نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
کاپیتان تیم‌ملی: کاش بازی اول ما برابر انگلیس نبود/ رقیب ما می‌تواند ۳ تیم خوب داشته باشد/ ۲ تیم حاضر در پلی‌آف رقبای سختی هستند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علیرضا جهانبخش کاپیتان ایران می‌گوید ترجیح می‌داد در بازی اول جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر انگلیس به میدان نروند.

علیرضا جهانبخش درمورد هم گروه شدن تیم ملی فوتبال ایران با انگلیس، آمریکا و برنده دیدار پلی‌آف ولز/ اسکاتلند و اوکراین در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: تیم ضعیف در جام‌جهانی وجود ندارد و منتخب بهترین‌های هر قاره به این مسابقات صعود می‌کنند. هر بازی مقابل هر تیمی که به جام جهانی می‌آید فوق‌العاده سخت است. این تجربه را در جام‌جهانی قبلی داشتیم.

وی ادامه داد: اگر واقعیت را بخواهید با توجه به گروه‌های موجود می‌شود مقداری تفاوت را دید به ویژه نسبت به سید یک و دویی که بین گروه ها تقسیم شده بود. گروه ما هم سخت است. انگلیس در یورو خوب کار کرد و تیمی بسیار منسجم است. مربی‌ای دارد که مدت‌ها است با بازیکنان این تیم کار می‌کند. انگلیس همین الان می‌تواند سه تیم خیلی خوب و تاپ در جام جهانی داشته باشد.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: آمریکا هم یکی از بهترین نسل‌هایش را دارد و بیش از ۸۰-۷۰ درصد بازیکنانش در تیم‌های خوب اروپا بازی می‌کنند و تاثیرگذار هستند.

جهانبخش عنوان کرد: از بین تیم‌های حاضر در پلی‌آف اوکراین را خیلی ندیدم اما وقتی در انگلیس بودم بازی‌های تیم ملی اسکاتلند و ولز را دنبال می‌کردم. نسل خیلی خوبی دارند و در بازی‌های‌شان فوق‌العاده خوب کار کرده‌اند که توانسته‌اند به این مرحله برسند. رسیدن به پلی‌آف قدم بزرگی برای آنها بوده و اگر بتوانند به جام‌جهانی بیایند، مردم‌شان مثل ما به آرزوی بزرگی رسیده‌اند.

وی ادامه داد : همه تیم‌های گروه خوب هستند، اما اگر خودمان باشیم و شرایط آماده‌سازی مناسب باشد می‌توانیم کارهای خیلی مثبتی انجام بدهیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به سوال مجری شبکه اسکای اسپورت درمورد تیم برنده دیدار ایران و انگلیس گفت: قطعاً بازی سختی می‌شود. با توجه به تجربه‌ای که از دیدار اول‌مان با مراکش در جام‌جهانی ۲۰۱۸ دارم می‌دانم بازی اول در تورنمنتی مثل جام‌جهانی فوق‌العاده سخت خواهد شد.

جهانبخش افزود: ترجیح می‌دادیم تورنمنت را با تیم دیگری شروع کنیم، اما قرعه‌کشی به این شکل پیش رفت. قطعاً بازی خیلی سختی پیش‌رو داریم زیرا انگلیس می‌تواند همزمان ۳ تیم فوق‌العاده در جام‌جهانی داشته باشد. نسل خوبی در اختیار دارد، اما ما هم آماده می‌شویم تا کار را برای انگلیس سخت کنیم.

وی تصریح کرد: مهم ترین چیز این است که بتوانیم باعث افتخار مردم ایران شویم تا همه ببینند تمام تلاش خود را برای سربلندی پرچم ایران و افتخار آفرینی می‌کنیم. بازی با انگلیس خیلی مهم است و باید برای دیدار اول به خوبی آماده شویم تا شروع خوبی در جام جهانی داشته باشیم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • منطق اث‌دق‌لالی IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    اتفاقا دقیقا برعکسه، این درسته که بازی اول هرتورنمنتی خصوصا جام جهانی بسیار سخت هست اما این سختی برای هردوتیمه و بازیِ‌اول تیم‌های بزرگ دنیا در جام‌‌های جهانی گذشته بیش ازهفتاد_هشتاددرصدشون نتیجه مطلوب کسب نشده قطعا اگه روز اول با سرگروه بازی کنیم خییلی بهتر ازاینه که در روز پایانی ودر شرایطی که ۳امتیاز بازی برای صعود یاعدم صعود سرگروه تعیین کننده‌ست،، باهاشون روبرو بشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی