رئال‌مادرید ۰ - بارسلونا ۴/ کاتالان‌ها مادرید را به آتش کشیدند؛ تلافی ۴ باخت متوالی با ۴ گل
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ال‌کلاسیکوی برگشت فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ لالیگای اسپانیا، بارسلونا میزبانش رئال‌مادرید را با ۴ گل درهم کوبید.

در هفته بیست‌ونهم لالیگای اسپانیا، رئال‌مادرید در نبرد ال‌کلاسیکو که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شد میزبان بارسلونا بود و در میان ناباوری همه ۴-۰ شکست خورد.

نیمه نخست نیمه بارسا بود. با وجود این که دو تیم موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند، اما این تیم ژاوی بود که به ۲ گل رسید. ابتدا ارسال دمبله در دقیقه ۲۹ را اوبامیانگ با ضربه سر تبدیل به گل نخست کرد. سپس لحظاتی بعد از این که درگیری بین بازیکنان بارسلونا و وینیسیوس برای تمارض مهاجم برزیلی پیش آمد، کرنر ارسالی دمبله و ضربه سر این مرتبه از آرائوخو دومین گل مهمان را به ثبت رساند.

دقیقه ۴۷ پاس تماشایی اوبامیانگ و ضربه عالی تورس به سقف دروازه کورتوا سومین گل را برای بارسا رقم زد تا نیمه دوم هم برای رئال بد شروع شود. دقیقه ۵۳ دومین گل اوبامیانگ و چهارمین گل بارسا به شکلی عجیب ثبت شد. ابتدا آفساید اعلام شد، اما سپس داور با کمک VAR اعلام کرد که گلی اوبامیانگ روی پاس تورس سالم بوده است. با این گل رئال به طور کلی ناامیدانه بازی را دنبال کرد و تلاش‌شان برای گلزنی هم کافی نبود.

در نهایت بارسلونا با همان ۴ گل برنده این دیدار شد تا به نوعی ۴ باخت متوالی در لالیگا مقابل رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکو را تلافی کرده باشد.

با وجود این باخت رئال‌مادرید ۶۶ امتیازی به صدرنشینی‌اش ادامه داد. بارسلونا هم که یک بازی کمتر انجام داده با ۵۴ امتیاز در رده سوم ایستاده است.


خلاصه دیدار رئال‌مادرید – بارسلونا را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    الان باید منتظر بیانه تند باشگاه مادریدی باشیم
  • حسن پرسپوليسی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    چه تیمی ساخته ژاوی🤩
  • کیوان IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    با وجود بازی عالی بارسا این دفاع که من از رئال دیدم کلا ناامید شدم رئال اگه میخوادموفق باشه باید دو تا بازیکن تاپ تو دفاع بگیره
  • شهاب IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    خبرنگار بارسایی عزیز تعداد باخت های متوالی 5 بود نه 4 که اگه 4 هم بود بازم پاک نمیشد خخخخخخخخخ رکورد برد پیاپی هم با رئال هست با هفت برد خسته شدیم ازبس بارسا میباخت خخخخخخ از این به بعد تازه ال کلاسیکو ها جذاب شد چون از قبل معلوم نیست بارسا میبازه خخخخخ
  • سهیل IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    بارسا باید دورقمی میکرد رئالو 3موقیعت عالی اوبامیانگ خراب کردچندتا توپ تورس خراب کرد چندتا کورتوا گرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی