نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چرا اسکوچیچ علیپور را در غیاب طارمی دعوت نکرد؟/ اسکوچیچ ترسو ارنج کرد/ پرسپولیس فقط حمایت می‌خواهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشاد پیوس مهاجم سابق تیم ملی و پرسپولیس گفت: در دیدار مقابل کره‌جنوبی، بازیکنان تیم ملی یک جوری بودند که انگار وزنه ۱۰۰ کیلویی به پای هر یک بسته بودند و استرس شدیدی نزد همه بچه‌ها دیده می‌شد.

بالاخره طلسم نباختن‌های تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با باخت برابر کره جنوبی شکسته شد.

دراگان اسکوچیچ در حالی قافیه را به پائولو بنتو باخت که مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش بهترین گلزنان خود در این رقابت‌ها را در اختیار نداشت. در همین ارتباط بد ندیدیم دقایقی با فرشاد پیوس آقای گل سابق فوتبال کشورمان هم کلام شویم.

چرا به کره جنوبی به این شکل باختیم؟

واقعا خودم هم از دیدن بازیکنان تعجب کردم. یک جوری بودند که انگار وزنه ۱۰۰ کیلویی به پای هر یک بسته بودند و استرس شدیدی نزد همه بچه‌ها دیده می‌شد.

شاید بیشتر سئوال ما در مورد خط حمله تیم ملی و مهاجمان ایران باشد؟

سردار خیلی تنها بود و خوب تغذیه نشد. اللهیار صیادمنش هم به نظرم خیلی درشرایط بازی نبود وگرنه آن موقعیت تک به تک را تبدیل به گل می‌کرد.

البته غیبت مهدی طارمی هم خیلی تأثیرگذار بود. نبود؟

درست است ولی پرسش اینجاست که چرا در غیاب مهدی طارمی، سرمربی تیم ملی علی علیپور را دعوت نکرد؟ او یا کریم انصاری‌فرد خیلی می‌توانستند در این بازی به تیم ایران کمک کنند. علی علیپور این فصل در لیگ پرتغال خوش درخشیده است. من فکر می‌کنم اگر به جای صیادمنش آن توپ به کریم انصاری‌فرد یا علیپور می‌رسید حتما تبدیل به گل می‌کرد.

از زمانی هم که شجاع خلیل زاده به دلیل مصدومیت تعویض شد تیم ملی به هم ریخت و ...

جای شجاع هم دفاع راست نیست. تیم این جوری عقب می‌نشست و طفلکی عارف غلامی هم مدافع راست تخصصی نیست. به نظرم اسکوچیچ تیم ملی را ترسو ارنج کرد و به همین خاطر یک دفاع وسط را در سمت راست گذاشت. درغیاب صادق محرمی‌شاید او می‌توانست از دانیال اسماعیلی‌فر استفاده کند که در سپاهان هم مدافع راست انرژیک و فوق العاده‌ای است. حالا با این تفاسیر باید دعا کنیم امارات در دُبی بتواند کره جنوبی را شکست دهد تا صدرنشین شویم.

که البته کار بس دشواری است؟

دقیقا همین طور است. به کره جنوبی بد باختیم و ...

راستی از پرسپولیس چه خبر؟

فردا، پس فردا انشالله سر تمرین پرسپولیس می‌روم تا یک سر به یحیی (گل محمدی) بزنم. پرسپولیس در حال حاضر فقط حمایت می‌خواهد و بس.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    چراعلیپور آقای پیوس؟ فقط عبدی شما ..‌.
  • علی US ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    یکی مثل مربی کرواسی که تیمش رو برد به فینال جام جهانی چه رزومه ای غیر از آسیا داشت؟ الان مانچینی به مقدونیه باخت، دلیل بر بد بودنش میشه؟ کیروش تو کره 8 سال پیش با سوتی مدافع حریف بدون موقعیتی که داشته باشیم یک صفر بردیم با توپی که احمد زاده گلر اون موقع از رو خط دروازه برگردوند رفتیم جام جهانی، ولی دیروز دقیه 75 آزمون تک به تک رو میزد، صیادمنش چیپ قشنگی که زد گل میشد، حاج صفی اول بازی خودخواهی نمیکرد توپ رو میداد قلی زاده، الان اسکوچیچ بدون 50 درصد اسکلیت تیمش میشد گواردیولا، ما ایرانی ها واقعا با یک مویز گرمیمون میکنه با یک قوره سردی. تمام حرف من اینه که فوتبال تهش با شانس و کارما عجینه ما اگر این مربی رو بیرون کنیم همون کاری رو کردیم که با ویرا سال 98 کردیم و تیم رو دادیم آقای طالبی، الان آقای طالبی کجاست؟ ایران عالی بود ولی تونست از گروهش بره بالا؟ اما یه عمر داریم از نمک نشناسیمون با پشیمانی تعریف میکنیم. ایرانی قدرشناس باش نامرد نباش
  • فریاد DE ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    بادرود.واقعااینکه دراگان درحدبازی بزرگان نبودونیست روانشناسی میخواست.روزمه اوکاملامشخص است یکی بگه باتیم ملی کدام کشوربعنوان سرمربی بابزرگان ملی ندنیابازی کرده.حتی دربعدباشگاعی هم درحدهمان تیمهای متوسط به پایینه.اینکه تحت فشارعوامل خارجی وخصوص بعدمالی بودیم وانتخاب کردیم.حالابایدجوابگوباشید.کدام مربی مطرحی الان بیکاره.توگیرودارقرعه کشی چندروزدیگه جام جهانی مربیان بدربخوردرتمام کشورها تیم گرفتند.توایران مگه بگردین وبازم ااگه باشه بایدیه تیم قربانی بشه..ای نسیم ازوضع ایران خنده میگیردمرا..
  • محمد IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    بازی های این تیم ملی بااسکوچیچ ارزش تماشاندارد
  • علی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    باسلام متاسفانه اکثر کارشناسان ما رنگی اظهار نظر میکنن حتی به تیم ملی، واقعیت اینه که در جامعه بعضی از مردم عادی ما چه دربحث بازیکن وداوری از کارشناسانی که در ورزش 3 وحتی تلویزیون حضور دارند نظرات بهتری میدن . در مورد پرسش شما از آقا فرشاد به نظرم . کریم انصاری فرد و حاج صفی جایشان در تیم ملی نیست. عارف غلامی همینطور ، ایشون در خصوص بازی ضعیف سردار وآن پاس حرفه ای وزیبا را تبدیل به گل نکردن چیزی نمیگن ولی به درستی موقعیت صیاد منش را میگن . ما حتی در دوره کی روش در کره خدا میدونه با شانس برنده شدیم وآن را نباید موفقیت روبه جلودانست . موقعیت های گل ما در این باز حداقل 3 بار بوده . حاج صفی، سردار، صیاد منش خلاصه اسکوچیچ خوب جواب داده و با یک بازی نباید در مورد ایشون قضاوت ما عوض بشه . با سپاس از شما علی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی