دیان کولوسوسکی و الدینا اهمیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیان کولوسوسکی ستاره تیم ملی سوئد و تیم تاتنهام با الدینا اهمیچ بازیکن تیم ملی زنان بوسنی ازدواج کرده که در سوئد بیش از خودش محبوب و معروف هم هست.

اغلب اوقات فوتبالیست‌ها تحت‌الشعاع همسران خود قرار نمی‌گیرند، اما دیان کولوسِوسکی، ستاره ۲۱ ساله اسپرز، زمانی که با بازیکن دیگر تیم فوتبال، الدینا اهمیچ، در مستند سوئدی ظاهر شد در درجه دوم اهمیت قرار گرفت. 

اهمیچ ۲۷ ساله، در خط هافبک برای تیم «آی‌اف بروماپویکارنا» در استکهلم بازی می‌کند و در کانون توجه فیلم‌سازانی بود که سریال تلویزیونی شبکه ۴ سوئد را می‌ساختند.

نمایش به جای کولوسِوسکی، او را دنبال کرد و نگاهی اجمالی به زندگی پرمشغله او به ما داد. کولوسِوسکی عنوان کرد: «این چندان برنامه بزرگی نیست. حتی در تلویزیون هم نیست و فقط یک برنامه در اینترنت است. نمایش در واقع بیشتر درباره او و کاری است که او انجام می‌دهد و اینکه زندگی در شهرهایی مانند تورین و لندن چگونه است. در مورد فوتبال من نیست.»

آشنایی با زوج فوتبالیست سوئدی/ وقتی زن معروف‌تر و محبوب‌تر از مرد شد!/ تصاویر این زوج خبرساز را ببینید

زاده استکهلم

بر اساس گزارش‌ها، اهمیچ و کولوسِوسکی رابطه عاشقانه خود را در سال ۲۰۲۰، زمانی که کولوسِوسکی برای پارما بازی میکرد، آغاز کردند. اهمیچ در استکهلم به دنیا آمد، اما بوسنیایی تبار است. از سنین نوجوانی فوتبال بازی می‌کرد و کار خود را در تیم AIK آغاز کرد. با شماره ۱۰ در بروماپویکارنا شکوفا شد، جالب اینجاست که دوران جوانی کولوسوسکی هم از آنجا شروع شد. به عنوان کاپیتان باشگاه بسیار عالی عمل کرد و به تیمش کمک کرد تا به دسته برتر فوتبال زنان در کشورش صعود کند.

الدینا اهمیچ

عاشق اینستاگرام

الدینا دوست دارد اوقات خود با کولوسوسکی را در اینستاگرام به اشتراک بگذارد، از افتخاراتش در فوتبال تا تعطیلات جذابشان. بیش از ۱۵۰۰۰ دنبال‌کننده دارد که حتماً تحت تأثیر سبک زندگی او قرار گرفته‌اند. مانند هر بانوی مشهوری، الدینا هم عاشق لباس‌های طراحی شده است و به برند «استون آیلند» علاقه دارد. اما قلب او به وضوح برای استکهلم می‌تپد. اغلب عکس‌هایی از وقت‌گذرانی در آنجا، صرف غذا در کافی‌شاپ‌ها و بازدید از گالری‌های هنری به اشتراک می‌گذارد. کولوسوسکی خوش‌شانس است، زیرا ممکن است الدینا در شمال لندن از او محبوب‌تر شود.

دیان کولوسوسکی و الدینا اهمیچ

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اکبر IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    حالا فکر کن این موفقیت برای یک ایرانی ، چه لباس چه ادا و اطوالی ،بوجود میاورد تا عقده های درونیش را با جلف بازی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی