نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
پاری‌سن‌ژرمن
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا به دست رئال‌مادرید ضربه سختی به پاری‌سن‌ژرمن تیم ثروتمند فرانسوی زده است.

چند سالی است که پاری‌سن‌ژرمن با یک هدف مسلح و آماده شده است: قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار در تاریخ خود. اما با وجود ستارگانی که مالکان قطری پی‌اس‌جی در این فصل گردهم آوردند، تیم فرانسوی پس از باخت این هفته ۳-۱ مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو ، نتوانست از مرحله یک‌هشتم نهایی عبور کند و دوباره حذف شد.

روزنامه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» در گزارشی نوشته زمان تغییر در تیم بزرگ پایتخت فرانسه از راه رسیده و این چشم انداز مدیران باشگاه است و اینکه در ماه‌های آینده خبرهای مهمی در راه است. یکی از اهداف اصلی این تحولات، نیمار خواهد بود که در سال ۲۰۱۷ از بارسلونا به عنوان کلید موفقیت و وارث لیونل مسی به باشگاه پاریسی آمد.

گزارش روزنامه کاتالان بر این واقعیت تمرکز دارد که «پروژه نیمار به پایان رسیده است»، این مهاجم بهترین روزهای دوران حرفه‌ای خود را از دست داده و در حال حاضر از آسیب‌های مختلف رنج می برد. با این حال، جدایی نیمار آسان نخواهد بود، زیرا او تا ژوئن ۲۰۲۵ یک قرارداد رسمی دارد: «زمانی که او در سال ۲۰۱۷ خریده شد، باشگاه از او می‌خواست که ستاره جدید فوتبال جهان و جانشین مسی شود آن‌ها می‌خواستند نیمار در حالی که در پاریس است به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم ملی برزیل برسد و البته قبل از آن در یک پروژه موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نیز برسند»، این موضوعی است که روزنامه‌نگار موندو دپورتیوو مدعی آن شده است.

اما این تنها شایعه‌ای نیست که از اسپانیا منتشر شده است، زیرا روزنامه مادریدی «آ اس» اعلام کرد که «پی‌اس‌جی در حال آماده شدن برای یک انقلاب پس از شکست اخیر است». رهبران اصلی باشگاه بر بازسازی باشگاه تمرکز دارند و چندین نفر از چهره‌های اصلی این تیم ممکن است  راهی تیم‌های دیگر شوند.

یکی از کسانی که در قایق خداحافظی نشسته مائوریسیو پوچتینو است. سرمربی آرژانتینی که به دلیل کسب نتایج ضعیف مورد انتقاد شدید قرار گرفته، به نظر می‌رسد جدایی‌اش قطعی است و همه چیز نشان می‌دهد که الخلیفی، رئیس باشگاه، به دنبال جانشینی برای او در فصل آینده است. علاوه بر این ناکامی، استراتژیست آرژانتینی پیش از این متحمل شکست در سوپرجام فرانسه مقابل لیل و حذف در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فرانسه مقابل نیس شده است.

همین شرایط برای مدیر ورزشی باشگاه یعنی لئوناردو وجود دارد که در چند وقت اخیر برای خرید جورجینیو واینالدوم، سرخیو راموس (که عملاً به دلیل مشکلات بدنی بازی نکرد)، لیونل مسی و جانلوئیجی دوناروما (که اشتباهش منجر به حذف پاری‌سن‌ژرمن شد) اصرارداشت و به هدفش نیز رسید. علاوه بر این، او تمایلی به تمدید قرارداد تیاگو سیلوا نداشت، بازیکنی که همین حالا یک عضو مهم در تیم چلسی به حساب می‌آید.

زلزله در پاریس بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا / پروژه پاکسازی پاری‌سن‌ژرمن کلید خورد

به این ترکیب باید ماجرای کیلیان امباپه را اضافه کرد. اگرچه پاریسی‌ها می‌خواهند او را به هر قیمتی حفظ کنند و با پیشنهادات مختلف مالی به سراغ او رفتند، اما آینده این مهاجم همچنان نامعلوم است و پس از این باخت مقابل رئال مادرید، شایعاتی که حاکی از انتقال آزاد او به تیم سفیدپوش است، دوباره اوج گرفت.

واینالدوم یکی از کسانی است که شانس ترک پاریس را در تابستان دارد. حضور این بازیکن هلندی در ترکیب تیم در طول فصل خیلی کم بوده و گواه آن هم بازی ندادن پوچتینو به او در برنابئو است. سرخیو راموس، آنخل دی‌ماریا (پی‌اس‌جی قصد دارد پاکتای برزیلی را جایگزین او کند)، یولیان دراکسلر و مائورو ایکاردی که برای او حدود ۶۰ میلیون پول دادند و مربی به او اعتقادی ندارد، به لیست رفتنی‌های پاریسی اضافه می‌شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آندرس ❤️ IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    پکوچینو و نیمار باید برن البته چه برن چه نرن آندرس و کیلیان و آنخل تابستون رفتی هستند
  • کوهمره_جروق IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    مسی تیم پاریسن ژرمن را نابود کرده
  • بابک IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    اول مربی رو عوض کن بعد چوب حراج بزن به بازیکنان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی