نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شهاب الدین عزیزی خادم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: من به این آقایی که از اطلاعات سپاه آمده دنبال این کار می‌گویم فدراسیون فیلمی را در اختیار دارد که در آن خواهید دید همه دارند می‌گویند با زور از ما برای برکناری عزیزی خادم امضا گرفتند.

داریوش مصطفوی که در برنامه‌ زنده‌ تلویزیونی «ورزشگاه» شبکه‌ پنج سیما حضور داشت درباره‌ ماجرای برکناری شهاب عزیزی خادم دست به افشاگری زد:

*رئیس فدراسیون را با یک برنامه‌ی از پیش تعیین‌شده کنار گذاشته‌اند. من همین جا می‌گویم که فیفا ما را به خاطر این اقدامات تعلیق خواهد کرد. سه ماه قبل آقای قاضی‌زاده (نماینده‌ مجلس) مصاحبه کرده و گفته قرار بود ما سه ماه پیش آقای عزیزی خادم را بگذاریم کنار، صبر کردیم تا مسابقات مقدماتی جام‌جهانی تمام شود. من می‌خواهم بدانم آقای قاضی‌زاده در اینجا چه نقشی دارد؟!

*بدون اینکه تذکر و نامه‌ای از هیئت رئیسه به عزیزی خادم داده شود او برکنار شده است. عزیزی خادم دزدی کرده؟ هیزی کرده؟ پسر خاله و پسر دایی‌اش را به فدراسیون آورده؟ باید با مدرک و سند بگویید. در یک مجمعی او و هیئت رئیسه رای آورده‌اند و با هم باید کار را پیش ببرند. من که نمی‌دانم و دادگاه باید تشخیص دهد اما فرض کنیم شوهر نایب‌رئیس ایشان خلافی کرده، گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری! آیا نامه‌ای داده‌اند که این فرد دیگر به فدراسیون نیاید؟ برای برکناری عزیزی خادم باید مجمع تشکیل شود و بعد با سند و مدرک اثبات کنند که اتهامی متوجه اوست. آدم‌های معتبری در ورزش این مملکت مثل امیر عابدینی، علی فتح‌الله‌زاده، علی پروین، حسن روشن و… گفته‌اند ایشان می‌تواند فوتبال ما را حرکت دهد. خب مخالفان عزیزی خادم بگویند او چه جرمی کرده؟!

*من برای شما می‌نویسم که با این برنامه‌هایی که برای برکناری عزیزی خادم پیاده کردند و مصاحبه‌های آقای قاضی‌زاده هاشمی و شنیده‌ام که همین روزها هم قرار است عزیزی خادم دستگیر شود اگر فیفا فوتبال ایران را تعلیق نکرد بگویید هر چه که گفتم کذب است؛ فیفا و مرّ قانون تاکید دارد که سیاست نباید در فوتبال مداخله کند.

*رئیس فدراسیون که ۴ سال قرار است باشد را سر ۱۰ ماه نباید توطئه کنند و کنارش بگذارند. من به این آقایی که از اطلاعات سپاه آمده دنبال این کار می‌گویم، ما دیگر آب از سرمان گذشته است، فدراسیون فیلمی را در اختیار دارد که در آن خواهید دید همه دارند می‌گویند با زور از ما برای برکناری عزیزی خادم امضا گرفتند.

*منبع: انصاف نیوز

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • K IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    از اول مشخص بود جریان چی هست و البته نباید از نقش پول و رسانه های دلال هم گذشت که هیزم رو تهیه کردند تا کل این فوتبال رو به موت رو آتش بزنند
  • mahdi IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    درود بر شجاعتت آقای مصطفوی. همه میدانند که داستان از نهادهای بالادستی آب میخورد.
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    امیدوارم فیفا فوتبال ایران رو تعلیق کمه، آه عزیزی خادم دامن بعضیا رو بگیره
  • اریهان DE ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    سرخابی ها رو که از اسیا حذف کردند.الان مونده فقط تیم ملی. این دولت چه نمی کنه . به به. واسه این ملت و مملکت خیلی زحمت می کشند که به نابودی بره.
  • ... IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    شما تا تعلیقمون نکنید اروم نمیشید مطمینا با این مصاحبه کردنها قطعا تعلیق میشیم. لطفا واسه فردا تیتر درشت بزنید
  • سلماننکنه IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    چی میزنی پیر مرد پرحاشیه عزیزی خادم اگر مرحوم چگوآرا هم بود برا کله کردنش این همه نقشه لازم نبود.نمونه بارز انسانی هستی که حتی با ۱۰۰ سال سن بازهم دنبال منافع خودت هستی تو این ۵۰ سال هرچی گل به سر فوتبال زدی دستت درد نکنه دیگه وقتشه با نتیجه هات سرگرم بشی.
  • حاجی محمد راد DE ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    داريوش مصطفوی اگر شرف و وجدانی داری فیلم رو پخش کند اما این جماعت بی‌شرف پلید و خبیث و بی وجدان و بی‌حیا و حقیر و بیشرم مثل حیوانات دروغهای فراوان میگویند و همشون حرفهای صدمن یه غاز میزنند مثل بزرگشون شیوخ کذاب ممد خاتمی و حسن آلبرت و،،،
  • گلی IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    پس ماجرااینه!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی