نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
امیر عابدزاده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها بعضی‌ها هنوز ترک عادت نکرده اند و همچنان برخی شکست‌ها را گردن یک بازیکن خاص می‌اندازند.

گل اول کره جنوبی را خیلی‌ها ناشی از اشتباه مسلم امیر عابدزاده در نحوه جاگیری و نهایتا دفع توپ می‌دانند. این ادعا ممکن است درست باشد اما آن زمان گذشت که همه تقصیرات را گردن یک بازیکن خاص می‌انداختند.

عابدزاده در همین بازی، دو موقعیت پیاپی گل را از کره‌ای‌ها دریغ کرد و در آن صحنه عملکردش خوب بود. اینکه اسکوچیچ در این بازی باید به تجربه علیرضا بیرانوند اعتماد می‌کرد یک بحث کلی است؛ ربط دادن تمام گرفتاری‌ها و مشکلات فنی تیم ملی در بازی با کره هم می‌تواند یک بحث مجزای دیگر باشد که باید به آن توجه شود.

بهتر است منطقی با این باخت مواجه شویم و صادقانه بگوییم کره‌ای‌ها در این بازی از ما بهتر بودند و برد هم حقشان بود؛ همین و تمام...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    فدارسیون کثیف ایران راه دلال بازی تو برو. ننگ بر شما
  • منم IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    امروز پیتر اشمایکل هم در دروازه ی ایران بود .ایران میباخت.وقتی یه بازیکن در سطح حاج صفی و با این سن وسال حاضر نیست توپ را به بازیکن بغل دستیش برسونه تا راحت دروازه ی کره را باز کنه نتیجه ش میشه همین باختها!خیلی از این بازیکنانی که جلو کره بازی کردند در سطح ملی نیستند .اما خب ادعای حضور در تیم ملی برزیل رو هم دارن.
  • تاج کبیر آسیا IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    شائبه ایی که هست و بوده ؛ چرا شما رسانه های دیداری و شنیداری و ارباب جراید همیشه در صحنه فوتبال ملی کشور از یک گروه خاص رنگی حمایت کرده و می کنید ؛ از زمان کیروش این اختلافات و حمایت های رنگی رسانه بوجود آمده و هنوز هم هست ... در بازی امروز آقای احمدی علنا از تریبون رسانه ملی سخنان جانب دارانه خودش رو درباره بازیکنان منتسب به یک تیم خاص و حکومتی رو مطرح می کنه و اصلا به معایب و ضعف های تیم ملی و ضعف فنی اعضای کادر فنی و مشاوره اشتباه اونا اشاره و توجهی نمیکنه!!! چرا ؟؟؟ شما چرا از عابدزاده حمایت می کنید؟؟ یک دروازبان در طول ۹۰ دقیقه بازی یک یا دو عکس العمل نداشته باشه برای چی بدرد میخوره؟پس روزنامه های کره ایی ها درباره دروازبانشان چی تیتر بزنند ؛ ما در بازی امروز فقط در لحظات آخر دروازبان کره رو دیدیم اونهم یک لحظه که لباسش رنگ مشکی بود!!! امیر عابدزاده در تیم خودش دروازبان فیکس هست ولی میانگین در هر بازی دو گل خورده !! امروز فیکس میدان بوده!!! چرا اسکیچیچ از سیدحسین حسینی که دارای ۱۵ کلین شیت در لیگ برتر هست رو امروز بازی نداد؟؟؟
    • حسین علیزاده IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
      حالا این وسط شما پای دروازه بان بنجل خودتون رو وسط نکش . دعوا بین بیرانوند و عابدزادست . از کی تا حالا باقالی هم جزو میوه ها شده ؟
  • آنالیزور DE ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    کره ایی ها بهتر نبودند و نیستند، آقای صاحب قلم و تریبون ! ایران به لطف آقایون تبدیل به تیم کوچیکی شده و با همین فرمون در قطر موجب تحقیر فوتبال ایران خواهد شد. علنا" فروش و طراحی پکیج در تیم ملی باب شده و دلالی حرف اول رو میزنه، حتی دست زدن به ترکیب همیشگی و تغییرات زیادی نشون دهنده استمرار پکیج هاس، و تلاش برای تمیز نگهداشتن بازیکنان بی کیفیت و گنجاندن اسامی پکیجی در مسافرین قطر، پروژه تخریب بازیکنان جدید که در بازی سخت وارد ترکیب شدن و مقصر تراشی گویای تدبیر اتاق فکر و طراحان پکیج هست. مگه میشه بازیکنی رو که هنوز از نظر روحی شرایط غالب رو نداره به یکباره وارد ترکیب در زمین حریفی مثل کره کرد؟ در ثانی تاکتیک تیم ملی چی بود برای بازی با کره؟ بکش زیرش و خوابوندن بازی شد تاکتیک و تدبیر؟ بازی با کره مثل دربی میمونه و نیاز به ترکیب با تجربه و نفرات ثابت رو نیاز داره، چرا به شعور هوادار توهین میکنید؟ اونم فوتبالدوست ایرانی؟ حضرات تصمیم گیر هر چه سریعتر تا فرصت ترمیم تیم باقی هست بایستی سرمربی بزرگ خارجی و معتبر رو جایگزین دلال و دارو دسته رنگی اون در تیم ملی کنید
  • سعید ملوانی IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    چرا هیچ کس از نقش منفعل نورافکن چه در هافبک دفاعی و چه در دفاع چپنمیگه اون بلید تعویض می شد نه میلاد محمدی
  • میثم IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    دلال کروات باید اخراج بشه. درست مثی گل محمدی پول میگیره و بازی میده
  • علی IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    درکل فوتبال ایران متکی به دوسه نفره.اگردقت کنید نبودکارگروهی وپاسکاری منظم را مشاهده می کنید.دربازیهای قبل هم همین طوربود ولی اون دو سه تابازیکن مطرح ازفرصتهای گلزنی استفاده کردند.حالا تیم به جام جهانی میره ودوباره درمرحله اول حذف میشه. تا کارگروهی درفوتبالمون جا نیفته همینه.همه بی هدف به توپ ضربه می زنند
  • سرخ کابوس آبی US ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    چرا به بازی کره ولبنان به چشم بازی تدارکاتی نگاه نمیکنید پس اگر لبنان را با اختلاف زیاد ببریم واز کل نفرات اضلی استفاده کنیم همه چیز حله باید از اشتباهات بازیکنان در بازیهای تدارکاتی برای رفع آن نقاط ضعف استفاده کنیم نه تختعه کردن بازیکن این بیماری کماکان هست از کجا معلوم در جام جهانی هم همین وضعیت پیش نیاد پس تمام بازیکن ها رو امتحان کنیم تا با رفع نقاط ضعف برای هر ترکیبی آماده باشیم نه اینکه تسویه حساب با بازیکن وسر مربی تیم قصد ما باشد با اسکوچیچ باید به جام جهانی بریم باید دلواپسان مغرض آتش بس داده وراهکار نشون بدن
  • جواد US ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    عابدزاده با خوردن گل مفت در بدترین شرایط کمر تیم را شکست،درصورت بسته ماندن دروازه ایران در نیمه اول با آغاز نیمه دوم با توجه به طلسم ده سال ناکامی کره در مقابل ایران ، این ناکامی و همچنین حضور تماشاگران باعث ایجاد فشار روانی بر روی کره شده واین تیم نمی‌توانست با آرامش در کانال های کناری با پاسهای کوتاه و ایجاد مربع ومثلث وپاس آخر به نزدیکی نقطه پنالتی و همچنین پاس پشت هیجده قدم فشار را روی دروازه ایران زیاد کند.
  • پوریا IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    تا وقتی که این مربی دلال که بزرگترین کارش ۵تا ۵تا خوردن با تیمای لیگ یک بوده رو نیمکت باشه وضع همینه.نمیدونم به سایت ها و خبرگذاری ها چه حق سکوتی پرداخت میکنه که هیچکس حاضر نیست تخریبش کنه نمونش همین سایت حتی راضی نیستن یک کلمه راجع بهش حرف بزنن دلال کروات این همه دفاع راست تاپ داریم از دفاع وسط و دفاع چپ تو اون پست استفاده میکنه
  • محمود IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    مقصر اصلی عابدزاده
  • من IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    تیمی که با اشتباه یک نفر میبازد ،تیم نیست .تیم یعنی همه باهم . که اگر یک نفر هم ناخواسته اشتباه کرد بقیه اصلاح کنند. تیمی که با اشتباه یک نفر روحیه اش را از دست میدهد هنوز تا تیم شدن فاصله دارد.
  • ایرانی IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    امیر عابدزاده در حد تیم ملی نیست و نباید طرفداری جانبدارانه ازش بشه کسی که شایسته هست باید توی دروازه قرار بگیره. شما هم به عنوان رسانه حق نظر دادن ندارید فقط باید اخبار رو انتشار بدید ( جهت یادآوری)
  • S IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    کره ای ها خیلی بهتر از بازیکنان تیم ملی بودند . هیشکی توی تیم ملی خوب بازی نکرد اگه مهدی طارمی بود شاید گل میزد و حرف آخرم دعا میکنم برای بازی تیم ملی برابر لبنان تا پیروز شن و پرچم ایران رو بالا ببرن.
  • . IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    من میگم صادق باشیم کدوم مربی تو دنیا هست که تیمش بازی ای را نباخته باشه؟ فوتبال همین برد و باخت ها هست و هیچ تیمی نیست که همه بازی ها رو ببره بالاخره یک روزی میبازه ایتالیا از مقدونیه باخت ولی مردم ایتالیا میگن مانچینی ( سرمربی ایتالیا) رو نگه دارید. ایتالیا دو بار پشت سر هم نتونسته به جام جهانی بره تیم ملی ایران که ۳ ماهی میشه صعودش به جام جهانی قطعی شده و با شش بازیکن کمتر از کره باخته. با این شرایط مردم میگن اسکوچیچ رو بندازید بیرون. دلیل ضعف فوتبال ایران خود ما مردم هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی