نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
گل محمدی یکی از بزرگ ترین مربیان آسیا است/ خیلی دوست دارم پیش چشم هواداران پرسپولیس بازی کنم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ستاره تاجیکستانی پرسپولیس می گوید بازگشت هواداران به ورزشگاه بهترین اتفاق ممکن خواهد بود.

یکی از خریدهای این فصل پرسپولیس وحدت هنانوف مدافع ۲۱ ساله و تاجیکستانی بود. هنانوف و منوچهر صفروف که از تیم استقلال تاجیکستان خریداری شدند، در نیم فصل مجوز بازی برای پرسپولیس را دریافت کردند. هنانوف اما بر خلاف دوست صمیمی خود به بازیکن فیکس پرسپولیس در خط دفاعی تبدیل شده و تقریبا در اکثر بازی ها به عنوان یار ثابت در ترکیب تیمش بازی می کند. در آستانه دربی بزرگ پایتخت گفت و گویی با وحدت انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

بعد از شکست مقابل صنعت نفت موفق شدید نفت مسجد سلیمان را شکست دهید. در این مورد چه صحبتی داری؟

من فکر می کنم آن باخت یک اتفاق بود و ما اصلا شایسته این شکست نبودیم. به نظرم نمایش بسیار خوبی داشتیم و بارها فرصت گلزنی بدست آوردیم ولی موقعیت های ما تبدیل به گل نشد. به هرحال فوتبال همین است و یک روزی نمی توانید به گل برسید. با این حال خیلی خوب به لحاظ روحی خودمان را آماده بازی بعد کردیم و خداراشکر موفق شدیم به برتری برسیم و ۳ امتیاز مهم را بگیریم.

از دربی بزرگ ایران چیزی شنیدی؟

بله می دانم بازی با استقلال یک دیدار سنتی است و برای هواداران اهمییت بسیار زیادی دارد. می دانم پرسپولیس و استقلال همیشه با هم رقابت دارند و هیچ تیمی نمی خواهد در این بازی مهم بازنده باشد. من هم دوست دارم این دیدار را تجربه کنم و البته تیمم برنده بازی باشد. استقلال رقیب ما برای قهرمانی است و باید این بازی را ببریم تا امیدوار باقی بمانیم. هدف کل تیم برد در دربی است و هیچ چیزی جز گرفتن ۳ امتیاز ما را راضی نمی کند.

قرار است بعد از مدت ها تماشاگران هم در ورزشگاه حاضر شوند. در این خصوص چه نظری داری؟

به نظرم  فوق العاده خواهد شد. بهترین اتفاق ممکن بازگشت تماشاگران به ورزشگاه است. حضور هواداران در استادیوم به ما انرژی می دهد و اتفاق بسیار خوبی است.  خیلی دوست دارم مقابل هواداران پرسپولیس بازی کنم چون آن ها خیلی پرشور هستند و حس خوبی  به ما می دهند.

با نمایش هایی که داشتی ، به شدت بین هواداران پرسپولیس محبوب شدی. نظرت چیست؟

هواداران پرسپولیس برای من خیلی قابل احترام هستند و خیلی دوستشان دارم. آن ها به من محبت دارند و هروقت که من را می بینند، ابراز احساسات می کنند و این موضوع خیلی برای من ارزشمند است. من اینجا هستم تا به پرسپولیس کمک کنم و بتوانیم باعث خوشحالی هوادارانمان شویم. بابت همه حمایت هایی که از من می کنند، از آن ها تشکر می کنم.

کار کردن با یحیی گل محمدی چطور است؟

یحیی گل محمدی قبلا نشان داده که مربی بزرگی است. او موفق شد پرسپولیس را به فینال آسیا ببرد و ۲ بار قهرمان لیگ ایران کند. او نیازی به تعریف من ندارد و بدون شک مربی بزرگی در آسیا است. گل محمدی به من کمک کرد در فوتبال ایران و پرسپولیس جا بیفتم و به من اعتماد به نفس داد. خیلی خوشحالم با مربی بزرگی مثل یحیی گل محمدی کار می کنم و توانستم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم.

پرسپولیس در ۵ سال اخیر قهرمان شده ، به نظرت امسال هم این اتفاق می افتد؟

پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و هر سال برای قهرمانی تلاش می کند. امسال هم ما نتایج خوبی گرفتیم و همه سعی خودمان را می کنیم تا بتوانیم قهرمان شویم. باید روی بازی های خودمان تمرکز لازم را داشته باشیم و بتوانیم اختلاف امتیاز با صدر جدول را جبران کنیم و در پایان فصل قهرمان شویم. خودم خیلی دوست دارم با پرسپولیس قهرمان شوم و جام بگیرم.

ولی جبران ۶ امتیاز کار راحتی نیست

در فوتبال هر کاری شدنی است. هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و ما می توانیم این اختلاف امتیاز را جبران کنیم. نا امیدی در پرسپولیس جایی ندارد چون ما فقط به قهرمانی و جام گرفتن فکر می کنیم.

به عنوان سوال آخر، زندگی در ایران چطور است؟

ایران کشور بزرگ و زیبایی است و من از زندگی در این کشور لذت می برم. تهران شهری بسیار مدرن و زیباست ولی خیلی نتوانستم جاهای دیدنی ایران را ببینم. شنیدم ایران شهرهای زیبای زیادی دارد و دوست دارم در آینده فرصتی پیش بیاید و بتوانم نقاط دیدنی ایران را ببینم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرهاد IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    ایشالا گل میزنی دمت گرم واقعا عالی بازی میکنی
  • آنتی لنگیزاسیون IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    این لنگیا فرقی نداره از کدوم تیر و طایفه و شهر و کشور باشن... به محض چریدن در بنگاه لنگ بیماری توهم و خود بزرگ بینی مزمن میاد سراغشون.قصه مرغ ماهیخوار که بزرگترین مربی آسیاست و ما برندیم و فوتبال لنگ فراتر از آسیاست و لورن بلان و گلادیاتور و من مار زنگی هستم و و و... کلکسیونی از توهمات رنگارنگ و جهل مصور. البته خب واسه بازیکنی که از لیگ درجه پنج آسیا میاد و لنگی میشه معلومه گل‌ممد بزرگترین مربی آسیاست و حتما حمیده مطهره هم بزرگترین تئوریسین فوتبال مدرن و خاله افشین فرشچی هم یه سر و گردن از بکن باوئر مدیر تره...
  • Daryoush US ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    etefaghan aslan moraby bozorgey nist, in ra emsal khoub neshan dad ke savade kafy baraye in kar ra nadarad, hamintour gooel khordanhaye perspolis ta houdoudy hamin bazykone Tajiky va Ramine Rezaeian hast ke aghab nemiayand va pashaye eshtebah ziad midahand, man az Ramin teajoub mikonam chera
  • لنگ سوز IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    😂😂😂😂😂گلممد
  • علی پروین DE ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    رحمان و رحیم رو آوردین براشون خالی بندی کنین ؟ مگه نمیگین اینا فوتبالیستن ؟ یعنی خودشون اینقدر عقل ندارن که متوجه دروغتون بشن ؟ نکنید از اینکارا ، مردم رو به دروغاتون عادت ندین ، اونوقت بهت میگن یحیی کلیدساز 😂
    • سرخ IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
      که عزیزم رحمان رحیم نیست عمر عبدالرحمانه پدر گرامیتون😂😂😂
  • آره من یه لنگی هستم IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    حالا آسیا خوبه... باز خدا رو شکر نگفت بهترین مربیه اروپا یا دنیاست این مرغ ماهیخوار.بازم درصد توهمش خیلی کمتر از لورن بلان خودمونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی