نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
انتقاد تند پیشکسوت پرسپولیس از یحیی/ شما که خودت را دانای کل می‌دانی چرا...
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: یک مربی که تازه پایین‌ترین مدرک مربیگری آسیا را اخذ کرده ۲ بازیکن اصلی خود در قلب دفاع را از ترکیب بیرون نمی‌گذارد.

ضیا عربشاهی درباره عملکرد تیم پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۹۸، اظهار داشت: تمام بازی‌های لیگ یک طرف و دیدار دربی هم یک طرف؛ زیرا این دیدار حساس‌ترین بازی فصل برای دو تیم پایتخت‌نشین بود. تعجب من از گل‌محمدی اینجاست که وقتی او به خوبی از اهمیت کسب ۳ امتیاز در دربی آگاه است چرا باید دست به تغییر چینش ابتدایی تیم خود بزند. حتی یک مربی که تازه پایین‌ترین مدرک مربیگری آسیا را اخذ کرده ۲ بازیکن اصلی خود در قلب دفاع را از ترکیب بیرون نمی‌گذارد.

وی افزود: باعث تعجب است، زیرا این ۲ مدافع در طول فصل زیاد سابقه کنار هم بازی کردن را نداشتند و در مقابل چرا باید مدافعان باتجربه و سرحالی مانند سیدجلال حسینی و وحدت هنانوف را نیمکت نشین کند؟ سوال من از کادر فنی پرسپولیس اینست که چرا این ۲ نفر در دربی نبودند و کسانی که تجربه چندان بالایی ندارند باید به زمین فرستاده شوند؟ به نظرم ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس با این ترکیبی که گل‌محمدی به زمین فرستاد ناراحت شدند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتقاد از عملکرد کادر فنی قرمزپوشان پایتخت، خاطرنشان کرد: وقتی می‌دانید یک بازیکن نمی‌تواند در بین ۳ مدافع تیم حریف کار خاصی انجام دهد، چرا باید مانند ترسوها با تک مهاجم بازی کرد. یک مسئله دیگر که آزرده خاطرم کرد این بود که گل‌محمدی تازه در انتهای بازی یادش افتاده بود تا ترکیب تیمش را عوض کند. آیا تا پیش از آن یادت نبود بخواهی این کار را انجام دهی؟ یک شخصی که حتی تازه کار مربیگری را شروع کرده باشد به خوبی متوجه است که نتیجه یک بر صفر، شکننده است و هر لحظه امکان تغییر نتیجه وجود دارد، اما شما که خودت را دانای کل می‌دانی چرا تازه در ۱۰ دقیقه پایانی یادت افتاد دست به تعویض بزنی؟

عربشاهی تصریح کرد: بازی درگیرانه‌ای بود و هر دو تیم در وسط زمین محکم بازی می‌کردند، اما در مورد عدم حضور کامیابی‌نیا در ترکیب پرسپولیس بهتر است کادر فنی توضیح دهد. آقا یحیی ما می‌توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را بگیریم، اما روی اشتباهات تاکتیکی شما و دستیارانتان این اتفاق رخ نداد. به نظرم این تساوی دست کمی از شکست ندارد و شما باعث ناراحتی هواداران شدید.

وی با انتقاد از رفتار گل‌محمدی پس از دریافت گل تساوی اظهار کرد: تنها استنباط من اینست که شما خواستید اشتباهات خودتان را به این طریق لاپوشانی کنید و گرنه اصلا فکر این هواداران نبودید. چه خوب است در اتاقی بنشینید و به اشتباهاتی که مرتکب شدید فکر کنید. درست نیست اشتباهات خودمان را گردن دیگران بیاندازیم. امیدوارم پرسپولیس بتواند دوباره شرایط روحی و روانی خود را بازیابی کند و دوباره به روزهای خوبش برگردد.

عربشاهی در پایان گفت: هنوز هم معتقدم قهرمانی دور از دسترس نیست. شاید با گفتن این صحبت‌ها هواداران به من بی‌احترامی کنند، اما باید بدانند من هوادار دیروز و امروز پرسپولیس نیستم، بلکه ۱۴ سال با افتخار پیراهن این تیم را پوشیده‌ام و به خیلی از پیشنهادات بابت علاقه‌ام به پرسپولیس پاسخ منفی دادم؛ موضوعی که اکنون دیگر مشاهده نمی‌شود و برای خیلی از بازیکنان مسائل مالی اهمیت به مراتب بیشتری نسبت به پیراهن، عِرق و تعصب دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    کاری با یحیی ندارم.. که چکار کرد!!!!!!!!! در این چند روز چند پسشکسوت سخنرانی کردند . و همه تیم و یحیی را مورد انتقاد قرار دادند . دریغ از یک نقد کوچک از وزارت که اقا چرا این تیم به این روز افتاده. یک مدیر اوردند نمی تواند ریالی درامد داشته باشد . نمی تواند بدهی پدیده بدهد .. و هر روز هم از کمک وزیر صحبت می کند . کدام کمک!!!!!! کمک وزارت انطرف هست . هر روز یک بازیکن خارجی می اورند . و انواع لابی!!!!!!! شهامت دارید از وزیر انتقاد کنید . وگرنه من هم از یحیی انتقاد می کنم. مشکل اصلی یحیی در تشخیص بازیکن خوب هست . نمی تواند بازیکن خوب جذب کند. درسته دربی را داور دراورد. ولی اگر مهاجم ازبک را زود بیرون می اورد . و عبدی را داخل می کرد . بهتر بود..
    • حامد DE ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
      دوست عزیز همه پول هارو پیش خور کردین . وزارت چکار کنه ؟ قرارداد با بوژیدار رو کی بست ؟ بدهی بابت انتقال یحی از شهر خودرو چرا نمیدین ؟ من همان موقع هم میگفتم خدا به داد این تیم برسه بعد از سلطانیفر ولی شما در باد 5 سال قهرمانی خوابیدین و برای رقبا کری خوندین .آذری جهرمی که یادتونه .
    • کیسه چرکولک IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
      آقایان پیشکسوت هنوز اتفاقی نیفتاده که همتون دارید ازیحیی انتقاد میکنید دشمن شاد نشید الان موقع حمایت هست که متاسفانه داریدسازروبرعکس میزنید امیدوارم این سناریو نباشه خط قرمز ما یحیی هست پس احترام خودتون رو نگه دارید
    • سهند IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
      به قول فرگوسن تیمهای که داخل کشورشون پیاپی قهرمان میشن و خارج از کشور جامی ندارن صدرصد با فساد و تبانی بوده و هوادارانشون طلبکارانه قهرمانی را از پیش حق خود میدانن
    • Moji IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
      واقعا چرا دقیقه ۸۰ به بعد یادش اومد تعویض کنه
    • مهرداد IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
      حرف الکی نزن مگه قرار وزارت همش زیر بال و پرتون را بگیره ؟؟ اگر راست میگید و مرد میدانید بدون در نظر گرفتن وزارت پیش برید مثل استقلال و بقیه همش میگید وزارت نتیجه کار وزارت ۵ سال گذشته است الان نشون بدین بدون وزارت چند مرده حلاجید
    • بی نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
      واقعأ دربی را داور درآورد پنالتی را نگرفت بازیکنتان باید اخراج می شود دیگه چی میخواهید همش از وزیر بود که نگذاشت ببازید
    • ناصر ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      ترکیب بد چه ربطی به وزارت داره ، شماها هوادار پرسپولیسید؟!! یقینا نیستید
  • تیر غیب US ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    با درود، آقای عربشاهی این بنده هوادارِ پر و پا قرص بازی محکمِ شما بودم و هستم.اما این نحو گفتارِ شما را در این لحظاتِ بحرانی برای یحیی را منبعث از حسد میدانم.انتقاد از چینش بازیکنان شاید وارد باشد اما استفاده از لفظِ "دانای کل" چه توجیهی دارد؟!
    • علی بختیاری IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
      واسه اینکه پرسپولیس ضعیف بیشتر بارشون میاد.از وقتی توقع هوادار و عزت نفسش برگشته آقایون دارن سراغ میمکن
  • peyman IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    من با نظر آقای عربشاهی موافقم. پرسپولیس در روز دربی ترکیب اشتباهی در خط دفاعی داشت و در نیمه اول خوش شانس بود. با آن شرایط دفاعی باید سید جلال را زودتر به بازی می آورد. به نظرم سید جلال باید ابتدای نیمه دوم وارد زمین میشد. چون دفاع ما خیلی شکننده بود. متاسفانه انقدر یحیی دست دست کرد تا اونها بهمون گل زدند. حالا امیدوارم از این اتفاقات درس گرفته باشه. یه سری بازیکنامون باید از تیم برن و به درد تیم ما نمیخورن. سعید آقایی ، تمیرف مهمترینهاشون هستند. هر موقع یاد اون صحنه ای میفتم که سعید آقایی پاس نداد و توپو زد آسمون اعصابم بهم میریزه. تمیرف هم که فقط شوت رفع تکلیفی میزد.
  • محمد IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    من با آقای عربشاهی موافقم ترکیب بد بود و تعویضها دیر اعمال شد. یحیی باید قبول کنه که اشتباه کرده وگرنه با همین تیم هم پیروزی دور از دسترس نبود
  • حبیب IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    خودت تو تک به تک بادروازه بان یادت رفته من یادم است
  • متوهمین IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    به عنوان هوادار پرسپولیس:حاضرم قسم بخورم وقتی ترکیب پرسپولیس آمد داشتم به همین چیزا فکر میکردم متاسفم این انصاری فرد همون بابایی بود که برانکو را برد!!!! جذابه به کالدرون هم رحم نکرد!!!! گل‌محمدی را آورد جذاب تر اینو پاپا مسعودمون آورد!؛!!!!! با البته قابلی نداره نه بدهی پشت سر هم!!!!!
  • روح الله IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    ضیا راست میگه یحیی چیز جدیدی بلد نیست تا اینجاش هم با کمک امدادمسعود و دست های پشت پرده جام اسنپی میاورد
  • پیمان IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    متاسفانه بعضی بازیکنامون در حد و اندازه تیم نیستند . سعید آقایی دو دقیقه قبل از گل مساوی با خودخواهی توپو میزنه آسمون. این بازیکن باید بره. از یحیی بعید بود با اون اتوبان دفاع در نیمه اول سید جلال را بگذاره واسه دقیقه 80 به بعد. ما به اشتباهات یحیی باختیم(البته نباختیم ولی برامون مثل باخت سنگین بود.) مطمئنا اگه برانکو بود اینطوری بازی از دستمون در نمیرفت. یحیی مربی بازیهای بزرگ نیست. باید هر طور شده برانکو و شجاع به تیم برگردند. این یحیی با بازیکنایی که خریده پیرمون کرده. 5 سال ابهتمونو نابود کرده. خیلی برام سنگینه استقلال با مجیدی قهرمان بشه (حالا اگه قلعه نویی بود برام انقدر سنگین نبود.)
    • Bh IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
      شما راجب امداد غیبی حرف نزن که بابا حمیدتون براتون سنگ تمام گذاشته. علاوه بر اینکه داورارو براتون اوکی کرده امتیاز معیستیم بهتون داده. فکر کردین سرمربی جک تردیتون صدرنشینتون کرده....‌‌
  • علی محمدی DE ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    یک یک مصلحتی وزیر ورزش ک مستقیم حرف نمیزنه همین ی کد خوشحالم خودش معنی بزرگی داره
    • ناشناس DE ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      یعنی ۵ قهرمانی قبلی مان هم تبانی بوده؟ این چه حرفیه
  • علی محمدی DE ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    تیم ده نفره ده دقیقه دو هیچ و سه هیچ میکنه اقا یحی چرا ده دقیقه و شش دقیقه وقت اضافه ارو سوزوندی ....همه اتفاقات تبانی ب نظر میرسه ....خلاصه ما هوادارا تیریبون نداریم نظراتمون نمیرسه رانت کنار محبوبیتمون نداریم تو برنامه ها دعوت نمیشیم سکه سکه پاداش بگیریم ی قب زخم خورده داریم ک با ی ضربه دروازه خالی گل نشدن از کار میفته
  • رضا IR ۰۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    این مربی به درد پرسپولیس نمیخوره باید بره
  • Asr.x IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    یحیا رو پس بدید پدیده یه مربی دیگه رو زوری بگیرید شما که بلدید
  • Ali IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    گل خوردی بگو گل خوردم این حرکتا چیه چرا پشت داوری قایم میشی
  • نادر IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    یحیا حداقل 6 ماه محروم میشه دنبال یه مربی جدید باشید
  • مهدی IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    پرسپولیس هنوزم میتونه قهرمان بشه البته اگه گاز پیک نیک تموم نشه
  • محمد IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    اون آقا که که گفته من همیشه میگفتم خدا به داد تیم پرسپولیس برسه بعد از سلطانی فر چه خواهند کرد درست عین الان است که خدا به داد تیم استقلال هم برسد بعد از این وزیر و مدیر باشگاه چه بر سر مدیر ، مربی و همه تیم استقلال خواهد آمد!
  • ساسان IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    آقای عربشاهی، شما منتظر همچی اتفاقات هستی که سریع با یک خبرنگار تماس بگیری، شروع کنی به انتقاد مغرضانه کردن، بنده بازیهای حضرتعالی رو بخوبی به یاد دارم،،، اگه بگم بازیکن بدی نبودی، اینطور هم نیست که خیلی خوب بودی، حد متوسط،،،،الان چندمین بار که از یحیی انتقاد میکنی که از سر دلسوزی برای پرسپولیس نیست، بیشتر سلیقه ای هستش، مطمئن هستم که شما در حدی نیستی که یحیی رو به باد انتقاد بگیری؟ از نظر بیشتر هواداران باید متوجه باشی، پس اگه یکی دوسال اومدی پرسپولیس بازی کردی، یا اینکه آقای مرحوم فرزین عزیز تو آهنگ پرسپولیس ایران،،،،،، اسمتو آورده، خودتو مالک پرسپولیس ندون، بجا و سازنده نظرتو بگی بهتره،،،،،،، دمت گرم
  • نادی الکیسه الدوچرخه السعودی الفاسد IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    تنها دوای درد پرسپولیس برگردوندن برانکو هست یحیی نه خریدن بازیکن بلده نه مرد بازیهای بزرگه فقط برانکو
    • نادی اللنگ البولینگ السعودی IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
      تنها درد و دوای شما لنگیا بازگشت بابا مسعود هست که تا آخرین روز وزارتش براتون سنگ تموم گذاشت
  • کیسه حقیر IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    تمام صحبت شما درست بود باعثوبانی این مساوی فقط شخص یحیی گل محمدی بود ویا اینکه از اول تصمیم بر تین رود که بازی مساوی بشه
  • حامد US ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    قطعا یحیی میدونسته که استقلال دفاع پرسپولیس رو آنالیز کرده و با بیرون گذاشتن مهره های همیشگی واقعا کار جالبی کرد با این کار تقریبا استقلال رو به هم ریخت و موفق هم بود استقلال نه با تاکتیک بلکه با تکیه به مهره های گرون قیمت بازی رو مساوی کرد و کمی هم شانس آورد
    • امیر NO ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
      خواهشا لنگی ها حرف از مهره گرون نزنید که خنده داره شما مربی پدیده رو ۱۲ میلیاردپول رضایتشودادین اومد لنگ شما رادو رو که ۳ سال میخ شده بودرونیمکت به قول مدیرعاملتن گرونترین خرید تاریخ ایران بود نه استقلال والا شمالنگیا عادت با ننه گن غریبم بازی وهوچیگری دارید مربیتون دوتا دفاع وکشیده بیرون میندازین گردن بقیه
  • حامد US ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    اون بنده خدایی که از فرگوسن نقل قول میکنه تیمی که چندبار قهرمان میشه تو قاره هم باید قهرمان بشه به نظرت اگه یه تیم تو اندونزی ده سال قهرمان باشه باید تو آسیا الهلال رو بزنه یا تو اروپا قهرمان دومینیکن باید بارسلون و رئال رو ببره قهرمان اروپا بشه حرفای فرگوسن مال لیگ خودشونه نه ایران ضمنا پرسپولیس تو پنج سال گذشته دو بار تو فینال بوده میشه گفت با شرایط برگذاری لیگ آسیا فینالش کم از قهرمانی نداره
    • رضا IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
      یعنی پرسپولیس رو در حد تیمی از لیگ اندونزی می دونی لنگی ؟ خدا رو شکر که هوادارای لنگ شماهایید. دیگه نیاز به دشمن ندارید شماها. ادامه بدید لطفاً
  • یتیمای بابا مسعود IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    این پنج قهرمانی هم هدیه بابا مسعود و مافیای سرخ بود وگرنه لنگیا تو خواب هم نمی‌دیدند قهرمان بشن
  • منوچهر IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    عربشاهی به مقصودت رسیدی حالا مربی مورد نظرت را معرفی کن.شما وقتی تیم هم میبرد از یحیی انتقاد میکردی البته منظور داشتی.مگر شما کارشناس بودی.خدا از گناهانت بگذرد
  • جواد IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    یحیی مربی خوبیه . ولی مربی بازی های بزرگ نیست . اولا که بدنهای بازیکنا کم میاره . قشنگ معلومه از دقیقه ۶۰-۷۰ به بعد بازیکنا خسته میشن . بعدشم وقتی میتونی با دو سه تا تعویض تیمت رو از زیر فشار دربیاری و تیم حریف رو عقب نگه داری نمیدونم چه اصرار و لجبازیه که دقیقه ۸۰ و بعد از مصدوم شدن بازیکن به فکر تعویض بیفتی . ما دربی رو نه به وزارت نه به استقلال و نه به بازیکنا باختیم بلکه به سرمربی و کادر فنی تیممون باختیم . امیدوارم که درس بگیرن هر چند مطمئن نیستم چون بارها این اشتباه رو مرتکب شدن هم توی لیگ و جام حذفی خودمون هم توی بازیهای آسیایی و فینالها
  • شاهین IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    پیشکسوت های پرسپولیس لطفا یخورده دلسوزی و حمایت رو از پیشکسوتان دیگر تیما یاد بگیرین واینهمه خنجر از پشت نزنین،مثلا همین فرهاد مجیدی کم جنجال بپا کرده ولی بزرگان تمیش همیشه پشتش داومدن و حمایتش کردن!! خجالت بکشین و اینهمه خودزنی نکنین. درسته یحیی تو دربی خوب عمل نکرد ولی با این اظهارات مغرضانه شما اوضاع تیم بحرانی تر خواهد شد!! درعوض عوامل تیم رقیب جری تر از قبل با کمک ناخواسته شما مشکل ساز تیم بزرگ پرسپولیس خواهند بود،
  • اسماعیل IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    آقا یحیی از هر نظر برترین مربی ایران است چونکه آدم سالمی است با سواده فهم فوتبالی بالایی داره طرفدار حق است کسی حق نداره از او انتقاد بیجا کند.بخصوص استقلالی های که خود را پرسپولیسی جا میزنند خودت تونین
    • ایرانی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
      در سالم بودنش شکی نیست هی کمی دلاله
  • احمد IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    باسلام آقای عربشاهی درست می‌فرمایند پرسپولیس ۱هیچ جلوبودباید دفاع راتقویت می‌کرد مساوی تقصیر گل محمدی است
  • اسما عیل رب IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    عربشاهی شما اگر دلسوز تیم بودی اینطور انتقاد نم کردی که هوادار وتیم رابهم بریزی فکر کنم منظور بدی داری.مربی جدید زیر نظر داری درویش آدم با تجربه ای هست گول نمخوره
  • پرسپولیس IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    دقیقاً پرسپولیس از خودش ضربه خورد
  • تاجی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    اقا یحیی بی تجربه هم نبود میدونست نمیشه جلو تاج کبیر مقاومت کرد اوج هنرش را در هوچیگری و حاشیه سازی اخر بازی نشون داد اتفاقا مرد هنرمند و کار بلدی هستن وگرنه😜
    • Kise sooz IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
      معلومه جلوی جادو و جمبل و یه فدراسیون ابی کاری نمیشه کرد کاج صغیر هم نیستید خواب قهرمانی رو ببینید
  • محمد IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    هیچ پیشکسوتی حق ندارم در مطبوعات از یحیی انتقاد کند .راستی اگر دلسوزی چرا مستقیم انقادت را به خودش نمیگی.پس منظور داری با شما آقای درخشان هم هستم
  • آیدین IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    گل محمدی یار دوازدهم استقلال
  • فرید IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    دود از کنده بلند میشه دمت گرم آقای عربشاهی حقیقت گفتی ما هواداران همش هرس ندونم کاری سر مربی و کادر فنی رو بخوریم تا کی باید با احساسات هواداران بازی کنید آقا یحیی بهتره دیگه از قالب خودت خارج بشی که در دربی نشان دادی که شدی و بهترین فیلم قرن رو جلوی این همه هوادار بازی کردی الان چرا باید کیسه کشا برای ما کری بخونن دل ما رو شکستی دیگه زد دادم
  • حمید IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    به عنوان یک تاجی قبول دارم حرف آقای عرب شاهی را که کارشناسانه صحبت کرده فقط اشتباه از گل ممد بود که علم مربیگری نداره وبا هوچیگری کاری کرد که گلهای بیشتر ی نخوره در تمام بازی به غیر از پانزده دقیقه از نیمه اول استقلال تیم برتر میدان بود
    • علی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
      بازی رو بر عکس دیدی شما ؟ ۳۰ دقیقه اول بازی بولینگ تو قوطی بود بعدشم بر خلاف جریان بازی گل زد رفت واسه دفاع از گلش که به خیال خودش با همین یه گل بازی رو ببره..شانس آوردن حسین زاده و مطهری روز خوبشون نبود وگرنه بازی ۴ یک به نفع استقلال باید میشد
  • کیانوش IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    بنظرمن یحیی بدردمون نمیخوره ما به یحیی باختیم شانس اوردیم نیمه اول ۳تا نخوردیم
  • مانی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    بنظرم کاملا حرفاش منطقی ودرست هست ما به یحیی امتیاز ازدست دادیم این شلوغ کاری هم واسه ما برد نمیشه،یحیی هم دیر تعویض کرد هم اشتباه ترکیب چید باید قبول کنه ،حمایت کورکورانه از یحیی واسه تیم سم هست
  • متوهمین IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    حرف حق جواب نداره ❤️❤️ اگه یه تیمی نتیجه خوب نمیگیره همه کادر فنی مقصرن آخه این چه ترکیبی بود خدایی؟؟؟؟ پرسپولیس یک یحیی گل محمدی یک واقعیت اینه... متاسفانه
  • مریم IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    ۵سال جام اسنپی بردید دیگه عادت شده براتون بابامسعود برگردونید
  • علی قشقایی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    چرا از بالا نگاه نمی کنید بابا بخدا امسال به هر طریقی شده بود نمیزاشتند پرسپولیس قهرمان بشه. باید یه عده دیگه هم خوشحال بشه در صورتیکه باز هم در لیگ ایران پرسپولیس از همه بهتر بازی میکنه
  • پرویز IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    از هواداران پرسپولیس سوال میکنم تعصب خشک وخالی وداد وفریاد کردن دردی را دوا نمیکند .چرا قبول نمیکنید که صحبتهای عربشاهی وخیلیای دیگر درسته ؟ اخه این چیدمان کجاش درست بود ؟ چرا اقای گل محمدی را فکر میکنید که عقل کل است وکارهاش درست بوده ونباید ازش انتقاد کرد ؟؟؟ اقای گل محمدی عمدا این درگیری با داور را پیش اورد که افکار هواداران به به سمت دیگری متوجه کند وموفق هم شد چرا ما در اینگونه موارد چشممان را بر روی اشتباهات تیم ومربی وسر مربی میبندیم !!!! .ضمننا اقای عربشاهی هم اشتباه فرمودند که گفتند پرسپولیس چهل میلیون هوار دارد !!!!؟؟؟ این امار را کی گرفته وکی گرفته شده ؟؟ یک کمی واقع بین باشیم والکی حرف نزنیم وامار ندیم چرا که مسولین دولت که امار الکی میدهند برای هفت پشتمان بس است !!؟!.
  • لنگ حکومتی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    یایا لنگ محمدی دلال بزرگ باید حداقل 6 ماه محروم بشه ولی با این حال طلبکار هم هست هوچی‌گری مکتبه لنگه
  • علی IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    بنابر آخرین سرشماری های انجام گرفته توسط معتبرترترین سرشماریهای کهکشانها شمار طرفداران پرسپولیسسسسس از ۵۰ میلیون نفر گذشت. مرکز آمار کهکشان راه غیرشیری
  • افشین IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    اگر دربی را پرسپولیس می برد ،یحیی را مربی بین المللی می دانستم اما با این شرایط یحیی حالا حالاها مربی ایرانی ست.
  • داریوش IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    سلام اقای عربشاهی حرف شما درست واگه شما فوتبالی هستی برادر داور از اول بازی تمام خط های استقلال عین ماست رد شد وببه رو خودش نیاورد داوره بازنشسته اوردن بازی توصیه شده رو در بیاره از دقیقه یک رو مخ بازیکنان بود ترابی رو میزدن عین خنگ ها فقط نگاه می کرد داور بازیکن عصبی میشه از اون طرف بازیکنان استقلال هم خیال راحتی داشتن از داور ولی قبول دارم پرسپولیس توانایی سوراخ کردن سوراخ ها رو داشت واقعا استقلالی ها بی منطق وبی جنبه هستند یک سری هاشون 5 سال ارزو داشتند سهمیه بگیرن الان شدن قهرمان بابا همه میدونن بازی اسیایی شون 4 جانبه بود با محمدان بنگلادش واقعا خجالت داره استقلال حرف اسیا بزنه با اون فرهاد دوپینگی الان با داداش ادم شدن هر کی ندونه توقبر بوده فرهاد بخاطر گندش در نیاد که دوپینگی هست از استقلال رفت حالا دارن جا نماز اب میکشن زمان احمدی نزاد باهاشون بود زودی گفتن برو تا گندش در نیومده از اون طرف رویانیان سکوت کرد متاسفانه مدارک ش هم موجود موجوده ولی بخاطر مصلحت رو نکردن واقعا شرم اوره
  • حمید IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    یحیی همیشه توی دربی ترسو بازی میکنه. من نمیفهمم دلیلِ تک مهاجم بازی کردن جلوی تیمی که احتیاج شدید به ۳ امتیاز داشتیم چی بود
  • کنگان IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    پرسپولیس نماد فوتبال ایرانه همیشه در قلب هواداران هست یک تیم مردمی که در خیلی از کشورهاغیرایرانی هم به این تیم عشق میکننپایدارباشی ارتش سرخ ایران زمین
  • محمدحسین IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    من با نظر آقای عربشاهی موافقم،تیم مقابل اگر یک تمام کننده خوب داشت بدون اغراق ما با ۶ گل باخته بودیم،البته یحیی هم کارش پسندیده نبود ربطی هم به داور نداشت
  • Bh IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    تو این چند روز به اصطلاح پیشکسوتایی مثل عربشاهی زبون باز کردن. این اقایون موقعی که یحیی داد میزد تیم باید تقویت شه کجا بودن. موقعی که هوادار جلو وزارتخونه اون وزیر استقلالی داد میزد فرصت تقویت تیم داره تموم میشه تیم مدیرعامل نداره کجا بودن...... الان زبون باز کردن. اینو بدونن که از نظر ما اینا پیشکسوت پرسپولیس نیستن و نباید راجب پرسپولیس صحبت کنن......
  • بی طرف IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    اون دسته از کسانی که میگن پرسپولیس با حمایت‌های سلطانفر قهرمان شده یک دانه عکس ازش بیارین که پیش پرسپولیسی ها باشد مثل بابای الان شما که هر کجا نگاه می‌کنی هست با بازی کن قرارداد امضا میکنند هست سر تقسیم ارث و میراث استقلال هست سر میز نهارخوری هست چرا قبول نمیکنید که با لابی این آقا امسال تا این جا پیش آمدین ما توی لیگ ایران سلطانی فر داشتیم توی آسیا کی بود کمک کرد اول فصل یک بی وجودی اعلام کرد که پرسپولیس ۵سال قهرمان شده امسال یکی دیگه قهرمان بشه مگر اشکالی داره خودتان هم قبول دارین که چکار کردن برای استقلال بااین همه لابی گری هم میترسن به جادوگرها پناه بردن از بزرگان تیم بپرسین امیر اسکندری که کلاک کرج ساکن هست چکاره است که دو روز در هفته در خدمت او هستین خجالت هم خوب چیزی است
  • علی رضا IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    حتی داوران هم دیگه از شما نفرت دارن. این همه فشار روی داوران برای حمایت از شما بود همون قهرمانی مثلا رکوردیتون باید دست داوران ببوسین سید علی بهترین داورهای حال حاضره پنالتی رفت برگشتی دربی برامون سوخت ولی میدونیم از کجاها اب میخورده اردوغان براتون سرمربی پیدا کرد بع دجلسه روحانی این حمایت ها خرابتون کرد. ولی جدا کمال بهتر این تاجیکی نبود؟؟؟ حرکات یحیی فقط برای فرار از باخت و فشار روی داور بود. اینقدر 5تایی دنبال داور برای اوت دستی نمیره قهرمان پوشالی.....
  • امیر IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    یحیی مال بازی های بزرگ نیست و اینکه این آقا فقط با بازیکن میتونه بازی کنه دستش خالی باشه هیچی نیست
  • gaber IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    اینکه مرتب از قهرمانی حرف میزنید شما هم متوهم هستید یحیی در بازیهای قبلی هم اصلا به ساعت نگاه نمیکنه کلا احساساتی شدنش لطمه به فنی بودنش میزنه. پرسپولیس یحیی بازیکنان تعویضی را برای توقف بازی و وقت کشی میخواد نه برای تغییر تاکتیک. بیشترین توضیحاتش در دقایق بعد از 72 بازی بوده که شجاعت و سرعت تفکر را در وجود یحیی نمیبینم و راست میگید میخواست اشتباهش را با داور لاپوشونی کنه. بهر حال یحیی دیگه دربی باز نیست و منطقا در دربی نمیشه به او اعتماد کرد
  • محمد IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    بعنوان ی استقالی کا ملا موافقم
  • عباس IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    کسی از شما نظر نخواست که الان سوال میکنی میگی سوال من اینه!به شما ربطی نداره سرمربی هر تصمیمی گرفته حتما صلاح دونسته!مرگ بر حاشیه سازان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی