نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
دراگان اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با وجود نبود طارمی و جهانبخش، بازیکنان لازم برای دیدار مقابل کره جنوبی را در اختیار داریم.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ابتدا در پاسخ به سوال خبرنگار کره‌ای مبنی بر قطعی شدن صعود ایران به جام جهانی و اینکه می‌توان توقع انجام یک بازی تدافعی در زمین کره را از ایران داشت، گفت: واقعا اینطور فکر می‌کنید که ما بازی تدافعی انجام داده باشیم؟ من اینطور فکر نمی‌کنم. فردا هم سبک بازی همیشگی را خواهیم داشت و با وجود صعود هر دو تیم اما اول شدن در گروه موضوع مهمی است و برای آن مهیا می‌شویم. برای این بازی خوب آماده شدیم. بازیکنان مهمی را از دست دادیم و علاوه بر آن جت لگ و اضافه شدن بازیکنان ظرف دیروز و امروز به سایر مشکلات اضافه شده است اما با وجود همه این مشکلات کیفیت خودمان را در بازی‌های قبلی هم نشان دادیم و این موارد برای نخستین بار نیست که پیش آمده است.

برنامه شما برای مهار بازیکنانی نظیر سون که در بازی دور رفت توانست به ایران گل بزند چیست؟ اسکوچیچ در پاسخ به این سوال اظهار داشت: از کیفیت بازیکنان لژیونر کره باخبر هستیم، اما برای آن آماده شدیم و سعی می‌کنیم کمترین فضا را در اختیارشان بگذاریم. بازیکنان کره قابل احترام هستم، ولی ما هم بازیکنان شاغل در اروپا و با کیفیتی را در اختیار داریم.

وی درباره غیبت بازیکنانی نظیر طارمی و جهانبخش گفت: البته که بازیکنان مهم و بسیار ارزشمندی هستند، اما به این معنی نیست که بازیکنان لازم برای بازی فردا را در اختیار نداریم. همانطور که در بازی مقابل عراق نیز شش بازیکن را به دلیل کرونا در اختیار نداشتیم اما بازی را به نفع خودمان به اتمام رساندیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سرباز وطن IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    مهاجم کم نداریم..ولی وجود مهدی قایدی شدیداً احساس میشه... مهدی براحتی هر دفاعی بهم میریزه پنالتی گیر فوق حرفه ای هست
  • ممد IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    برگ برنده ایران مهدی قایدی است که به تنهایی میتوانو جای طارمی و جهانبخش درون مستطیل سبز پر کند با حضور او به جرات میتونستیم کره ای ها را در زمین خودشان دو باره شش تایی کنیم باخت احتمالی تیم ملی ایران بر عهده سرمربی بخصوص مربیان وطنی تیم ملی است زیرا قایدی یک سر وگردن از همه بازیکنان تیم ملی بالتر وبا کیفیت تر است.که مطمئنآ عدم دعوت از او فنی و فوتبالی نیست بلکه حرف شنویی مربیان از مقام بالادستی فدراسیون است.که خدا به خیر بگذرونه.تا گلباران نشویم از ما گفتن،هنوز هم دیر نیست با یک پرواز می توانید قایدی را به سیول آوريد تا برنده بازی شویم.
  • محمد IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    فعل خواستن و بردن نزد تک تک بازیکنان و کادر فنی تیم ملی وجود دارد انشالله وبه امید خدا کره را خواهند برد
  • . IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    تیرک مصدوم شه ۳ تا می زنیم
  • احمد IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    آقای محترم شماهنوز مهدی قائدی را ازمهدی طارمی تشخیص نمیدی.. خوب نظر نده مجبور که نیستی
  • ایرانی IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    کره خواب برد ایران را میبیند ولی شیر بچه های ایران تو خود کاری میکنند کارستان وقتی دو گل به کره زدند انوقت با خیال راحت تو تختخواب جا خوش میکنند کره ایها یادشان نرود با مایلی کهن 6 تا خوردند و مربیشان گریه میکرد حالا با بنتو همین کار را میکنند یعنی اشکش را در میاورند اینهمه کری خواندن از ترسشان است وجنجال الکی تو بازی معلوم میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی