نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳
۳ |
۴
گل محمدی به زوج جدید جذاب برای ادامه لیگ برتر فکر می‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیامک نعمتی پس از عمل جراحی فتق خود در کشور قطر مدتی است به ایران برگشته و حالا حضوری فعال در تمرینات پرسپولیس دارد.

خبردار شدیم یحیی گل محمدی که اعتقاد زیادی به سبک بازی سیامک نعمتی دارد به فکر ساختن زوج جدیدی از از این بازیکن و رامین رضاییان است.

این درحالیست که از زمان بازگشت رامین رضاییان به ایران او به تناوب در کنار وحید امیری، احسان پهلوان و بعضا مهدی ترابی در سمت راست پرسپولیس بازی کرده است.

سیامک نعمتی اما یک هافبک راست تخصصی است که سابقه بازی در سمت راست خط دفاعی تیمش را نیز دارد و می تواند هنگام نفوذ رامین رضاییان فضای پشت سر این بازیکن را نیز پوشش دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجتبی رجائی "کاشان" IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    دوستانِ خبرورزشی؛ قسمتون میدم بعد از اوونهمه پیام که هرشب واستون ارسال میکنمُ درج نمیکنین، حداقل امشب و برای اولین مرتبه این کامنتمُ درج کنین؛ چون حرف دلِ خیلی از مردم ایرانه: ینی یه عملِ فتق اینقدر پیچیدهُ مرموزه که یه شخصِ به اصطلاح سرشناسُ مردمی!!! پزشکانِ حاذقُ نامیه کشورمون رو به رسمیت نشناسه و توو یه جزیره ی کوچیکِ خلیج همیشه فارسمون (که اسمِ کشور رو روو خودش گذاشته)، عمل میکنه!!؟ چرا بعضی افراد باید اینقدر تازه به دوران رسیدهُ نوکیسه باشن!!؟ جز اینه که ایشون و امثالهم بواسطه ی پشتیبانی و هواخواهیه همین مَردم یه اسمُ رِسمی پیدا کردنُ به پولُ پَلِیه بادآورده ای رسیدن!!؟ چرا فکر میکنن تافته ی جدا بافتن و حتی سرماخوردگیُ فتقشونم باید با مَردم عادی فرق داشته باشه!!؟ چه زیبا سرود لسان الغیب: یارَب روا مدار که گدا معتبر شود گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود
    • الونگا IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
      باید به خبر ورزشی تبریک گفت بابت منتشرنکردن کامنتات ،آخه مرد حسابی علاج کردن بیماری چه ربطی به میهن پرستی یا گدایی داره،از اون حرفها بود!!!!! مافهميديم شما لال نيستيد.
  • لنگ پاره پاره US ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    مگه این دلال استعفا نداده؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی