتند و در چرخش توپ و موقعیت هم عملکردمان مناسب بود.

سرمربی گل گهر در خصوص سوال خبرنگاری که در مورد اعتراض‌های زیاد و حساس شدن روی این تیم پرسید، گفت: من بازی با استقلال که به کنفرانس نرفتم و بیانیه هم ندادیم و اعتراض و شکایتی هم نکردیم. منظور شما این است که سکوت کنیم؟ باید حرفی بزنید که با مدرک باشد. 

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد سعید صادقی افت کرده است، عنوان کرد: درست است که او امروز یکی دو موقعیت خراب کرد، اما دروازه بان حریف هم انصافا واکنش های خوبی نشان داد و نباید از آن گذشت. به هرحال این شرایط ممکن برای هر بازیکنی اتفاق بیفتد که افت کند اما سعید افت نکرده و امروز هم اگر پنالتی می‌شد، باز هم او می‌زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سمیرا IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    این چقدرغرمیزنه دورت تموم شده مربی انقدرالکی ضعفت روباغرزدن نپوشون اه
    • کیسه کش عقده ای IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      اگه رییس مافیا و نکونام و منصوریان و خطیبی و شریفات و فخرالدینی و عنایتی و ساکت الهامی و سپاهان شله زرد و تراکتور زنوزی کیسه کش نبودن کیسه حموم لجن حکومتی الآن برای نیفتادن باید رقابت میکرد؟! یعنی ببین این شش سال سروری سالارشون پرسپولیس چقدر به این جماعت متوهم هوچی گر عقده ای فشار آورده که شرافت مرافت رو کلا بوسیدن گذاشتن کنار هر چند مکتب مافیایی بیشتر از این نمیشه؟!
    • کیسه حموم لجن IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      رییس مافیا امسال رفته تو کار مهندسی و تبانی؟! شش امتیاز شیرین تقدیم کیسه حموم لجن حکومتی کرد آب از آب هم تکون نخورد؟! عادل خان فردوسی پور رو کله پا کردند فقط بخاطر همین که راحت مهندسی و تبانی کنند؟! آقای رییس مافیا دعای همه طرفداران باشرف پرسپولیس این هستش که انشاالله عوض کارهای خودت رو از خدا بگیری انشالله.
  • موحد IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    امیر، یک استقلالی بی تعصب، خدا ازشادش کند،
  • کیسه ی مظلوم و منفور. IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    بیخودی زور نزن جناب مافیا!هرکی ندونه تو دیگه بهتر میدونی صاحب کاپ چه نقشه ای در سر داره!اخه تو خودت ۴۲ساله عضو اصلی و ارشد این گروه مافیایی هستی!همین حالا که تو داری در مورد پنالتیه نگرفته حرف میزنی بابا حمید و دارودسته ش در حال فراهم کردن مقدمات اسنپ و رسوندن جام بدست سردارشون و فرنازشون هستند.
    • ل IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
      لنگیهای تقلیدی خیلی دوست دارند القابی رو که تاجیها بهشون دادن معادلسازی کنند و به تاج بچسبونن مانند همین لنگ و عدد چهار و تیم حکومتی .... اخرینش بابا مسعود بود جدیدا هم گفتند اگر قهرمان شدیم که میگیم بدون بابا مسعود هم قهرمان شدیم هی نگین بابا مسعود اگر هم اس اس قهرمان شد میگیم بابا حمید خخخ ولی بابا فقط بابا مسعود و مامان اذر خخخ لنگی جماعت تقلیدیه راهشو یاد گرفتند نوچه های هوچیگر فرشین و امپراتور اعتماد به نفسی که دولت بنفش و وزارت بابا مسعودی با جامهای اسنپی بهتون داد نتیجه اش غرور کاذبه میگم الان چرا صدرنشین نیستید طوفان سرخ اسیا کی قهرمان آسیا میشین جناب خان مثل سرهنگ ها سفر گفت تبمی که قهرمان نمیشه فقط به درد ورزش صبحگاهی میخوره
    • مصطفی IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
      واقعا حد و شان شخصبتت در همین حده توهین و تهمت زدن کار درستی نیست دنبال بهونه نباشید به این فکر کنید که تیمی که هوادارش هستی وقتی مقابل تیم اخر جدولی امتیاز از دست میده و مساوی میکنه و یا به تیمهای الومینیوم و صنعت نفت ابادان میبازه همین سه بازی یعنی از دست دادن ۸امتیاز پس دلیل عدم موفقیت تیمتون فنی و ناتوان لودن در مقابله با تیمهای لیگ است اخرین بازی هم تیمتون شانس اورد که برنده شد وگرنه حداقل مساوی تمام میشد اونم با تیمی که کلی مشکلات و معظلات داره و نفت مسجد سلیمان رو وزارت نفت اونطور که مانند تیمهای صنعتی مانند فولاد و سپاهان یا گل گهر سیرجان حمایت میکرد مطمئم باش به نفت مسجدسلیمان هم میباختید در اخر به جای فرافکنی و تهمت و افترا زدن به دیگران بخواهید تیم خودتون رو تقویت کنید
    • مهدی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
      برید بررسی کنید کیسه هم قرمز بوده با جعل نمیشه جایگاه تاج را با جایگاه لنگ مقایسه کرد
  • ع IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    تو‌میگی مشکلشون قلعه نوعی هست بعد پسرت میاد گیر میده به استقلال.آخه مگه فقط با استقلال بازی کردی؟ غیر از این هست که دلت نمیخواد استقلال نتیجه بگیره که تو بشی مربیش؟
  • رضا IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    قلعه نویی به پایان راه خود درفوتبال رسیده است واز دنیای فوتبال خداحافظی کند۰
  • محمد DE ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    واقعا این حجم مطالبی که خبر ورزشی ضد تاج کبیر می‌ذاره عادی نیست و نمیدونم ریشه در چه موضوعی داره
  • پوتین IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    خیلی ترسو هستی لنگ به تیمت بادست گل زد از ترست چیزی نمیگی اما همه چیزت را مدیون استقلالی خیلی منفور شدی
  • محمد IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    عروس خانم بلد نبود برقصه می گفت زمین کجه .
    • محدثه IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      😅😅😅😅
  • علی IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    اقای قلعه نویی نه مربی و نه بازیکن هیچ کدام ظرفیت ندارند اشتباه از ادم است داور هم یکی از انهاست داوران امروزه بدلیل اعتراض ها کنترل و دقت لازمه را ندارند و اگر امثال شما پیشکسوتان دنبال فوتبال جوانمردانه باشید این اشتباهات به حداقل می رسد ولی انگار بردن و سه امتیاز گرفتن از نان شب هم واجبتر شده خوب قهرمان شدید اون هم در اسیا و بیرون کردن قهرمان ایران از اسیا و بقیه داستان پس چرا مشکلات را بگردن این و ان می اندازید فوتبال در این مملکت شده احساسی وخود خوری و انگ به این تیم و ان تیم زدن و دروغ گفتن و بی وجدانی ایا این است فوتبال میشود از این فوتبال لذت برد کرونا هم که نباشد میشود زنان از نزدیک تماشا گر شوند لااقل مربیان بفکر سلامتی خودشان باشند که اسیبی نرسد و الگوی جوانها و بازیکنان جوان که همه از ان لذت برند نه متنفر شوند
  • عباس‌ IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    اگر این پنالتی های ساختنی را نگیرند که استقلال به بالای جدول نمیرسه داور هم نگاهی به جیبش میکنه باید حق برا بدین
    • محدثه IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
      باشه شمالنگی هاخوب . یه کلمه هم ازمادرعروس
  • فربد US ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    بازنشست شو آقای قلعه‌نویی، دیگه چی میخوای؟ این همه جام گرفتی، وضع مالیت هم که خوبه. برو بشین دو روز زندگی رو لذت ببر تا لب خط سکته نکردی.
  • ناشناس IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    درود از حق نگذریم وجدان داشته باشیم حقخوری هسش اگ وی ای آر بیاد یا بود شاید الان این حرفا نبود و حق ب حقدارش میرسید لنگ جماعت ک ۵سال مفتخوری کردن باید زبونشون رو کوتاه کنن ک بهتون ننه من غریبم نمیاد ماهم انصافا شانسی بردیم اگ پنالتیشون گل میشد با پنالتی ما ک زدیم مساوی میشدیم وگلی ک تبریزی زد ۲ یک واگذارم میکردیم بازی رو و میشد اولین باخت ک داور تشخیصش این بود پنالت بگیره ما ک دیگ داور نیستیم بگیم چرا تا گفت چرا زود کارت قرمز رو داد ب مجیدی و اخراج شد با اینک عاشق تیمم هستم اما نباید بی انصافی کرد خودخواه بازی در اورد بگم ن پنالتی درست بوده مگ اصلا ب حرف ماست کلی کارشناسه ک بعد بازی نظر میدن درسته یاخیر انسانیت ارزوست اما لنگی جماعت همیشه میگه حق بامنه چرا چون همه جوره بهشون رسیدن تقصیر هم ندارن چون عدالت بارشون نیست ب درود 🖐
  • حیدر AU ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    پسر جان تو داری تاوان کارهای زشت گذشته رو میدی اینجا فقط بطور خلاصه میگویم انموقع که تو شاهین بازی میکردی انصافا بهترین هافبک ایران بودی اما به تیم ملی دعوت نمیشدی!؟ حاج داوود کریمی بله بچه نازی آباد بود آن نامه را از پرونده ات برداشت بدون اینکه بدانی چه کسانی راجع به تو چه گفته بودند حالا حاج داوود شهید شد و رفت برو سر قبرش ازش تشکر کن( ماجرا از آنجا لو رفت که ما همگی همراه مدرس آلمانی انروز آمدیم بازی شاهین و دارایی را ببینیم و آن مدرس پرسید امیر که بازیکن خوبی است چرا تو تیم ملی شما نیست؟ حاج رضایی و خیلی‌های دیگر بودند . دلیلش را درگوشش گفتند و ایشان گفت بیایید در کار خدا دخالت نکنیم) خلاصه پسر جان تو فوتبالیست خوبی بودی اما در حق تیم و جوانان تیم آبی جفا زیاد کردی خودت بهتر میدانی ….
  • بی هویت IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    بجای اینکه بازی به بازی مفت حرف بزنی یا دیدارهایی که مقابل استقلال داری زبونت باز میشه و از همه کس و همه جا میگی مینالی ولی در مقابل لنگ که با دست به تیمت گل زد و یا هر ساله مقابل این تیم وا میدی نه اعتراضی داری نه از کسی گله داری پس فقط خفه شود دیگه راجع استقلال حرف نزن اندازه سگ هم وفاداری نداری که اگه بهش نون بدی یک عمر سپاسگذارت هست خاین تو اگر عدالت خواه بودی گل هند لنگ و ندیدی یا خودتو به کوری زدی چرا هیچگونه بیانه یا اعتراضی نکردی
  • ناشناس IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    آقای قلعه نویی وقتی غُر زدنات راه ب جایی نمیره باز نشست بشو هر چیزی تاریخ مصرفی داره.......گل گهر با امکاناتی و پولایی که داره بره دنبال یه مربی بهتر و جوانتر چرا اینقدر هواداران این تیم رو عذاب میدید.....همش مظلومیت و حق خوری کادر فنی و مدیریت محترم گل گهر چرا اینقدر هزینه الکی خرج میکنید ......واقعا با اون۷امتیازی ک با زحمت بدست آوردین وب راحتی تقدیم مفت خورا کردین یه فکر اساسی بردارید .....چرا بیشتر پیگیر نشدید چه چیزی پشت پرده بود که کوتاه اومدید ؟؟؟؟؟؟بسه خسته شدیم بیزار شدیم از هر چه فوتباله....
  • علی IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    جناب قلعه نویی کلا شما،فکری،منثوریان با فرهاد مختلفی و دوست ندارید او موفق تر از شما باشد بقیه ماجرا قصه است
  • مهدی IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    باید میگفت نمیدونستیم با پنالتی هم میشه قهرمان شود😂
  • K.d IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    واقعا خجالت آوره یه تیم به ضرب پنالتی بالای جدول باشه ۳۰گل ۲۹ پنالتی
  • حمید IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    تاج کبیر
  • محمد حبیبی IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    اقای قلعه نوعی نون شبت هم از سر استقلال میخوری وگرنه خیلیها بودن از شما بهتر که راه رو اشتباه رفتن تا شما میلیاردر بشید از اسم استقلال پس دیگه در مورد استقلال حرف نزن
  • قیطور IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    اگر تعدادی هوادار دارین یا اسمی ازتن میشه ازبالاسر امیرخان بزرگ خیلیها وشاید اکثرا شاگردش بودن وجودش برای فوتبال ایران نعمت این جمله بدور از رنگ و.......امیر خان وشهریار و حاج فرکی ابراهیمزاده
  • محسن IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    کیسه کشا یادشون رفته همین دو سه قهرمانی که هم دارن بخاطر قلعه نویی، خدایش بی معرفتی هم حدی داره آخه فرناز ک چهار تا بازی ملی هم نداره چرا مقایسش میکنید با قلعه نویی، حداقل قلعه نویی چندتا قهرمانی تو کارنامش هست فرناز چی 😁😁😁😁😁😁

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی