نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
کی‌روش باز هم به جام‌جهانی می‌رسد؟/ برد بزرگ و انتقامی در دیدار رفت
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدارهای آخرین مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آفریقا با پیروزی تیم‌های تونس، الجزایر و مصر آغاز شد.

در دور رفت سومین و آخرین مرحله از رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آفریقا، تیم‌های مصر، تونس و الجزایر برابر رقبای خود موفق به کسب پیروزی شدند.

در شهر قاهره، تیم ملی مصر میزبان سنگال بود، تیمی که دو ماه پیش در فینال جام ملت‌های آفریقا به آن باخت، اما این بار موفق شد آن را با نتیجه ۱-۰ شکست دهد. تنها گل این بازی روی حرکت صلاح رقم خورد که سبب شد سیس دفاع چپ تیم سنگال در دقیقه ۴ به اشتباه دروازه خودی را باز کند.

در ورزشگاه بابایارا اسپورتس شهر کوماسی نیز تیم ملی غنا پذیرای تیم ملی نیجریه بود که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تیم ملی الجزایر اما موفق به کسب یک پیروزی ارزشمند شد و میزبان خود کامرون را با نتیجه ۱-۰ شکست داد. اسلام سلیمانی در دقیقه ۴۰ تنها گل این بازی را زد تا کار الجزایری‌ها در بازی خانگی دور برگشت آسان‌تر شود.

تیم ملی تونس نیز میزبان خود مالی را که از دقیقه ۴۰ با اخراج یکی از بازیکنانش ۱۰ نفره شده بود، با نتیجه ۱-۰ ر از پیش رو برداشت. تنها گل این بازی را هم موسی سیسوکو مدافع میانی تیم مالی زد که در دقیقه ۳۶ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

همچنین تیم ملی کنگو در مصاف خانگی با مراکش به تساوی ۱-۱ بسنده کرد. یوانه ویسا در دقیقه ۱۲ گل نخست بازی را برای کنگویی‌ها به ثمر رساند و تیسودالی در دقیقه ۷۶ گل تساوی را برای مراکشی‌ها زد. کنگو در دقیقه ۸۵ با اخراج یکی از مدافعانش ۱۰ نفره شد.

بازی‌های دور برگشت سومین مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آفریقا، سه‌شنبه شب و بامداد چهارشنبه برگزار می‌شوند تا چهره پنج نماینده قاره آفریقا در جام جهانی مشخص شود.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع م IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    سنگال یک تیم بسیار قدرتمنده و بردنش کار هر کسی نیست. بازی دیشب رو دیدم اونا تفاوتی با دیدار فینال جام ملتهای آفریقا نداشتن. همون قدر تنومند و با کیفیت بودن. بازی برگشت برای مصر بسیار سخت خواهد بود. اما کی روش برای لحظه لحظه مسابقه برنامه خواهد داشت. در حقیقت با کی روش تیم ها بیش از توانشون نتیجه خواهند گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی