نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
اعتراف جالب سرمربی آمریکا درباره هم‌گروهی با ایران/ بی‌صبرانه منتظر رقابت با یک نفر هستم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرگ برهالتر سرمربی تیم ملی آمریکا بعد از همگروهی با ایران در جام جهانی ۲۰۲۲، گفت: ایران رقیبی متفاوت برای ماست.

گرگ برهالتر پس از مشخص شدن انگلیس، ایران و برنده پلی‌آف اروپایی (ولز، اوکراین یا اسکاتلند) به عنوان رقبای تیمش در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گفت: «ما فکر می‌کنیم که در گروه خوبی قرار گرفتیم. هر حریفی در جام جهانی سخت است.»

وی افزود: «تقابل با انگلیس بازی هیجان‌انگیزی است، ایران حریف بسیار متفاوتی است که در مرحله انتخابی عملکرد خوبی داشته است و پس از آن باید منتظر باشیم تا حریف سوم‌مان مشخص شود. به طور کلی من از گروهی که در آن قرار گرفتیم، راضی هستم و برای شروع جام جهانی قطر هیجان‌زده هستم. ما اخیراً در یک بازی دوستانه با ولز بازی کردیم، اسکاتلند را هم می‌شناسیم.»

سرمربی آمریکا ادامه داد: «من و گرت ساوتگیت خیلی به عقب برمی‌گردیم. او همیشه در کنار من بوده و به من مشاوره می‌داد. وقتی برای اولین بار کار را شروع کردم، به او به عنوان یک مربی نگاه می‌کردم. من مشتاقانه منتظرم تا با او رقابت کنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    بنظرم خیلی گروه ایران سخته،چون ۹۸ امریکا رو بردیم نباید از قبل برنده باشیم بنظرم بازی سختی باشه جلو امریکا امیدوارم صعود کنیم دل مردم شادبشه
  • محمد IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    تقابل یوز و کفتار
  • ناشناس IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    آمریکا آمریکای ۹۸ نیست چند سال فوتبالش مثل کشورهای حاشیه خلیج فارس زیر و رو شده از الان به فکر باشید مربی که با لبنان و سوریه به زحمت میافته مناسب جام جهانی نیست
  • دانیال IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    ایشالله ژاردیم بیاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی