دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
۰ |
۰
روبرتو مانچینی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه‌های معتبر ایتالیایی از ادامه حضور روبرتو مانچینی روی نیمکت تیم ملی فوتبال این کشور خبر می‌دهند.

روبرتو مانچینی که تیم تحت هدایتش جمعه شب در مرحله نیمه نهایی پلی‌آف اروپایی با قبول شکست یک بر صفر مقابل مقدونیه شمالی در شهر پالرمو فرصت صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست داد، به نظر می‌رسد به حضورش روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایتالیا ادامه خواهد داد. مانچینی چند هفته پیش از به قهرمانی رساندن آتزوری در مسابقات یورو ۲۰۲۰، قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال ایتالیا تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد.

پیش از این شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» مدعی شده بود؛ مانچو یک روز پس از باخت آتزوری مقابل مقدونیه شمالی که سبب شد ایتالیا برای دومین دوره متوالی در صعود به جام جهانی باز بماند، در کمپ کوورچانوی تیم ملی ایتالیا، جلسه‌ای با بازیکنانش داشته و به نوعی به آنها اعلام کرده است که هیچ برنامه‌ای برای استعفا ندارد و می‌خواهد به هدایت لاجوردی‌پوشان ادامه دهد.

گابریله گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا پس از شکست آتزوری مقابل مقدونیه شمالی و ناکامی این تیم در صعود به جام جهانی قطر اعلام کرده بود که قصدی برای اخراج مانچینی ندارد. حالا روزنامه‌های «گاتزتا دلو اسپورت» و «کوریره دلو اسپورت» خبر می‌دهند که این مربی ایتالیایی به کارش در تیم ملی ایتالیا ادامه خواهد داد. طبق این گزارش‌ها مانچو برنامه‌ای برای استغفا کردن از سمت خود ندارد و بازی فردا شب (سه‌شنبه) با ترکیه آخرین بازی او به‌عنوان سرمربی آتزوری نخواهد بود.

«کوریره دلو اسپورت» گزارش داد که ۹۹.۹ درصد مانچینی استعفا نخواهد داد و این مربی ۵۷ ساله امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی با ترکیه احتمالاً تصمیم خود را برای ماندن در سمت سرمربیگری آتزوری تا سال ۲۰۲۶ تأیید خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی