یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
۹ |
۳
پشت پرده تکذیب حمید استیلی/ اسکوچیچ به هم ریخت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حمید استیلی در حالی ماجرای برکناری احتمالی دراگان اسکوچیچ را تکذیب کرده است که تیم ملی پس از لبنان دیگر بازی ندارد!

مدیرتیم ملی فوتبال کشورمان دررابطه با شایعات برکناری دراگان اسکوچیچ گفته است: متاسفانه برخی موضوعات در ۲۴ ساعت گذشته مطرح شده که به سود تیم ملی نیست و برخی از شایعات نادرست مطرح شده تمرکز تیم را تحت الشعاع قرار می دهد. فدراسیون فوتبال قدردان زحمات همه اعضای تیم خصوصا بازیکنان و اعضای کادر فنی است. فدراسیون از سرمربی و بازیکنان حمایت می کند و به خوبی می دانیم در این مدت تلاش زیادی انجام دادند تا صعود به جام جهانی محقق شود. نباید با یک شکست خودزنی کنیم و در آستانه بازی مقابل لبنان برخی موضوعات نادرست را مطرح کنیم. آن هم در شرایطی که تیم ما می تواند همچنان صدر جدول را پس بگیرد و باید در بازی پایانی با اقتدار لبنان را شکست بدهیم.

شنیدیم دلیل اصلی تکذیب حمید استیلی به هم ریختن دراگان اسکوچیچ بوده است. سرمربی کروات پس از ورود به ایران با انتقادات فراوان و شایعه برکناری خودش مواجه شد و حمید استیلی که متوجه این موضوع شده است برای روحیه دادن به اسکوچیچ در آستانه بازی با لبنان خبر برکناری او را تکذیب کرده است.

این درحالیست که لبنان آخرین دیدار رسمی ایران در انتخابی جام جهانی است و پس از آن فدراسیون بنا دارد درخصوص برکناری یا ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ تصمیم بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجتبی رجائی "کاشان" IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    جناب استیلیه بزرگوار؛ قبل از هرچیز باید بگم: همه مردمِ فهیمِ ایران دیگه به خوبی واقفن: یه گُلِت به آمریکا، شد نونُ کبابت برای ابد!!! امّا زمین گِرده و هممون تاوانُ پاداشِ رفتاراموونُ همین دنیا میبینیم. ولی: لازمه دو نکته رو به جنابعالی که سابقه ی پُرُپیمونی در پُستُ منصب گرفتن و یَدِ طولایی در بهم ریختن همون تیمای تحتِ منصبت داری، عرض کنم: اول اینکه: درسته بُردمون مقابل لبنان مهمّه، خیلی ام مهمّه؛ ولی اول شدمون توو گروه، دیگه به خودمون بستگی ندارهُ اولویت با کُره اییهاست که بِبَرَن مساوی کنن یا ببازن. دوم اینکه: این اخبارِ مهمّه چندروزِ اخیر جهت نیمکت تیم ملّی، که از دیدِ حضرتعالی نادرستُ شایعس!! واقعنه واقعاً حقیقت داره و شما نَه به خاطر بالابردن روحیه ی اسکوچیچ، بلکه جایگاهِ فعلیت توو تیم ملّی نگرانی!! و تمام سعیِتُ میکنی تا باری به هرجهت اسکوچیچ رو ماندگار کنی که جایگاهت متزلزل نشه!!! حتّی به قیمت حذف ایران در دور گروهی جام جهانیه قطر🥺😡 واین ینی: خودخواهی، نردبون کردنُ بالارفتن از دوش دیگران برای رسیدن به بلندی های شوم، لِه کردن و تارُمارِ هراوونچه که مانع اهدافِ پلیدِت بشه.
  • علی پروین IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    طرف خودش حواسش هست که کجاس و چیکار کرده ! واسه همین رزومه ساختن و داشتن راهیابی به جام حهانی در کارنامه کلی باید پول بده به دلالا ، اسکوچیچ چون میدونه چی تو پکیجش بوده ؛ از همه بهتر خبر داره تا چه ساعتی روی نیمکت هستش . نگران نباشید!
  • علی US ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    استیلی بعد از نابود کردن تیم امید شده مدیر تیم ملی! و حالا مشغول نابود کردن این تیمه. ایشون سالهاست از این پست میره به اون پست و تیمهای زیادی رو تباه کرده و فقط پست می گیره چون وصله به از ما بهتران و پارتی کلفتی داره
  • سامانی IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    مردن ایران باید مطبوعات شایعه شد درست کن و کسانیکه با تیم ملی و ایویچ اونطور قلم زدند برخورد کنند و اجازه ندند هر چرت و پرتی راجب تیم ملی بنویسند تا باخت نباشه نمیشه نقطه ضعف را پیدا کرد ۵ بازی کن کلیدی نبودند انصاف ندارید
  • لنگ بی هویت حکومتی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    لعنت به اون گلی که تو به امریکا زدی اولا اسکوچیچ رو از تیم محلات گیر اوردن یه شبه شد سرمربی تیم ملی کشوری یاد فیلم سلطان و شبان افتادم چقدر شبیه هم هستند دوما در مورد استلی که رزومه فاجعه باری به مراتب بدتر از اسکوچیچ دارد ببیند طی این سالیان دراز که همیشه صاحب تیمی بوده یا منصبی داشته چه بر سر اون تیم اورده نمونه بارز ادم بی کفایت کاش اون توپ هیچوقت وارد دروازه امریکا نمیشد استیلی شده دست شکسته بدن !این دست سکشته باید بخاطر ان گلش باید همیشه اویزان گردن ملت باشد
  • یوسف IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    این تیمهای ایران فقط زنگ تفریح بقیه تیمها هستن. بازی با کره همه چیز رو نشون داد
  • نوتاش IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    بیچاره اسکوچیچ با یه باخت چه بلایی که سرش نمیارن انگار مربیان بزرگ یه شبه صاحب نام شدند خب به این بنده خدا هم باید فرصت داد نه اینکه بهش حمله ور شد و حرف از تعویضش زد ، مربیان بزرگ هم دیدیم چه نتایجی کسب کردند یه مقدار واقع بین باشیم بد نیست
  • ورزش دوست IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    حسودان گرگ صفت،و روباه نشان،از اول در کمین اسکوچیچ بودند و هستند تا این مربی فهیم و با اخلاق را کله پا کنند.حسودان روباه صفت،دنبال یک روزنه بودند،تا تیر خلاص را به سمت اسکو خلاص کنند.چون تیم ملی برای حسودان مهم نیست بلکه منافع شخصی و کسب پول بی درد سر برایشان مهم است.وگرنه اسکوچیچ بهترین نتایج تاریخ فوتبال ایران را کسب کرده است.و تیم را از جهنم بحرین بیرون آورد و به جام جهانی برد.گندکاری ویلموتس را جبران کرد. حسودان همین سناریو را در جام جهانی ۹۸ پیاده کردند. ژاپن به عمان باخت.و کره در خاک خودش با عراق مساوی کرد.آیا همین کار را با سرمربی خودشان کردن که حسودان میکنند ؟خیر بلکه افرادی مثل حسودان در آنجاها وجود ندارد که برای سود شخصی،تیشه به ریشه تیم ملی خودشان بزنند.
  • ساعد IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    درود بر اسکوچبج۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی