نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مومنی: استقلال شروع‌کننده بیانیه‌نویسی‌ها نبوده است/ رقابت ما در داخل زمین است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت مدیره تیم فوتبال استقلال گفت: شروع بیانیه نویسی از طرف استقلال نبوده است و ما فقط جواب صحبت‌های دیگران را داده‌ایم.

محمد مومنی، عضو هیئت مدیره تیم فوتبال استقلال گفت: ما با ۶ امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار داریم و استقلال در بازی دربی نیز تلاش می‌کند مثل سایر دیدارها موفق باشد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال پنجشنبه ۲۶ اسفند ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

او درباره حواشی بعد از دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان عنوان کرد: فرهاد مجیدی، در بازی مقابل صنعت نفت در کنار زمین نبود و بعضی مواقع فشار روحی و روانی باعث می‌شود، فرد متوجه حضور افراد نزدیک به خود نشود. من از همه پیشکسوتان استقلال می‌خواهم که تلاش کنند به استقلال آرامش بدهند تا در انتهای فصل استقلال قهرمان لیگ برتر شود.

علیرضا منصوریان، سرمربی صنعت نفت آبادان پس از دیدار مقابل استقلال مدعی شد که فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال بدون توجه از کنار او رد شده است.

مومنی در خصوص بیانیه نویسی‌های ۲ تیم استقلال و پرسپولیس گفت: تیم استقلال شروع کننده این بیانیه نویسی‌ها نبوده است و ما فقط جواب صحبت‌های دیگران را داده ایم و رقابت ما در داخل زمین است.

پرسپولیس در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال به داوری‌های بازی‌های لیگ برتر به خصوص دیدار استقلال اعتراض کرده بود، که این نامه با واکنش استقلال مواجه شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس گلات IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    ماشالله هیت مدیره یکم حرف بزن ببینیم بلدی
  • تیر غیب US ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    با درود،آقای مومنی چگونه شما در رسانه به صراحت دروغ میگویید؟! پرسپولیس نامه ای به لیگ زد و نگرانی های خود را مطرح نمود یعنی همان کاری را کرد که استقلال بی سروصدا انجام داد و کمیتهء داوران نیز لبیک گفته داور بازی را عوض کرد.شروع بیانیه نویسی از طرف استقلال انجام شد.لطفاً به این صراحت دروغ نگویید
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
    آره رقابت داخل زمین است ولی امتیاز گیری بیرون زمینه این خیلی زشته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی