دربی ویژه برای سیدجلال!/ ۲ رکوردی که در انتظار کاپیتان پرسپولیس است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دربی پیش رو بازی ویژه‌ای برای سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس خواهد بود.

پرسپولیس درحالی موفق شد نفت مسجد سلیمان را شکست دهد که با تصمیم یحیی گل محمدی، سیدجلال حسینی کاپیتان سرخ پوشان در این دیدار حضور نداشت. سیدجلال که در آبادان در ترکیب ثابت حضور داشت، بدون اینکه مصدومیتی داشته باشد، در مسجد سلیمان سکونشین شد و حتی در بین نفرات ذخیره هم حضور نداشت.

اما دلیل خط خوردن نام سیدجلال از فهرست بازی مقابل نفت مسجد سلیمان، استراحت به کاپیتان پرافتخار پرسپولیس بود. یحیی گل محمدی بعد از بررسی شرایط کاپیتان تیمش و البته به دلیل در پیش بودن دربی، تصمیم گرفت در بازی قبل به سیدجلال استراحت بدهد و به جای او از علی نعمتی استفاده کند.

شنیده‌های ما حاکی از آن است که کاپیتان پرافتخار پرسپولیس قرار است در دربی دوباره به ترکیب اصلی تیمش برگردد و در کنار وحدت هنانوف زوج خط دفاعی پرسپولیس را در بازی فوق العاده حساس مقابل استقلال، تشکیل دهد. حسینی تجربه زیادی در دربی دارد و قطعا یحیی گل محمدی هم روی این تجربه و البته هوش بالای سیدجلال حساب ویژه ای باز کرده و امیدوار است کاپیتان تیمش بتواند در کنار سایر عناصر تدافعی پرسپولیس، مهره‌های هجومی استقلال را از کار بیندازد.

این بازی به جهت اختلاف ۶ امتیازی دو تیم از حساسیت بالایی برای پرسپولیسی‌ها برخوردار است و هدف اصلی شاگردان یحیی گل‌محمدی در این بازی ابتدا بسته نگه داشتن دروازه تیمشان است و سپس در فاز بعدی به دنبال گلزنی و برتری مقابل شاگردان فرهاد مجیدی خواهند بود.

سیدجلال حسینی که از زمان حضور در پرسپولیس دربی‌های زیادی را به عنوان کاپیتان این تیم تجربه کرده در این بازی وظیفه حساس و خطیری را بر عهده دارد. او که رهبر خط دفاع تیمش در دربی به شمار می‌رود باید مقابل خط حمله آماده این روزهای استقلال بسیار هوشمند بازی کنند چون کوچکترین اشتباه از سوی خط دفاعی قرمزها می‌تواند به قیمت باز شدن دروازه این تیم تمام شود.

کاپیتان پرسپولیس در صورت حضور در ترکیب ثابت تیمش به اولین بازیکن چهل ساله تاریخ دربی تبدیل خواهد شد و نکته جالب اینکه کاپیتان پرسپولیس در صورت گلزنی در این بازی می‌تواند رکورد کریم باقری را هم شکسته و مسن‌ترین گلزن دربی می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عشقپولیس IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    ما بهت افتخار میکنیم کاپیتان امیدوارم شما و سایر بازیکنان در بازی دربی خوب خودتونو نشون بدین و ببرین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی