ببینید| هوادار ۰ - پرسپولیس ۰/ توقف سرخ‌ها در اولین بازی ۱۴۰۱؛ عنایتی استقلالی‌ها را خوشحال کرد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست‌وچهارم مقابل تیم هوادار متوقف شد تا امید سرخپوشان برای قهرمانی کم‌رنگ‌تر شود.

تیم‌های فوتبال هوادار و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۴۵ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان یحیی گل‌محمدی همانند دیدار رفت در این مسابقه نیز مقابل تیم هوادار متوقف شدند تا با ۵۰ امتیازی همچنان در رده دوم جدول بمانند و امیدشان برای رسیدن به استقلال ۵۵ امتیازی کمرنگ‌تر شود.

ترکیب هوادار: مسلم حق‌شناس، سیدمحمد ستاری، سیدمحمد حسینی، مهدی عبدی، معین عباسیان (۸۲ - روح‌الله باقری)، نیما انتظاری (۸۲ - امیرحسین پورمحمد)، فرزاد جعفری، داریوش شجاعیان (۶۰ - رضا مغانلو)، حسین صادقی، بابک مرادی و محمدجواد محمدی.

هوادار ۰ - پرسپولیس ۰/ توقف سرخ‌ها در اولین بازی ۱۴۰۱؛ عنایتی استقلالی‌ها را خوشحال کرد

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، رامین رضاییان، سعید آقایی (۵۷ - علی شجاعی)، رضا اسدی، کمال کامیابی‌نیا (۶۵ - میلاد سرلک)، احسان پهلوان (۶۵ - حامد پاکدل)، مهدی ترابی، مهدی عبدی (۵۷ - امید عالیشاه) و شرزود تمیروف.

هوادار ۰ - پرسپولیس ۰/ توقف سرخ‌ها در اولین بازی ۱۴۰۱؛ عنایتی استقلالی‌ها را خوشحال کرد

داور: حمید حاج‌ملک

نیمه اول

دقیقه ۳: شوت رضا اسدی از پشت محوطه جریمه را دروازه‌بان هوادار با یک دست به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵: ترابی با یک فرار خوب پشت مدافعان هوادار توپ را با یک ارسال دقیق داخل محوطه شش قدم به مهدی عبدی رساند، اما شوت تک ضرب این بازیکن با بی‌دقتی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: شوت محکم و سرکش پهلوان از پشت محوطه را حق‌شناس به خوبی با یک عکس‌العمل راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۸: ضربه سر تمیروف روی ارسال ترابی به شکلی بسیار خطرناک از بالای دروازه هوادار به بیرون رفت.

دقیقه ۳۷: رامین رضاییان به دلیل خطا روی معین عباسیان اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۴۰: چرخش و شوت خوب تمیروف از پشت محوطه جریمه را بار درگیر دروازه‌بان هوادار با یک دست راهی کرنر کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: شوت تمیروف از پشت محوطه جریمه در دستان حق‌شناس آرام گرفت.

دقیقه ۵۶: فرار خوب رامین رضاییان در عمق دفاع هوادار این بازیکن را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد، اما شوت رضاییان را بازهم حق‌شناس راهی کرنر کرد.

دقیقه ۵۸: محمد ستاری از تیم هوادار به دلیل خطا روی ترابی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۶۰: رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار نیز به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۶۱: رضا اسدی دیگر اخطاری این بازی لقب گرفت.

دقیقه ۶۳: شوت سرکش علی شجاعی از داخل محوطه جریمه نیز در دستان دروازه‌بان هوادار آرام گرفت.

دقیقه ۶۵: داور بازی مسلم حق‌شناس را نیز با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه ۷۳: در ادامه کارت‌های زرد حمید حاج ملک، این‌بار مهدی ترابی از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۷۵: ارسال خطرناک معین عباسیان را عبدی با یک ضربه سر خطرناک از روی خط شش قدم راهی دروازه پرسپولیس کرد که احمد گوهری به خوبی و با یک ‌عکس‌العمل سریع توپ را دور کرد.

دقیقه ۷۹: عالیشاه دیگر اخطاری پرسپولیس در این بازی بود.

دقیقه ۸۰: رضا اسدی که قصد داشت توپ را از کنار زمین روی دروازه هوادار ارسال کند، به شکلی بسیار خطرناک توپ را به سمت دروازه هوادار شوت کرد، اما حق‌شناس بار دیگر با یک واکنش بسیار خوب توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۸۳: درگیری ستاری و تمیروف باعث شد تا داور به هر دو بازیکن کارت زرد نشان دهد.

دقیقه ۸۶: ضدحمله خطرناک تیم هوادار و ضربه فنی رضا مغانلو را احمد گوهری به خوبی با یک دست مهار کرد.

دقیقه ۹۰: برخورد توپ به بازیکنان پرسپولیس در شلوغی محوطه جریمه می‌رفت تا دروازه تیم هوادار را باز کند اما این توپ هم به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲+۹۰: شوت رضا اسدی از پشت محوطه جریمه را حق‌شناس به خوبی با یک واکنش دور کرد.


خلاصه دیدار تیم‌های هوادار و پرسپولیس را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    پرسپولیس برای سال اینده از همین امروز به دو چیز نیاز دارد مدیر عامل بزرگ تا بتواند گوش ببرد!!!!!!!!!!!!!!! مربی خوب تا بتواند بازیکن خوب بیاورد!!!!!!!!!
  • حسن پرسپولیسی IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    تیم یه خونه تکونی اساسی میخاد
  • شاهین IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    قهرمانی استقلال در کاپ از پیش تعین شده را به وزارتی ورزش!!! و فدراسیون استقلال کشور تبریک می گویم . این مدل کاپ گرفتن در تاریخ گینس باید ثبت شود!!!!!!!
  • بلال IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    کافی مربی حریف استقلالی باشد . یحیی از پیش باخته هست. فرقی ندارد سید عباسی باشد یا منصوریان و یا عنایتی!! این بشر در حد پرسپولیس نیست تا حالا این قدر پرسپولیس را ذلیل ندیده بودم . تیم پر شده از بازیکن بنجل..
  • جک پیکان IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    قرار بود بازی بدون تماشاگر باشد اون استقلالی ها را چطوری راه دادند . این پیروانی بلد هست کری بخواند چرا حاضر به بازی یک طرفه شدند
  • قشقایی فتح ۴۴۴۴ IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    ولی بازم باید خوشحال باشن فاصله فعلا شده۵ تا چون ۸ اختلاف
  • امین IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    وقت شه که یحیی جای خودش رو به یه مربی با دانش مثل وحید قلیچ بده
  • یاور IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    دو عامل مهم باعث شد عوامل پشت پرده ریشه پرسپولیس را بزنند . یکی اون برنامه مزدک بود !!!!!!!دیگری کری بیهوده اون وزیر تا دولت فعلی کمر به نابودی تیم پرسپولیس کند.
  • علی IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    تیمهای مثل هوادار وغیره فوتبال بازی نمی‌کنند فقط وقت وهزینه را تلف می‌کنند وبقول خودشان بازی را خراب می‌کنند تا استقلال تهران قهرمان شود...
  • کامران IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    این پرسپولیس به هیجا نمیرسه با این سبک بازی. هوادار ترکونده بود امروز.یحیا دیگه کارش تمومه بدرد نمیخوره
  • عباد IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    بعنوان یک پرسپولیسی عرض میکنم حماقت محض است امید بستن به این پرسپولیس آقای مطهری لطف کنید درنشست خبری آسمان ریسمان بهم نبافید واراجیف تحویل هواداران ندهید پرسپولیس نیاز به خانه تکانی کلی دارد ارسال های کنرنر وبویژه ارسال ستاره مشعشع تیم جناب ترابی ازبیرون خط18 قدم بعد از خطای هند بازیکن هوادار ملاحظه فرمودید ایشان بازیکن ملی است وقرار است دربازی مقابل انگلیس بدرخشد...تیم آشفته است و کادر فنی توان سروسامان دادن ندارد.....
  • استقلال قهرمان IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    به امید برد تیم محبوبمان استقلال در بازی با پیکان و اضافه شدن فاصله به 8 امتیاز. ماشاالله استقلال.
  • Daryoush US ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    Modirane perspolis in moraby ra avaz konand man az 2 sale pish migoftam in moraby savade in kar ra makhsousan dar Asia ra nadarad, In agha shancy ta hala in team ra negah dashte dalilash ham paye in team hast ke ziad avaz nashodeand, Goel Mohamady bayad khejalat bekeshad az in natayje
  • حبیب IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    دم عنایتی و بازیکنای هوادار گرم...
  • امیر IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    به عنوان یک پرسپولیسی می گویم که انصافا وقتی خود پرسپولیس اینقدر ضعیف و ناامیدکننده نتیجه می گیرد چرا نباید استقلال قهرمان لیگ شود ؟ حالا هر چقدر هم که به استقلال بیرون زمین کمک کرده باشند وقتی خود پرسپولیس نتیجه نمی گیرد نباید هم به دیگران خرده گرفت
  • حسن IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    درود بر رضا عنایتی خیلی چسبید
  • gaber IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    ما هواداران یک چیز ثابت مان شده و اینکه ایرانیها منیمده خودم ثابت قدم نیستیم و خارجی ها صبر بیشتری دارند ولی اونها هم استثناست مانند فرگوسن. هر چه زودتر بفکر مربی خوب باشید و بازیکن جدید را با نظر مربی جدید بیاورید یحیی تمام شده است و این طبیعی هست با قانون خداوندی نمیشه مجادله کرد هرکسی ظرفیتی داره و یحیی هم تیم را برای خودش میدانه ولی هوادار با صبر زیاد دیگه نمیتونه منتظر احساساتی شدن سرمربی باشه. مربی بزرگ باید بیاید و یا مربیان ایرانی مانند تارتار که میتونه هوا و جو پرسپولیس را عوض کنه با عذر خواهی از یحیی
  • gaber IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    سرخود امیرو از نظر بینایی بشدت مشکل داره و عجول. اصلا بازیکنی که بعد از مدتها اوردند و این شده نتیجه اش کار کی بود و یحیی مقصر اول این اقاست این فکر نکنم یک گل تا اخر عمرش بزنه اصلا بغل خودش و یار خودش را هم نمیبینه شاید بینائیش را مادر زادی از دست داده در تمرین چگونه هست که بازیش میگیره
  • امید IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    پرسپولیس باید میباخت
  • کوهمره_جروق IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    من که قبل از بازی گفتم از این عنایتی انتظار فوتبال پاک نداشته باشید.اگه با دفاع اتوبوسی هم تیمش مساوی میکرد باز میشد بگی حالا یه تاکتیک هست.ولی وقتی بازیکنان تیمش خودشون زمین می اندازدن و از شیوه قدیم عرب ها استفاده میکنند......... آقای عنایتی پولی که از آجرلو گرفتی نوش جونت.حداقل مردونه مساوی از پرسپولیس میگرفتی.چرا جلوی استقلال از این خبرها نبود؟ قبلا هم گفتم و حالا هم میگم پرسپولیس قهرمان بشو نیست.حالا اگه برانکو بود میشد امیدی داشت چون بلد بود چگونه مقابل این فسادها مبارزه کنه.برانکو با تیم ذخیره پرسپولیس را با اقتدار در لیگ برتر قهرمان کرد.از بازیکنان ذخیره پرسپولیس ستاره ساخت.تمام داوری های علیه پرسپولیس بود تمام تیم های لیگ برتری برای زمین زدن پرسپولیس تمام انرژی خودشون میزاشتن.پرسپولیس بدون استراحت هم در لیگ ایران بازی میکرد و هم لیگ آسیا و هم جام حذفی ولی باز برانکو با 12 بازیکن توانست با درایت خودش، پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر بکنه و در آسیا نایب قهرمان شد.
  • شیخ فرهاد مجیدی IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    تیم هوادار با سبک استقلال وتیمهای عربی (اتلاف وقت و راه انداختن دعوا و مصدومیت‌های الکی) توانست پرسپولیس را متوقف کند البته چون عنایتی یک آبی پوش اسبق بوده خوب به این سبک بازی آشناست کاش استقلالی مردان گی و بازی گردن را از حجازی و پور حیدری یاد میگرفتند
    • لنگ صغیر IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      اولا پرسپولیس نه. پیروزی درسته. دوما مگر ارتش سرخ آسیا نبودید شما؟ برید دعا کنید آقا رضای آقای گل برای مساوی اومده بود واگر برای برد هم میومد شما رو میبرد ولی دمش گرم که به ضعیفان هم رحم میکنه
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    داش رضاآقای گل هنوزدلش باتاجیاست دمش گرم که نفس یویوروگرفت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی