دلخوری شدید گل محمدی از اسکوچیچ به خاطر یک ستاره پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی ترابی بهترین پاسور لیگ برتر (با ۹ پاس گل) حتی یک دقیقه هم فرصت بازی مقابل کره جنوبی را پیدا نکرد.

هر چند این تصمیم دراگان اسکوچیچ و بازی ندادن به ستاره پرسپولیس موضوع جدیدی نیست اما تفاوت دیدار با کره جنوبی غیبت ۴ بازیکن کلیدی بود.

یحیی گل محمدی که بارها از بازی ندادن اسکوچیچ به مهدی ترابی در نشست‌های خبری انتقاد کرده حالا به شدت از تصمیم سرمربی تیم ملی دلخور شده است.

شاید سرمربی یا اعضای کادر فنی پرسپولیس هنوز مصاحبه‌ای انجام نداده باشند اما معتقدند در کره جنوبی با اعصاب ستاره این تیم بازی شده و ممکن است تبعات آن برای مهدی ترابی ادامه داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیدرضا FR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    شما فکرکن دفاع راست استقلالو دعوت نکرده ، بعد دفاع وسط استقلالو میزاره دفاع راست ، شرم بر اوناییکه باعث رفتن کیروش شدن
  • ناشناس و دوستدار حقیقت IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    دیگه شورشو در آوردن این روزنامه ها که به گفته های یک مربی اینقدر بهائ میدهند و اون موقع انتظار دارند اون افتضاح دربی رو در نیارد مگر اینکه از این کارها منظوری دارند که برای مربی گری تیم ملی نقشه ها میکشند که من فکر میکنم هر چی بگیم از اینها بر میاد چون در آمدهاشو هم بین خودشون راحت میتوانند تقسیم بکنند مثل سابق بر این که از این کارها بفور انجام دادنند و صداشو هم در نیاوردن ؟؟..
  • لنگ 06 IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    میگن یحیی گلممدی فامیلشو عوض کرده و جدیدا شده یحیی داور زنی خخخخخخ
  • صادق IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    من بسیار متعجبم از صحبتهای الکی ونسنجیده وتعریفهای الکی گل اغا از مهدی ترابی وامثال ایشان .!!!!! ایشون که اینهمه از ترابیها تعریف وتمجید میکند در مقابل استقلا لکه البته یک تیم دو ریالی مثل تیم پرسپولیس است کار مثبتی انجام نداد !!!!؟؟؟؟ گلایه اش دیناری ارزش ندارد وبیخود حرف میزند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی