نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
قیمت باورنکردنی بازیکن لالیگایی فولاد/ ایبای با چه رقمی شاگرد نکونام شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام در نشست خبری پس از پیروزی برابر تراکتور به رقم تقریبی جذب ایبای گومس بازیکن فصل گذشته اتلتیکو مادرید اشاره کرد.

چند روز پیش بود که باشگاه فولاد خوزستان با معرفی ایبای گوم که سابقه حضور طولانی‌ مدت در لالیگا و تیم های اتلتیکو بیلبائو و آلاوز را دارد، اهالی فوتبال در ایران را شوکه کرد و حالا وینگر مهاجم ۳۲ ساله ماجراجویی جدید خود را در ایران آغاز کرده است. البته گومس به دلیل اینکه سه بازیکن غیر آسیایی در ترکیب این تیم حضور دارند، نمی‌تواند در هشت دیدار باقی مانده لیگ برتر قرمزپوشان اهوازی را همراهی کند، ولی در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند مهره‌ای تعیین کننده برای جواد نکونام در رویارویی با رقبای پرستاره و متمول باشد.

پس از نهایی شدن خرید این بازیکن اسپانیایی در روز دوم هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر شاهد اولین اظهار نظر جواد نکونام درباره جذب این بازیکن بودیم و برخلاف آنچه تصور می‌شد سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستانی هزینه جذب این بازیکن برای مدیران فولاد را کمی بالاتر از ۵۰ هزار دلار عنوان کرد؛ رقمی که با توجه به تجربه حضور بازیکنان گران قیمت، بدون رزومه و بی‌کیفیت در سال‌های گذشته بسیار جالب توجه است.

جواد نکونام باید تیمش را در فروردین ماه تیمش را آماده حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کند و باید دید این بازیکن ۳۲ ساله که هزینه چندانی هم روی دست مدیران فولاد نگذاشته، چه عملکردی در این رقابت‌ها ارائه می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    بیشتر از اینا گرفته
  • ۹۰ DE ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
    بین باشگاههای لیگ برتر ایران فقط استقلاله که بازیکنای میلیون دلاری میگیره ! بقیه تیمها با ماهی دوهزار دلار بازیکن میگیرن و منافع ملی و بیت المال رو در نظر میگیرن . تازه اون دوهزار دلار رو هم بازیکنای با معرفت خارجی صرف امور خیریه با کمک سرمربی تیمشون میکنن
  • حمید رفیع زاده RO ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    خیلی ساده لوحانه است اگر این حرف مدیر فولاد را قبول کنیم.قطعا قیمت وی خیلی بالاتر از ایناست عاشق چشم و ابروی گرشاسبی و نکونام که نبوده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی