نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳
۳ |
۴
گل محمدی به زوج جدید جذاب برای ادامه لیگ برتر فکر می‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیامک نعمتی پس از عمل جراحی فتق خود در کشور قطر مدتی است به ایران برگشته و حالا حضوری فعال در تمرینات پرسپولیس دارد.

خبردار شدیم یحیی گل محمدی که اعتقاد زیادی به سبک بازی سیامک نعمتی دارد به فکر ساختن زوج جدیدی از از این بازیکن و رامین رضاییان است.

این درحالیست که از زمان بازگشت رامین رضاییان به ایران او به تناوب در کنار وحید امیری، احسان پهلوان و بعضا مهدی ترابی در سمت راست پرسپولیس بازی کرده است.

سیامک نعمتی اما یک هافبک راست تخصصی است که سابقه بازی در سمت راست خط دفاعی تیمش را نیز دارد و می تواند هنگام نفوذ رامین رضاییان فضای پشت سر این بازیکن را نیز پوشش دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجتبی رجائی "کاشان" IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    دوستانِ خبرورزشی؛ قسمتون میدم بعد از اوونهمه پیام که هرشب واستون ارسال میکنمُ درج نمیکنین، حداقل امشب و برای اولین مرتبه این کامنتمُ درج کنین؛ چون حرف دلِ خیلی از مردم ایرانه: ینی یه عملِ فتق اینقدر پیچیدهُ مرموزه که یه شخصِ به اصطلاح سرشناسُ مردمی!!! پزشکانِ حاذقُ نامیه کشورمون رو به رسمیت نشناسه و توو یه جزیره ی کوچیکِ خلیج همیشه فارسمون (که اسمِ کشور رو روو خودش گذاشته)، عمل میکنه!!؟ چرا بعضی افراد باید اینقدر تازه به دوران رسیدهُ نوکیسه باشن!!؟ جز اینه که ایشون و امثالهم بواسطه ی پشتیبانی و هواخواهیه همین مَردم یه اسمُ رِسمی پیدا کردنُ به پولُ پَلِیه بادآورده ای رسیدن!!؟ چرا فکر میکنن تافته ی جدا بافتن و حتی سرماخوردگیُ فتقشونم باید با مَردم عادی فرق داشته باشه!!؟ چه زیبا سرود لسان الغیب: یارَب روا مدار که گدا معتبر شود گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود
    • الونگا IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
      باید به خبر ورزشی تبریک گفت بابت منتشرنکردن کامنتات ،آخه مرد حسابی علاج کردن بیماری چه ربطی به میهن پرستی یا گدایی داره،از اون حرفها بود!!!!! مافهميديم شما لال نيستيد.
  • لنگ پاره پاره US ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    مگه این دلال استعفا نداده؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی