نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جانی اینفانتینو
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فیفا با یک اظهارنظر غیرمنتظره ضمن اینکه رویکرد خود درباره تیم‌های باشگاهی فوتبال ایتالیا را مشخص کرد، خشم هواداران یوونتوس را هم برانگیخت.

سفر اخیر جانی اینفانتینو رئیس فیفا به ایتالیا برای شرکت در مراسم یادبود آرتمیو فرانکی مدیر محبوب و فقید باشگاه فدراسیون فوتبال ایتالیا و رئیس اسبق یوفا (۱۹۷۳ تا ۱۹۸۳) با یکسری حواشی همراه بود. یکی از آنها اظهارنظر عجیب او درباره زمان حضورش در این کشور بود که خشم هواداران یوونتوس را برانگیخت.

اینفانتینوی ۵۲ ساله در این مراسم ضمن تمجید از آرتمیو فرانکی که متولد شهر فلورانس است و نام او روی ورزشگاه خانگی تیم فوتبال فیورنتینا هم گذاشته شده است، در پاسخ به سؤال یک خبرنگار که از درباره لزوم محدود شدن تعداد بازیکنان خارجی شاغل در سری A سؤال پرسید، گفت: اول از همه بگذارید بگویم که خیلی خوشحالم که در چنین روزی در فلورانس هستم. فیورنتینا برده است، یوونتوس باخته پس همه چیز خوب است. اینتر هم برده پس من خوشحالم. امروز روزی ایده‌آل برای بودن در فلورانس بود. فصل جاری سری A بسیار هیجان انگیز است.

با این که لحن اینفانتینو کمی حالت طنزآمیز داشت، هواداران یوونتوس از اینکه او بابت شکست تیم محبوب آنها و پیروزی رقبای اصلی بانوی پیر، اینتر و فیورنتینا ابراز خوشحالی کرد، عصبانی شده‌اند و در فضای مجازی از او انتقال کردند.

یوونتوس یکشنبه شب در خانه دربی تورین را به اینتر واگذار کرد و با این باخت رؤیای قهرمانی‌اش در این فصل سری A را بر باد داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی