نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
زلاتان ایبراهیموویچ
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی میلان از بایرن مونیخ به عنوان باشگاهی فوق‌العاده یاد کرد و جایزه توپ طلا را سیاسی خواند.

زلاتان ایبراهیموویچ ۴۰ ساله که سابقه بازی در لیگ‌های مختلف با تیم‌هایی همچون آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسلونا، میلان، پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد و لس‌آنجلس گلکسی را دارد، می‌گوید که همیشه نسبت به بوندس‌لیگا کنجکاو بوده است، لیگی که هرگز سابقه بازی در آن را نداشته است.

ایبرا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بیلد تی‌وی» آلمان درباره نظرش در خصوص فوتبال باشگاهی آلمان گفت: «من در مورد بوندس‌لیگا کنجکاو بودم. شما در آلمان تیمی مانند بایرن مونیخ دارید که باشگاهی فوق‌العاده است. هر بار که مقابل آنها بازی می‌کردم، می‌شد امکانات، ورزشگاه و تشکیلات آنها را دید. تاریخ باشگاه بایرن مونیخ بسیار چشمگیر است.»

ستاره سوئدی میلان که از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ یاد شده است، در مورد توپ طلای «فرانس فوتبال» جایزه‌ای که هیچگاه موفق به کسبش نشده است، اظهار داشت: «جوایزی اینچنینی سیاسی هستند. آنها آقای پرفکت (بی‌نقص) را می‌خواهند. اگر در این خصوص صحبت کنید و آنچه را که می‌خواهید بگویید، این جوایز را دریافت نمی‌کنید. دادن آن به کسی که آقای خوبی است، آسان است. برای من این چیزی را تغییر نمی‌دهد و حالم را بهتر یا بدتر نمی‌کند.»

زلاتان ایبراهیموویچ تاکنون در تمامی باشگاه‌هایی که بوده ۸۱۰ بازی در رقابت‌های مختلف انجام داده و در کنار به ثمر رساندن ۴۹۲ گل، ۲۰۱ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجتبی رجائی "کاشان" IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    اصلاً اشتباه کردن که اسم این جایزه رو 'توپ طلای فرانس فوتبال' گذاشتن!! همون بهتر که میگفتن: "توپ طلای لیونل مسی" و خلاص🥴😩

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی