نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حنیف عمران زاده
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال در خصوص پیش بینی‌اش از دربی پیش رو خاطرنشان کرد: در شرایط دربی دو تیم به دنبال برد هستند.

حنیف عمران زاده پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط این تیم در لیگ برتر فصل جاری اظهار داشت: استقلال را پیگیری می‌کنم و فکر می‌کنم آنها تاکنون نتایج خیلی خوبی کسب کرده‌اند. همه چیز عالی است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی در خصوص انتقادهایی که از تیم مجیدی بابت زیبا بازی نکردن گرفته می‌شود تصریح کرد: آنهایی که این مسایل را عنوان می‌کنند دنبال اهدافی هستند هواداری که باید راضی باشد از این تیم رضایت دارد. تیمی که ۲۲ هفته باخت نداشته و همه رکوردها را زده است قطعا شایسته عنوان قهرمانی است. دیگر چه چیزی از استقلال می‌خواهید امسال بهترین عملکرد را داشته است.

عمران زاده در خصوص پیش بینی‌اش از دربی پیش رو خاطرنشان کرد: در شرایط دربی دو تیم به دنبال برد هستند و در حال حاضر فکر می‌کنم استقلال شرایطش در حال حاضر بهتر است. هر دو تیم بازیکنان خوبی دارد.

مدافع سابق استقلال در خصوص اینکه چه کسانی در دو تیم بازیکنان کلیدی در دربی محسوب می‌شوند بیان داشت: سیدجلال حسینی و وریا غفوری کاپیتان‌های دو تیم بازیکنان کلیدی هستند؛ به خصوص وریا که دربی‌باز است و سابقه گلزنی در این دیدار را دارد.

عمران زاده در خصوص اینکه یزدانی و مرادوند به خدمت سربازی اعزام شدند و تاثیرش روی استقلال اذعان داشت: دو جوان را سوزاندند و آنها را به خدمت فرستادند می‌شد با تدابیری این دو بازیکن را کمی دیرتر به خدمت فرستاد به نظرم سر کل و بیانیه‌نویسی و این مسایل این اتفاقات برای این دو بازیکن افتاد البته که تیم ملوان تیم بسیار خوبی است و امیدوارم فصل آینده به لیگ برتر بیاید. من در این تیم فوتبال بازی کرده‌ام وامیدوارم این دو عزیزسال آینده در لیگ برتر به میدان بروند.

وی ادامه داد: در خصوص تاثیر جدایی این دو بازیکن از استقلال باید بگویم اگر خط دفاعی استقلال را سه نفر حساب کنیم ۶۰ درصد خط دفاعی رفت. البته که ما جایگزین‌ های بسیار خوبی برای این دو بازیکن داریم چشمی که تجربه‌اش را دارد و عارف هم بعد از آن مصدومیتی که برایش به وجود آمده بود در دیدار مقابل نفت عملکرد بسیار خوبی داشت.

وی در باره اینکه خیلی‌ها معتقدند برنده دربی قهرمان لیگ برتر خواهد شد ادامه داد: اصلا چنین چیزی نیست چون هنوز هفت تا بازی تا پایان فصل باقی مانده البته اگر استقلال همین روند را ادامه دهد می‌تواند به این عنوان دست پیدا کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگپولیس IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    آقا حنیف : هشت سال وزارت سلطانیفر این همه به استقلال ظلم و بی عدالتی شد خم به ابروی خودشون نیاوردن 👍👍 در ضمن : قانون فقط فقط فقط برای باشگاه استقلال هست و بس ؛ کسی منکر رفتن به خدمت مقدس سربازی نیست ... چرا بحث خدمت سربازی تیم حکومتی لنگی میشه محرمانه و سری میشه🤕😳🤢🤮 ولی برای دو بازیکن سرباز استقلال ؛ عالی ترین مقام نظام وظیفه کشور میاد مصاحبه میکنه که اینا مشمول غایب هستند و غیبت میخورند🤔🤔 کجای دنیا رسم هست که عالی ترین مقام نظامی یک کشور بیاد درباره فوتبال و بازیکنان مشمول صحبت بکنه👍😳🤕 در بحث خدمت مرادمند و یزدانی هم رنگی برخورد شده که جای تاسف داره👍👍💙💙💙💙
    • متوهمین IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
      هشت سال تمام دولت احمدی نژاد دست شما بود دوم:پهلوان کامیابی نیا علیشاه نوراللهی اینا سر موقع رفتن برگشتن نه مثل پکتر جناب عالی با دوسال چهار ماه تأخیر!!!! برای همین مسول بالای مملکت ناراحت شده بابا مسعودمون خیلی هنر داشت خلیل زاده کنعانی زادگان نورالهی مغانلو را نگه میداشت
  • آنالیزور DE ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    آبی ها با شرایط فعلی فوتبال و ؛ وضعیت داوری ها و کمک نهادهای غیر مرتبط مثل نظام وظیفه که تلاش میکنن ، زمینه موفقیت لنگ رو مهیا کنن : از نظر من هوادار تا اینجا هم قهرمانه و قهرمانیش می ارزه به چند تا جام اسنپی لنگ حقیر
  • شیشتایی توهمی DE ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    وقتی شماها از رکورد حرف میزنین آدم خنده اش میگیره . بهتر بود میگفتی داورها تمام رکوردها رو واسه استقلال زدن . از ۱۴ تا پنالتی که واستون گرفتن بگیر تا گلهای مردود جلو فجرسپاسی و گل‌گهر و تراکتور بقیه تیم‌ها ... البته کمیته عنضباطی که سه امتیاز گل‌گهر رو بهتون هدیه داد و پیشکسوتهای استقلالی لیگ برتر که هر کدومشون شیش امتیاز تقدیمتون کردن در این رکورد آبکی نقش به سزایی داشتن وگرنه همه دارن بازیهای بدون تاکتیک و خواب آور استقلال رو میبینن . شماها بدون داورها هیچی نیستین الان باید رده چهارم جدول باشین
    • لنگی سوز IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
      حیا نمی کنید شما ؟بعد دربی باید دیگه دهنتون وقفل بزنید برای همیشه همین!
    • /// IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
      متوهم کسی است که ۹ پنالتی را میگوید ۱۴ پنالتی و ۲ امتیاز حکم کمیته انضباطی را میگوید ۳ امتیاز،شما به فکر تیمی باشید که از قعرنشینان لیگ مثل نفت مسجد سلیمان و پدیده هم گل میخورد استقلال هم با همین بازی های خواب آور ۲۲ هفته است که شکست نخورده.
  • پرویز IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    یاد بازیهای خوبت بخیر بچه غول استقلال
  • احسان IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    حنیف عمران زاده دوبال مهدی بدو ای بدو ای بدو❤❤❤❤💪💪💪💪
  • حمید اس اسی IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    دمت گرم اقا حنیف.ب شما میگن پیشکسوت.همینکه در هر شرایطی حامی تیم محبوبت هستی و طرف هوادار نشان دهنده شخصیت بینظیرته.ب امید برد دربی و قهرمانی تاج کبیر
  • تاجی IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    عشقی حنیف جان هنوزم متعصب مودب و با مرام
  • عباس IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    پرسپولیس برنده دربی ۹۸ است چون برای نزدیک شدن به ششمین دوره قهرمانی لیگ برتربه این سه امتیازحیاتی نیازدارد. استقلال دردربی چاره ای جز دفاع اتوبوسی و ضدحمله نخواهد داشت. هربازی روان و هجومی استقلال بازی کند خوراک تیم پرسپولیس است. استقلال دردربی ۹۸ حداقل ۴ و حداکثر۶ گل ازپرسپولیس دریافت می کند. دراکثربازیهای استقلال تاکتیک و برنامه ریزی فنی داخل زمین فوتبال ندیدیم.
  • عشقپولیس IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    خواهشا از حنیف سوال کنید داستان گوسفندان که شمرده بو چه بود وای به حال ما که باید بشینیم حرفهای این و کمک سرپرست و بهرانی و امسالهم گوش بدیم
  • حسن قهار IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    جماعت کیسه توهم برتون داشته که دربی رو میبیرید؟؟؟؟ نه دوووووبار بشینید که ببرید.ولی خداوکیلی همشو نبرید .دمتون گرم
  • داریوش IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    فعلن که ما دو تا ستاره داریم. شما لنگی ها هر وقت تونستید ستاره بگیرید بیایید صحبت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی