شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
۱ |
۳
لیونل مسی؛ آرژانتین - ونزوئلا
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین آینده‌اش دوران بازیگری خود پس از همراهی آلبی‌سلسته در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی ۳-۰ برابر ونزوئلا در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ که خودش گل سوم آلبی‌سلسته را به ثمر رساند، آینده دوران بازیگری‌اش در رده ملی را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

مسی که صرف‌نظر از اتفاقی غیرمنتظره، به عنوان یک بازیکن ۳۵ ساله در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور پیدا خواهد کرد، درباره آینده‌اش در رده ملی به خبرنگاران گفت: «من الان فقط به بازی بعدی‌مان در اکوادور فکر می‌کنم. بعد از جام جهانی لازم خواهم بود تا درباره خیلی چیزها دوباره فکر کنم و همه چیز بستگی به این دارد که تا آن زمان اوضاع خوب پیش رفته باشد یا بد. بهتر است امیدوار باشیم که همه چیز تا آن زمان به بهترین شکل پیش برود.»

مسی افزود: «من مدت طولانی است که اینجا حضور دارم، خیلی قبل‌تر از آنکه قهرمان کوپا آمریکا شویم. مردم محبت و علاقه‌شان را به من نشان می‌دهند و من هم قدردان‌شان هستم. همه چیز روند عادی‌اش را طی می‌کند. در کل الان شرایط در داخل و خارج از زمین آسان‌تر است.»

کاپیتان آلبی‌سلسته درباره بازی تیمش برابر ونزوئلا هم گفت: «ما سعی کردیم خیلی سریع بازی را به گردش درآوریم. ونزوئلا بسیار عقب کشیده بود. در نیمه اول ما موقعیت‌هایی داشتیم اما در نیمه دوم بازی متعادل‌تر شد و حریف کمی جلوتر آمد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیاف پولیس IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    بیا مسی میخواد خدا حافظی کنه اونوقت کاپیتان سید بلال همچنان به زور دوپینگ خودشو نگه داشته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی