داریوش مصطفوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داریوش مصطفوی، رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدارسیون فوتبال در خصوص عزل شهاب الدین عزیزی خادم نکات جدیدی را افشا کرد.

داریوش مصطفوی گفت رئیس اسبق فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه تلویزیونی ورزشگاه گفت: اگر فدارسیون نهاد مستقل بود، چطور می‌آیند و رییس آن را با یک برنامه از پیش تعیین شده کنار می‌گذارند؟

مصطفوی در پاسخ به این ادعا که اظهارات شما برای ما در فیفا تبعات دارد، گفت: فیفا ما را به خاطر همین اعمالی که انجام دادند تعلیق خواهد کرد.

مصطفوی در خصوص این ادعا هم که عزیزی خادم طبق اساسنامه عزل شده است، پاسخ داد: باید مجمع تشکیل بشود؛ بیستم اردیبهشت مجمع تشکیل خواهد شد.

مصطفوی افزود: سه ماه پیش آقای قاضی زاده هاشمی مصاحبه کرده است که قرار بود آقای عزیزی خادم را سه ماه پیش کنار بگذاریم؛ گذاشتیم بازیها تمام شود، تیم به جام جهانی برود. من می خواهم ببینم آقای قاضی زاده هاشمی در این مسئله چه کاره هستند؛ آقای قاضی زاده هاشمی ۳۰۰ بار به تلویزیون آمده و راجع به پرسپولیس و استقلال صحبت کرده است. آیا ایشان ۲۰ بار رفته در برابر معیشت مردم، ازدواج مردم، اعتیاد مردم و خانه مردم صحبت کند؟

رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدارسیون فوتبال بیان کرد: ۵۰ تن از فوتبالیست های بزرگ این کشور مثل علی پروین، عابدینی و حسن روشن گفتند که ایشان (عزیزی خادم) می تواند فوتبال ما را حرکت بدهد، ایشان چه جرمی کرده که او را کنار گذاشتند؟ او جرمی نکرده است. اینکه برای کسی حکم ممنوع الخروجی بزنند به ایشان چه ارتباطی دارد؟

مصطفوی هشدار داد: کنار گذاشتن آقای عزیزی خادم، مصاحبه های آقای قاضی زاده هاشمی، این برنامه ای که علیه عزیزی خادم پیاده کردند، این برنامه ها سبب می شود که فیفا فوتبال ما را تعلیق کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر صناعی ها IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    به نظر میرسه شما خیلی مشتاق هستین که تعلیق بشیم . چرا سکوت نمیکنید ؟
    • نوری IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
      سکوت کنن که سیاسیون هر جوری خواستن فوتبال رو اداره کنن؟! همین الان لیگ بخاطر همین دخالت‌های عجیب و غریب وزارت و سیاسیون به پایین‌ترین حد از کیفیت رسیده اگه سواد، مطالعه و دانش کافی راجع به موضوعی ندارین اظهار نظر نکنین
  • hhh IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    پیرمرد پرحاشیه
  • بی نام IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    خداکنه تعلیق بشیم .سرخابی ها که کنار گذاشته شدن امیدوارم فیفا هم فوتبال ایران راکلا تعلیق کنه...تاسیاسیون گورشون روگم کنند..اقایون از بس توکارخودشون کشورروابادکردن ...اومدن فوتبال روهم ابادکنن..........

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی