نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
بازگشت سرمربی سابق ایران به آسیا؟/ کی‌روش دوباره گزینه سرمربیگری رقیب ایران شد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرنگار عراقی مدعی شد سرمربی اسبق ایران گزینه اصلی هدایت تیم ملی عراق شد.

کارلوس کی‌روش سرمربی اسبق تیم ملی ایران دو روز پیش بعد از ناکامی از رساندن تیم ملی مصر به جام جهانی ۲۰۲۲ از سمت مربیگری فراعنه استعفا کرد.

البته فدراسیون فوتبال مصر هنوز استعفای کی‌روش را نپذیرفته و تصمیم گیری درباره آینده این مربی پرتغالی را به بعد از قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ موکول کرده است.

در این زمینه محمود الحمدانی سردبیر نشریه «المحترفین» عراق در خبری اختصاصی عنوان کرد: کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی گزینه اصلی فدراسیون فوتبال عراق برای هدایت شیرهای بین النهرین شد. فدراسیون پیشنهاد اولیه اش را برای مرد پرتغالی ارسال کرده ولی این مربی هنوز پاسخی نداده است.

کی‌روش بعد از ۷ سال مربیگری در تیم ملی کشورمان و رساندن ایران به دو جام جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ در سال ۲۰۱۹ راهی کلمبیا شد و هدایت تیم ملی این کشور را برعهده گرفت.

کی‌روش برای مدت یک و نیم سال هدایت تیم ملی کلمبیا را در اختیار داشت ولی در نهایت برکنار شد. سرمربی پرتغالی ۶ ماه پیش هدایت تیم ملی مصر را برعهده گرفت ولی در رساندن این تیم به جام جهانی ۲۰۲۲ ناکام ماند.

کی‌روش پیش از هدایت تیم ملی مصر نیز یکی از گزینه های اصلی عراق بود اما در آن زمان به دلیل شرایط مالی با فدراسیون عراق به توافق نرسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه ایرانی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    آقا آره شما رو به عزیزتون قسم کی‌روش وبیارین اسکوچیچ درحد تیم ملی نیست که رونیمکت تیم ملی اونم درجام جهانی بشینه بخدا بلد نیست چکار کنه مازنگ تفریح میشیم کیروشو دیدید جام جهانی قبل چه بلایی سر پرتغالو اسپانیا آورد بخدا آرزوی ما طرفداراهمینه کی‌روش بیاد نزارید عراق یا هیچ تیم آسیایی کی‌روش بگیره آقایون خجالتمون ندید یه تصمیم درست بگیرید
  • ساسان IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    باید با بازیکنان تیم ملی وجود کی‌روش را به عنوان سر مربی تیم به رفراندوم بگزارند عجیب در نتیجه مسابقات و روحیه بازیکنان این کار اعجاز آفرین خواهد بود این هم نظر من هستش دیگه
  • کیسه کشان IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    بادفاع اتوبوسی گل نمیخورد پول میلیاردی ب جیب میزد جیب فدراسیونی روپرمیکردبخاطراون بازگشت دوباره
  • Karen IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    تو را به خدا اسکچیچ رو بیرون کنید با احترام و ا کیروش رو بیارید
  • علی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    کیروش دلال و بی علم است فقط دلار میشناسه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی