نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
نظر کارشناس داوری در خصوص صحنه مشکوک نیمه نخست دربی/ پنالتی استقلال سوخت؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس داوری درباره بازی استقلال و پرسپولیس گفت: داور در صحنه‌ای که استقلالی ها اعتقاد به پنالتی داشتند درست عمل کرد و ادامه کار بهترین تصمیم بود.

حیدر سلیمانی درباره صحنه‌های داوری بازی امروز استقلال و پرسپولیس و همین طور صحنه‌ای که استقلالی‌ها اعتقاد به پنالتی داشتند، عنوان کرد: دقیقه ۸ بازی توپ وقتی ریباند می‌شود، بازیکن استقلال توپ را می‌زند و گوهری دروازه‌بان پرسپولیس نیز دفاع می‌کند. او نه با دست و نه با پا ضربه‌ای به یامگا نمی‌زند و سرجای خود ایستاده و مهاجم استقلال است که به توپ ضربه می‌زند به همین دلیل ادامه بازی بهترین تصمیم بود.

این کارشناس داوری درباره آفساید اعلام شده در همان ابتدای بازی، گفت: این صحنه به اشتباه آفساید اعلام شد. اخطارهای داده شده درست بود اما یک ایرادی که آقای سیدعلی داشت این بود که او آوانتاژ را در دستور کارش قرار نداده و برای همه صحنه‌ها سوت می‌زند. او می‌توانست در ۲-۳ صحنه آوانتاژ بدهد که این کار را نکرد.

دربی ۹۸ در نیمه اول با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسين IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    خدایی اگه این صحنه برا لنگ اتفاق افتاده بود همین خبرگزاری فاسد و رانتی، خبر لنگشی، تا حالا خودشو جرواجر کرده بود. موضع‌گیری این رسانه لنگی بر همگان عیان شده. وگرنه تابلو تر از این صحنه پنالتی مگه داریم، مگه میشه. زده بازیگن استقلال رو داغون کرده اونوقت آقای کارشناس تابلو لنگی بهمراه رسانه مافیایی لنگشی نشستن و به این نتیجه بزرگ و خنده دار رسیدن که نه دست نه پا، یامگا خودش رفت رو هوا.
  • مجید IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    خط مشی شما مشخصه. ولی آخه نتیجه رو هم به نفع پیروزی میگید؟!!!!!! عجب به شما جماعت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی