۴
نظرات
- منتشرشده: ۴
- در صف بررسی: ۰
- غیرقابلانتشار: ۰
-
عاخه بنده خدا شما که اندازه یه دو ریالی هم در تیم کیسه کشای پاتخت جايي نداری دیگه ادای کارشناسان همه کاره تیم رو در نیار، برای اینکه اصلا دیده بشه چقدر التماس مجیدی کرد که حالا بیا دودستی بهم بزنیم و مثلاً شادی کنیم تا فیلمبرداری کنند، من هم دیده بشم، شایدم ادامه مطلب دعا نویس تیم تکمیل بشه
-
5سال سر استقلال را بریدن تا پرسپولیس قهرمان. بشه حالااجنبه باخت راندا ن
-
بدون اینکه بخنده چرت و پرت زیاد میگه
-
وقتی شخصیتتش را با مطهری مقایسه میکنم، فرق بین استقلالی ها و لنگی ها را بیشتر حس میکنم.
نظر شما
آخرین خبرها
پرتکرارترین برچسبهای ۴۸ ساعت اخیر
- جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا کانادا مکزیک
- تیم ملی فوتبال ایران
- پرسپولیس
- تیم ملی مصر
- چادرملو اردکان
- امیر قلعهنویی
- رامین رضاییان
- استقلال
- علیرضا بیرانوند
- تیم ملی آلمان
- تیم ملی اکوادور
- مهدی طارمی
- تیم ملی آمریکا
- کریم باقری
- تیم ملی بلژیک
- صداوسیما
- کارلوس کیروش
- تیم ملی فرانسه
- تیم ملی نیوزیلند
- تیم ملی برزیل
- تیم ملی ترکیه
- لیگ برتر
- فدراسیون جهانی فوتبال-فیفا
- تیم ملی هلند
- تیم ملی ژاپن
- شجاع خلیلزاده
- پوستر بازی
- اوسمار لوس ویرا
- لیگ ملت های والیبال
- تیم ملی والیبال ایران