یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
۳ |
۲
سیدمهدی رحمتی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدمهدی رحمتی با عقد قراردادی رسما به عنوان سرمربی جدید تیم آلومینیوم اراک انتخاب شد.

سید مهدی رحمتی که صبح امروز یکشنبه راهی اراک شده و در باشگاه آلومینیوم حضور پیدا کرده بود، پس از توافق با اعضای هیئت مدیره این باشگاه برای عقد قرارداد با ایرالکو به توافق نهایی دست یافت.

آلومینیوم اراک که از ابتدای فصل رسول خطیبی را روی نیمکت داشت، روز گذشته پس از حضور این سرمربی در محل باشگاه و توافق دو جانبه برای فسخ قرارداد که با بخشش بخشی از مطالبات وی همراه بود، امروز تکلیف نفر اول کادر فنی خود را مشخص کرد.

سید مهدی رحمتی که سال گذشته نخستین فصل سرمربیگری‌اش را همراه با پدیده مشهد تجربه کرده و با این تیم در رده نُهم جدول قرار گرفته بود، از ابتدای لیگ برتر تاکنون هدایت تیمی را برعهده نداشت ولی امروز با مدیران باشگاه آلومینیوم اراک به توافق نهایی دست یافت و قراردادش را امضاء کرد.

دروازه‌بان سابق استقلال و تیم ملی در شرایطی روی نیمکت آلومینیوم می‌شیند و جانشین خطیبی خواهد شد که حضور در جمع اراکی‌ها، دومین تجربه او در عرصه سرمربیگری خواهد بود که امیدوار است این تیم که اکنون در جایگاه یازدهم جدول را با یک تفاضل گل کمتر نسبت به هوادار دارد، به رتبه‌های بهتری برساند.

آلومینیوم اراک علاوه بر اینکه تاکنون بقایش در لیگ برتر قطعی شده، در جام حذفی به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیده و باید در فروردین‌ماه مقابل پرسپولیس قرار بگیرد که تقابل رحمتی با سرخ‌پوشان جالب توجه خواهد بود.

باشگاه آلومینیوم خبر عقد قرارداد با سید مهدی رحمتی را به‌طور رسمی منتشر کرده و اعلام نموده که مراسم معارفه سرمربی جدید این تیم نیز صبح فردا دوشنبه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فوتبال پاک IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    اینا که از چاله به چاه افتادن با این انتخابشون
  • کامران IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    امیدواریم با سید موفق بشن
  • اشکان IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    اتفاقا سید آینده درخشانی در مربیگری داره شک نکنید موفق خواهد شد مهدی رحمتی از هوشش خیلی خوب استفاده میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی