تولد ۳۶ سالگی سرخیو راموس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیلار روبیو، همسر سرخیو راموس پیامی صمیمانه به همراه عکس‌هایی زیبا در جشن تولد ۳۶ سالگی راموس، منتشر کرد.

خبرورزشی - سرخیو راموس تولد ۳۶ سالگی خود را با همسرش پیلار روبیو جشن گرفت.

راموس یک فصل پر از مصدومیت را با پاری‌سن ژرمن تجربه کرد و ظاهراً می‌تواند با انتقال به لس‌آنجلس گلکسی به این کابوس پایان دهد. این مدافع میانی تنها موفق به انجام ۵ بازی در پایتخت فرانسه شد و تنها در دو بازی ۹۰ دقیقه کامل حضور داشته است.

اما هیچ کدام از اینها در روز چهارشنبه اهمیتی نداشت زیرا راموس مشغول جشن گرفتن با همسر زیبایش بود. روبیو، ۴۴ ساله، عکس‌هایی از خودشان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

یکی از عکس‌ها این زوج  را در حال جشن گرفتن با نوشیدنی‌های آبی و حبابی نشان می‌داد. دیگری مدافع سابق رئال مادرید را نشان می‌داد که مقابل کیک تولد لبخند می‌زند و شمع‌هایی به شماره ۳۶ روشن می‌کند. کپشن این بود: «تبریک می‌گویم عشقم. ما چیزهای زیادی برای جشن گرفتن داریم، خیلی بیشتر از یک تولد، اما الان در روز تولدت فقط یک آرزو را از تو می‌دزدم، و آن این است که سال‌های بسیار زیادی را به تو تبریک بگویم. ما دیوانه‌وار دوستت داریم.»

روبیو قبلا برای شرکت مد اسپانیایی Selmark لباس شنا طراحی کرده بود. آن‌ها از سال ۲۰۱۲ با هم هستند و ۴ فرزند دارند؛ سرخیو جونیور ۷ ساله، مارکو ۵ ساله، آلخاندرو ۳ ساله و ماکسیمو ۹ ماهه. این زوج در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۹ در زادگاه سرخیو «سویل» ازدواج کردند.

روبیو نام خود را به عنوان گزارشگر و مجری تلویزیونی اسپانیایی با پوشش رویدادها برای شبکه تلویزیونی LaSexta مطرح کرد. او جایزه بهترین گزارشگر تلویزیونی را با پرمیو جوون در سال ۲۰۰۷ دریافت کرد. روبیو همچنین نویسنده کتاب خودیاری است که سال گذشته در مادرید روانه بازار شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی