عکس| اولین انتخاب اسکوچیچ برای جام جهانی قطر/ تصمیم مهم فدراسیون در خصوص نیمکت تیم ملی ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای کادر فنی و مدیریتی تیم ملی محل تمرینات و اقامت ملی پوشان در جام جهانی قطر را انتخاب کردند.

خبرورزشی - دراگان اسکوچیچ سرمربی و حمید استیلی مدیر تیم ملی دیروز از چند کمپ تمرینی و هتل‌های مختلف شهر دوحه جهت انتخاب محل انجام تمرینات و اقامت ملی پوشان در جام جهانی بازدید به عمل آوردند.

در نهایت، یکی از کمپ‌های تمرینی مجهز که فاصله زیادی با هتل مورد نظر کادر مدیریتی ندارد، با نظر سرمربی کروات تیم ملی ایران انتخاب شد. همچنین میرشاد ماجدی سرپرست و حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون نیز کمپ و هتل مورد نظر را مورد تایید قرار دادند و اقدامات اجرایی لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال قصد ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ را دارد و این مربی کروات در حال برنامه‌ریزی برای مسابقات جام جهانی قطر است. پیش از این شایعه شده بود برخی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به دنبال برکناری سرمربی کروات تیم ملی ایران هستند.

عکس | اولین انتخاب اسکوچیچ برای جام جهانی قطر/ تصمیم مهم فدراسیون در خصوص نیمکت تیم ملی ایران

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مزدوران لنگی در تیم ملی IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    یک سرمربی بی اختیار بله قربان گو حیف کیروش که لنگی های هوچیگر پرش دادن
  • آنالیزور DE ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    آقایون فدراسیون نشین لطفا" اصرار امروز رو برای ابقاء اسکوچیچ بیاد داشته باشید تا فردای جام جهانی قصه حسین کرد شبستری سر ندید و از چوب خشک مقصر نسازید. چون بجز مدیران مسئول و تصمیم گیر فدراسیون کسی مقصر نخواهد بود، حتی خود اسکوچیچ! مدیرانی که فقط کت و شلوار پوشیدن و گماشته های دلالان تصمیم گیر و تعیین کننده امور، هستن و نهایت کارآیی و درایتشون قرارداد کارشناسانه با ویلموتس بوده که تاخیر برای اعلام اسم ویلموتس رو حتی به تصمیم مفید برای فوتبال ایران اعلام میکردن. اسکوچیچ هم بعنوان مشتری نیمکت سرمربیگری ایران، پکیج از دلالان همه کاره فدراسیون خریده و بنا به خریدش انتظار همکاری و مهیا کردن امور لازمه رو داره. معهذا هوادار تنها مسئله بی اهمیت فوتبال و جامعه ماست، که اگر غیر این بود برای تماشای یک دیدار ملی با اسپری و باتوم ازشون پذیرایی نمیکردن و به خواسته شون اهمیت و ارزش قائل میشدن! انتصاب مدیران بی کفایت و بی درایتی همچون اصولی که با رسیدن به صندلی مدیریتی شروع به امتیاز گیری برای شهر و دیارشون میکنن هم از دیگر بدبختی های جامعه امروزه
    • علی پروین IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      جدا" این اصولی کی هست و از کجا گیرش آوردن؟قحطی اومده که هر ننه قمری رو میزارن مدیر و مسئول و تصمیم گیر؟خداروشکر طرف از مشهد اومده و باید به اوضاع و احوال اونجا آشنا باشه،اما با یه پیشنهاد مسخره و بی مورد قوتبال ایران رو تا نابودی پیش میبره.آقایون به امثال این بارو پا ندین و گنده شون نکنید.کیه این یارو؟پارتیش کیه؟ بندازیدش بیرون..))))))
    • بهزاد ایمن IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      قطعا کیروش بزرگترین مربی تا امروز تو تیم ملی بوده و چند پله ارتقا در تیم ملی مدیون این مربی بود اما در حال حاضر انتخاب مربی دیگه ای هرچند سطح بالا با توجه به زمان و امکانات واقعا بی فایده هست باید کیروش حفظ میشد وقطعه جهش چشمگیری داشتیم اگه می موند اما الان دیگه وقتش نیست حتی اگه گواردیولا بیاد بی فایدست(نه در کوتاه مدت البته)
  • سه پیچ IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    آقایان فدراسیون نشین اشتباه نکنید،رزومه این دلال کروات رو پر بار نکنید،اگر مربی بزرگ نمی آورید افتخار سرمربیگری تیم ملی در جام جهانی را به یک ایرانی بدهید.با این سرمربی و کادر فنی ضعیف در مسابقات مسخره خواهیم شد.البته مسئولین فدراسیون هم اراده و شجاعت لازم رو ندارن،از الان احتمالا بایدآماده برنامه های تلویزیونی بررسی دلایل شکست مفتضحانه در جام جهانی باشیم
    • ح ر IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      یک نفر حاصل زحمات اسکوچیچ رو صاحب بشه بابا انصاف تون رو شکر به جای هر کاری همه حمایت کنیم و دستیاران جدید و قوی اضافه کنیم و بخصوص بازی با تیم های درجه 1 و قوی خیلی اهمیت داره تا الان اسکوچیچ پدیده و ستاره تیم ملی ما بوده و به خاطر این زحمات ازش متشکریم امیدواریم نتایج درخشانی در قطر هم بدست بیارن فدراسیون فوتبال باید با اسکوچیچ برای تیم ملی بزرگسالان و مهدی مهدوی کیا برای تیم امید قرارداد بلند مدت ببنده و علی دایی یا رئیس فدراسیون فوتبال بشه یا مدیر تیم های ملی تمام مقاطع و مربيان جوان در کلاس جهانی باید برای تیم های ملی پایه استخدام کنیم با قرار داد طولانی تا مثل کره قطر و ژاپن بتونیم برای آینده سرمایه‌گذاری کنیم اگر الان هرچه قدر هم برای تیم ملی بزرگسالان هزینه کنیم بی فایده است چون زمان کم هست و نمی تونه شناخت بدست بیاره و کار مربی داخلی هم نیست چون اگر در شرایطی که اسکوچیچ تیم رو تحویل گرفت تیم رو به مربیان داخلی می دادن محال بود بتونند کار اسکوچیچ رو بکنند و با هر حالتی ما نهایتا بتونیم فقط از مرحله اول عبور کنیم که اگر از اسکوچیچ حمایت کنیم و بازی با تیم های درجه 1 و قوی دوستانه
    • شهرام IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      متاسفم برای نظرت بهترین نتیجه در انتخابی های جام جهانی اگه اسکوچیچ رو بردارن نامردیه
  • عباد IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    جناب {آنالیزور} حضرت عالی هم بخاطر داشته باشید اگراسکوجیچ ماند وموفق بود ویا تعویض شد وسرمربی جدید ناموفقد بودیک عذر خواهی رسمی به جامعه فوتبال ایران بدهکارید....
  • Ali FR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    حالا حتما باید بروند در قطر هتل و کمپ بگیرند...این مملکت بیکار نداره، گرسنه و فقیر نداره، راه و مدرسه غیر استاندارد نداره...حالا نمیشد در همین جزیره کیش ساکن میشدند...والله بخدا کوه های اونور خلیج فارس را میشه از جزایر قشم و کیش با چشم دید....فقط دنبال این هستند یک سفر خارج جور کنند و بخور بخور راه بندازند...آخرش هم هیچی
  • ناشناس IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    با این سرمربی و کادر فنی ، قطعاً ایران کیسه گل خواهد شد . بعد از حام جهانی و آبرو ریزی فقط با یک عذر خواهی ساده همه چیز تمام خواهد شد . چرا با خواسته مردم مخالفت میکنید . مگه کیروش چه اشکالی داره که باهاش قرارداد نمیبندید .
  • نایب IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    اون هایی که از اسکوچیچ بد میگن باید به یاد بیارن ما در دوران ویلموتس در چه حالی بودیم به عراق و حتی بحرین باخته بودیم و در حال حذف از مقدماتی مرحله دوم جام جهانی و حتی جام آسیا بودیم اتفاقی که برای بحرین رخ داد میتوانست برای ما رخ بدهد. باید شکرگزار خدا بود و سعی کرد به اسکوچیچ فضا و امکانات لازم رو داد. اگر اسکوچیچ خوشتون نمیاد از ایران و تیم ملی که خوشتون میاد بخاطر ایران حمایت کنید.
  • عمو IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    ماشاالله اسکوچیچ انشالله قهرمانی آسیا کی‌روش که باعث خفت و خاری ما بود در آسیا
  • فلانی IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    اسکوچیچ مربی بدی نیست.بررسی سابقه نشون میده که ایشون یک مربی متوسط با نتایج خوب در برابر تیمهای ضعیف و نتایج بد در برابر تیمهای قدرتمنده. در انتخاب بازیکنان تیم ملی بسیار محتاط و محافظه کاره و میانگین سنی نیم رو بالا برده. برخلاف کی‌روش چهره جدیدی به تیم ملی معرفی نکرده و مانند کی روش با گزینش های ناشی از مسائل شخصی به تیم ملی ضربه زده. در نقطه مقابل، در ارنج تیم بسیار پرخطر عمل می‌کنه: بازیکنان رو در پستهای غیر تخصصی بکار میگیره و در بازیهای بزرگ استراتژی و برنامه مشخصی نداره. بنظر میرسه یک مدیر مطرح و با توانایی بالای خارجی مثل آرسن ونگر جانشین خوبی برای ایشون باشه، اما چنین انتخابی غیرممکن بنظر میاد. در این شرایط تقویت کادر فنی با دستیاران و مربیان بهتر می‌تونه تا حدی موثر باشه.
    • Saeid IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
      خوبه ولی تا اینجا دستش درد نکنه.از اینجا به بعد باید مربی بهتری بیاد.
  • Saeid IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    به نظرم تا اینجا و برای صعود به جام جهانی آقای اسکوچیج بهترین و اقتصادی ترین گزینه بوده است.دستش هم درد نکنه جای قدر دانی داره.ولی اگه بازی با کره رو چه رفت و چه برگشت و حتی بازی در لبنان رو تحلیل کنید .صدر صد ایشون نمیتونه در جام جهانی موفق باشه.بنابراین باید یه مربی بالاتر و با کاریزمای خوب و دانش عالی بیاد .امثال استراماچونی می‌تونه یه مربی اقتصاد و سطح بالاتر باشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی