رومن آبراموویچ
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رومن آبراموویچ که دیگر نمی‌تواند به انگلیس برگردد، در اسرائیل در حالی شکار شد که به سمت روسیه می‌رفت.

رومن آبراموویچ مالک تحریم شده چلسی بالاخره در ملاءعام دیده شد و قبل از پرواز به ترکیه در فرودگاه بسیار پریشان به نظر می‌رسید.

این روس تحریم شده اندکی قبل از پرواز جتش به سمت استانبول، در فرودگاه بن‌گوریون اسرائیل با سر و شکلی ژولیده دیده شد. عکس‌ها مالک چلسی را در حالی نشان می‌دهند که در سالن VIP فرودگاه نشسته و ماسک صورتش را روی چانه‌اش کشیده است. مشخص شد که این میلیاردر اوایل روز از عمارت ۶۵ میلیون پوندی خود به سمت فرودگاه راند. و جت لوکس Gulfstream G۶۵۰ER او با نام LX-Ray ساعت ۳ بعد از ظهر امروز در ترکیه فرود آمد.

آبراموویچ که تابعیت اسرائیلی و پرتغالی نیز دارد، نامش در میان نام‌های هفت میلیاردر روسی است که به دلیل تهاجم روسیه به اوکراین و به منظور منزوی کردن ولادیمیر پوتین تحریم شدند.

صبح امروز یایر لاپید، وزیر خارجه اسرائیل گفت که مقامات مالی، بانکی و هوانوردی این کشور در حال بررسی موضوع الیگارشی روسیه در این کشور هستند. وی در بیانیه‌ای که در سفر به اسلواکی داشت گفت: «اسرائیل راهی برای دور زدن تحریم‌های اعمال‌شده علیه روسیه توسط آمریکا و دیگر کشورهای غربی نخواهد بود.»

آبراموویچ در اسرائیل شکار شد/ انتشار نقشه ترردهای مرد جنجالی/ تصاویری از رومنِ پریشان!

آبراموویچ که ارتباط نزدیک با پوتین را انکار کرده، در سال ۲۰۱۸ تابعیت اسرائیل را به دست آورد و به سرعت در بین سه نفر از ثروتمندترین مردان اسرائیل قرار گرفت. 

دو کشتی تفریحی فوق‌العاده لوکس این الیگارش نیز ممکن است در راه اسرائیل باشند. بر اساس گزارش CNBC، بریتانیا یک جت خصوصی مرتبط با الیگارش روسی را در فرودگاه فارنبرو توقیف کرد. همچنین ۳٫۲ میلیارد پوند از دارایی‌های او در بریتانیا به دلیل روابط نزدیکش با ولادیمیر پوتین توسط دولت مسدود شد و از فروش سهم خود در باشگاه فوتبال چلسی هم منع شده است.

بر اساس گزارش مجله فوربس، آبراموویچ ۱۰٫۴ میلیارد پوند ثروت دارد و دارای یک عمارت ۱۵۰ میلیون پوندی در کنزینگتون، یک پنت‌هاوس ۳۳ میلیون پوندی در غرب لندن و کشتی‌های تفریحی، جت‌های خصوصی، هلیکوپترها و ابرخودروهایی به ارزش بیش از ۱٫۲ میلیارد پوند است.

آبراموویچ در اسرائیل شکار شد/ انتشار نقشه ترردهای مرد جنجالی/ تصاویری از رومنِ پریشان!

حساب‌های چلسی روز جمعه پس از اعمال تحریم‌ها و اعمال ممنوعیت فروش بلیت و کالا، مسدود شد. دولت اعلام کرد تا زمانی که آبراموویچ یک پنی دریافت نکند، آماده است تا اجازه فروش باشگاه ۱۱۷ ساله را بدهد.

حداقل چهار کشتی تفریحی و یک جت شخصی متعلق به روس‌ها یا خانواده‌های آن‌ها توانسته‌اند با فرار از تحریم‌های غرب بگریزند.

به گزارش فلایت رادار۲۴، جت آبراموویچ روز یکشنبه ساعت ۱۶:۴۳ به وقت محلی فرودگاه بین المللی کنوکوو مسکو را ترک کرد و از قزاقستان، دریای خزر، آذربایجان و ترکیه عبور کرد و در ساعت ۲۱:۱۸ در تل‌آویو فرود آمد. یکی از کاربران توییتر رکورد پرواز این جت را در چند هفته گذشته منتشر کرده است. این هواپیما در اول مارس از باکو، آذربایجان به مسکو پرواز کرد و بعداً به استانبول رفت و روز بعد به آنکارا پرواز کرد و ۴ مارس به استانبول برگشت. روز یکشنبه، قبل از سفر به فرودگاه بن‌گوریون، استانبول را به مقصد مسکو ترک کرد.

آبراموویچ در اسرائیل شکار شد/ انتشار نقشه ترردهای مرد جنجالی/ تصاویری از رومنِ پریشان!

به گزارش تایمز، هواپیمای ۷۸۷ دریم لاینر آبراموویچ نیز در اوایل ماه مارس در حال حرکت بین مسکو و دوبی دیده شد، در حالی که یک هلیکوپتر متعلق به این میلیاردر در اواخر فوریه در حال پرواز در اطراف جزایر برمودا بود.

این در حالی است که ایالات متحده به اسرائیل هشدار داد که به پناهگاه امنی برای پول روسیه تبدیل نشود. ویکتوریا نولند معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی روز جمعه از اسرائیل خواست تا به تحریم‌های غرب علیه مسکو و الیگارش‌های روسیه بپیوندد.

آبراموویچ در اسرائیل شکار شد/ انتشار نقشه ترردهای مرد جنجالی/ تصاویری از رومنِ پریشان!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی