نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یورگن کلوپ؛ آرسنال - لیورپول
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول می‌گوید به رقابت با منچسترسیتی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس فکر نمی‌کند و تنها روی تیم خود تمرکز دارد.

یورگن کلوپ که شاگردانش در دیداری معوقه از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه امارات با نتیجه ۲-۰ آرسنال را از پیش‌رو برداشتند و به ضمن حفظ جایگاه دومی خود در جدول رده‌بندی به یک امتیازی منچسترسیتی صدرنشین رسیدند، پس از این دیدار گفت: «ما بازی را خوب شروع کردیم و دو یا سه ضربه کرنر متوالی هم به دست آوردیم، اما در ادامه مرتکب اشتباهاتی شدیم. هر دو تیم سعی کردند مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند، اما ما به اندازه‌ای که توپ را در اختیار داشتیم، نتوانستیم خلق موقعیت کنیم.»

وی افزود: «در ادامه سعی کردیم از فضاها بهتر استفاده کنیم و می‌دانستیم که باید تا لحظه فرا رسیدن لحظه مناسب، صبور باشیم. بین دو نیمه سعی کردیم مشکلاتی که داشتیم را برطرف کنیم. آلیسون هم واکنش خوبی از خود نشان داد و با مهار توپی که داشت، ما را در جریان بازی نگه داشت. از آنجا به بعد بود که ما کارهای بهتری انجام دادیم و به گل رسیدیم.»

سرمربی آلمانی لیورپول همچنین در مواجهه با پرسشی در خصوص رقابت نزدیک تیمش با منچسترسیتی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس اظهار داشت: «حقیقت این است که خیلی به منچسترسیتی فکر نمی‌کنم. می‌دانم که تنها شانس ما برای قهرمانی این است که در بازی‌های باقیمانده خود برنده شویم چون حریفان ما هم در بازی‌های‌شان به پیروزی می‌رسند. در چند سال اخیر لیورپول و منچسترسیتی با رقابتی که با هم داشته‌اند، باعث رسیدن یکدیگر به سطح بسیار بالایی شده‌اند. باید از این رقابت‌ها لذت برد و آماده رویارویی با آن شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی