نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
۷ |
۵
کارلوس کی روش
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال مصر مدعی شد یکی از ۱۰ مربی برتر دنیاست.

تیم ملی فوتبال مصر با سرمربیگری کارلوس کی‌روش جمعه شب موفق شد در دور رفت سومین و آخرین مرحله از رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آفریقا و در شهر قاهره با نتیجه یک بر صفر سنگال را شکست دهد، تیمی که دو ماه پیش در فینال جام ملت‌های آفریقا به آن باخته بود. مصری‌ها حالا تنها یک گام دیگر تا صعود به جام جهانی فاصله دارند و سه‌شنبه شب باید در بازی برگشت در شهر داکار به مصاف قهرمان آفریقا بروند.

کی‌روش که هشت سال سابقه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران و رساندنش به دو دوره متوالی جام جهانی را دارد، در تازه‌ترین اظهارنظرش گفت: دلیلی برای ناراحتی یا آشفتگی از عملکردمان نمی‌بینم. ما قهرمان آفریقا را شکست دادیم و در بازی برگشت با همه توان از برتری خود دفاع خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به تمجید از خود پرداخت و اظهار داشت: من ۴۴ سال سابقه مربیگری در سطح بین‌المللی دارم و در بیش از ۲۰۰۰ بازی به‌عنوان سرمربی روی نیمکت بوده‌ام. تنها مربی هستم که چهار کشور را به جام جهانی رساندم و جزو ۱۰ مربی برتر دنیا هستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اورست IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    تو ملی بله تو کل دوران مربی گریش با تمام تیما ۲۰۰ بازی داشته ۱۱۴ برد ۵۵ بار مساوی کرده و فقط ۳۱ بار باخته مربیه بدیه؟؟؟ کدوم مربی همچین آماری داشته؟؟ اونم با تیمای تقریبا ضعیف؟ الان یه عده متعصب که رو یه تیمی غیرت دارن میان یه چیز دیگه میگن کیروش داشت به فوتبال ایران اعتبار میداد و اعتبار خودش هم از سرخابی ها بیشتر بود ولی متاسفانه خیلی چشم دیدنش رو نداشتن
  • آریا IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    کاملا درست و منطقی گفته چون کار کردن در رده ملی بسیار سخت از رده باشگاهی است
  • 4444 IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    فکر کنم خیلی راست گفته چون اگه راست نبود به شما بر نمیخورد چون فقط پرسپولیس جماعت نمیتونه حرفهای کارلوس رو هضم بکنه والا بقیه میدونند که کارلوس یکی از بهترینهای دنیاست
  • اشکان IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    جزو ده کلاهبردار و تیغ زن برتر فوتبال دنیاست
    • عادل IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
      معلومه كه به فوتبال علاقه زيادي داري ولي شايد با اعداد و ارقام و تجارت مستقيم و غير مستقيم فوتبال خيلي آشنائي نداري ! اينكه مربيان و بازيكنان چطور قرار داد مي بندند و در آمد سالانه و هفتگي آنها چقدر است ! احتمالا شما در آمدهاي آنها را با پول توجيبي هفتگي خودتان مقايسه مي كنيد و برايتان خيلي عجيب و غريب به نظر مي رسه !
  • حسین IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    بدون هیچ تردیدی کارلوس کیروش یکی از بزرگ ترین مربیان تاریخ فوتبال جهانه، متاسفم که به خاطر جنگ آبی و قرمز ما این مربی رو از دست دادیم، الان استقلالی ها الکی طرفدار کیروش شدن فقط به خاطر اینکه کیروش با برانکو درگیر شد و اون اوایل پرسپولیسی ها طرفدار کیروش بودن چون با رحمتی مشکل داشت ، هیچ کدوم هم متوجه نیستن ک کیروش فقط دنبال نظم و دیسیپلین تیمش بود. اگه کیروش مونده بود ما امسال در قامت یه مدعی به جام جهانی می رفتیم، بعد از دو دوره حضور و گرفتن یقه آرژانتین و پرتغال و اسپانیا ، تیم ما دیگه از هیچ تیمی نمی ترسید،حیف شد واقعا.
  • مزدوران لنگی در تیم ملی IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    بخدا که تو بهترین سرمربی هستی ولی حیف که یک مشت لنگی عقده ای با کمک وزیرشون برای منافع خودشون و بقیه لنگی ها ترو پر دادن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی