نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
۷
دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
۷ |
۲
مهدی قایدی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هواداران شباب الاهلی با انتقاد از عملکرد مهدی علی سرمربی تیم خود، اعتقاد دارند که مهدی قایدی در این تیم زندانی است.

خبرورزشی - شکست ناامید کننده برابر الجزیره و رسیدن اختلاف امتیازی با العین به عدد ۱۶ باعث شد تا فصل به طور کامل برای شباب الاهلی و هواداران این تیم به پایان برسد و آنها این فصل را بدون تصاحب جامی به پایان برسانند و این مسئله باعث خشم طرفداران این تیم شده است.

شب گذشته در دیداری از هفته بیستم ادنوک لیگ امارات، شباب الاهلی برابر الجزیره با نتیجه دو بر یک تن به شکست دادند. تیم میزبان در نیمه اول با ۲ گل از حریف خود پیش افتاد و در دقیقه ۶۴ مهدی علی دست به انجام سه تغییر همزمان زد که یکی از آنها، ورود مهدی قایدی به جای محمد جمعه بود.

تنها دو دقیقه پس از این تعویض، شوالیه های سرخ روی حرکت قایدی به گل رسیدند. پس خوب وینگر بوشهری به ماتیاس اولسن رسید و ارسال این مهاجم سوئدی به روی دروازه، با برخورد به مدافع الجزیره در آستانه ورود به درون دروازه بود که علی خصیف گلر الجزیره با واکنشی دیدنی توپ را از روی خط بیرون کشید.

اما توپ برگشتی برابر یحیی الغسانی قرار گرفت و این بازیکن به راحتی دروازه میزبان را باز کرد. در ادامه تلاش شباب الاهلی برای رسیدن به گل تساوی بی فایده بود و این تیم با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد.

قایدی در این دیدار نیز همچون بازی های گذشته کار را از روی نیمکت آغاز کرد. مسئله ای که با اعتراض شدید هواداران شباب الاهلی در فضای مجازی همراه شد. یکی از این کاربران در صفحه توییتر خود نوشت که قایدی در این تیم زندانی است و فرد دیگری نیز اضافه کرد که باشگاه های اروپایی به دنبال این بازیکن ایرانی هستند اما مهدی علی او را نیمکت نشین کرده است.

تعدادی از این توییت ها را در زیر مرور می کنیم:

عکس| قایدی در امارات زندانی شد!

ابتدا تعویض سعود عبدالرزاق نابجا بود، سپس مهدی قایدی و بعد هم عبدالله النقبی. مهدی علی را اخراج کنید.

عکس| قایدی در امارات زندانی شد!

مهدی علی در قفس اتهام است.
- چهار شکست متوالی
- سطح فنی بسیار پایین بدون هیچ برنامه تاکتیکی
- النقبی به صورت ناراحت و عصبی از زمین خارج می شود
- مهدی قایدی روی نیمکت حبس و زندانی است در حالیکه اروپایی ها او را می خواهند
- بازیکنانی خوبی داریم که مهدی علی از آنها استفاده نمی کند

عکس| قایدی در امارات زندانی شد!

مهدی قایدی بازیکنی است که با یک تاچ کوچک در ثانیه روند بازی را عوض می کند ولی مربی نمی فهمد.

عکس| قایدی در امارات زندانی شد!

به خدا اگر مهدی علی امشب کمی خجالت بکشد، استعفا می دهد. آیا واقعا او مربی عاقلی است که مهدی قایدی را روی نیمکت بنشاند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامران IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    رفته اونجا عشقو حال
  • حامی‌استقلال IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    بابا‌این‌زنتو‌کنترل‌کن‌این‌کیه‌که‌تو‌رو‌نابود‌کرد.یعنی‌چه‌از‌زن‌مسلمان‌این‌ادا‌اطفالا‌بچگانه‌ودو‌ار‌شعونات‌یک‌زن‌ایرانی‌این‌زن‌این‌قدر‌بها‌نده‌طلاقش‌بده قبل‌از‌این‌که‌زندگی‌وفوتبالتو‌نابود.کنه‌برگرد‌به‌مهدی‌قاعدی‌که‌دوستش‌داشتیم‌این‌قدر‌این‌زن‌تو‌رو‌به‌حاشیه‌برده‌که‌ادامه‌بدی‌باهاش‌تموم‌میشی یا‌کنترلش‌کن‌اجازه‌نده‌زندگیت‌اون‌تصمیم‌بگیره‌هفت‌سال‌ازت‌بزرگتره‌با‌اون‌همه‌کرشمه‌هاش‌لیاقت‌تو‌نداره‌برو‌یک‌دختر‌سیزده‌چهارده‌مسلمان‌وچادری بگیر‌که‌بهت‌افتخار‌کنه‌وحمایتت‌کنه‌نه‌این‌جنگول‌بازی‌های‌این‌خانم
  • مهدی IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    اسکوچیچ دلال هم درس می‌گیرد از فدراسیون کشورمون
  • عجیب IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    نکنه اونم پرسپولیسیه 🤣 😂😆😆🤣😂
  • حسن خان IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    مهدی قائدی یه دنیا عشق...
  • امیر علی IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    سقف آرزوهاش همین قدر بود. به زندگی لوکس تو دبی. چرا به خودش زحمت تمرین و بدنسازی بده؟! بدون هیچ تعصب و تعارف میگم هیچ باشگاه فوتبال درست و حسابی یه بازیکن نیمکت نشین و ناآماده باشگاه اماراتی رو نمیخواد .حتی باشگاه سلتیک اسکاتلند هم رسما تکذیب کرد و گفت که هیچ وقت همچین فوتبالیستی رو نمیشناختن؟ تفریح تو سواحل دبی و قدم زدن تو مراکز خرید رو ول کنه بره بدنسازی؟ عامل بدبختی او اول دلالان بودند و دوم همون کسی که خودش و همه میدونیم.
  • نیما IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    شبکه دبی اسپورت چیز دیگه میگه. بعد از بازی با الجزیره که 2-1 شکست خوردن، قائدی آنقدر ثعیف بازی کرد که هر چهار کارشناس بشدت از او انتقاد کردند. ( فیلم تفصیر بعد از بازی هنوز روی سایت اینترنی این شبکه هست ) آنها از مهدی قائدی لخاطر ضعف شدید بدنی و بی انگیزه بودن میگن و حتی نام چند بازیکن دیگه رو هم میارن. تو اینستاگرام هم هواداران این باشگاه حرفهای جالبی در بارش نمیزنن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی