نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
پرسپولیس - هوادار
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حواشی و اتفاقات بازی پرسپولیس - هوادار و مسائل داوری بازی همچنان محل بحث است.

بازی پرسپولیس - هوادار که با تساوی بدون گل دو تیم همراه بود حواشی و جنجال‌هایی داشت که بخشی از آنها مربوط به اعتراض پرسپولیسی‌ها به تصمیمات داور مسابقه بود. در این راستا باشگاه پرسپولیس هنوز پیگیر ماجراست و به داور بازی معترض است.

علیرضا اشرف درباره داوری دیدار دیروز پرسپولیس و هوادار اظهار کرد: باشگاه ما واقعا از داور بازی دیشب ناراحت و عصبانی است. از دیشب صحبت‌هایی از کارشناسان داوری درباره آقای حاج‌ملک خواندیم که فقط ما را عصبانی‌تر کرد. مانده‌ایم که کمیته داوران واقعا با چه معیارهایی داور بازی‌های ما را انتخاب می‌کند آن هم در این لیگ حساس که از ابتدای فصل نزدیک دنبال شده و محض رضای خدا یک بار هم داوری بازی‌های ما بدون اشکال نبوده است.

او ادامه داد: کجای دنیا داور قبل از زدن هر کرنر و ضربه ایستگاهی بازی را متوقف می‌کند و با بازیکنان حرف می‌زند؟ اگر کسی خطا یا رفتار بدی کرده کارت بدهید که اینقدر وقت بازی تلف نشود. در نیمه اول فقط ۴ دقیقه صحنه خطای بازیکن هوادار وقت تلف شده داشت و حدود سه دقیقه هم دروازه‌بان حریف خودش را انداخته بود. ولی داور فقط سه دقیقه وقت اضافه گرفت. در نیمه دوم هم همه دیدند که تیم حریف چطور وقت‌کشی می‌کرد. شک نکنید نیمه دوم هم خیلی بیشتر زمان تلف شده داشت که از قضا خود داور در تلف شدن وقت بازی با حرف زدن‌های بی‌مورد نقش زیادی داشت. کما اینکه در همان وقت اضافه نیمه دوم هم دوباره وقت تلف شده داشتیم ولی داور ۱۵-۱۰ ثانیه هم زودتر سوت زد! انگار داور از تیم حریف هم بیشتر دوست داشت بازی مساوی شود دقیقا مثل بازی دربی.

مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس گفت: سوال ما این است که چرا باید این روند در قضاوت‌ها و انتخاب داوران فقط برای تیم ما باشد؟ با سند و مدرک حرف می‌زنیم و برای هر بازی که تصمیمات داوری یا روند قضاوت داور به ضررمان بوده ویدیو داریم. چرا به پرسپولیس که می‌رسد داوری انتخاب می‌شود که اصول اولیه را هم رعایت نمی‌کند و در دیداری که مشخص است یک تیم می‌خواهد با وقت تلف کردن امتیاز بگیرد، با حرف زدن‌های بی‌مورد و سوت‌های اشتباه دقیقا به آنها برای رسیدن به هدف‌شان توقف‌های چندباره کمک می‌کند.

اشرف در پایان درباره بحثی که در پایان بازی بین کادر فنی دو تیم رخ داد، گفت: سرمربی تیم حریف در پایان بازی با الفاظ بدی با ترابی صحبت کرد که این موضوع با اعتراض مربی ما همراه شد. اینکه مربی حریف صحبت کرده و این اتفاق را طور دیگری جلوه داده هم خیلی عجیب نیست چرا که از افرادی که وقت تلف کردن‌های واضح تیمشان را در روز روشن انکار می‌کنند خیلی انتظاری نمی‌رود. وقتی شما مربی تیم بزرگ پرسپولیس را نمی‌شناسید وای به حال کادر فنی خودتان!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مکال IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    داوری چکار کنه لنگ شانس آورد که نباخت.هوادار خیلی موقعیت خراب کرد
  • لنگیزاسیون IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    مکاتبه لنگه دیگه... بجای پذیرش باخت یا مساوی یا هرچی فقط بهانه های تکراری و لوس و خنک و چرندیات نخ نما شده که حال همه رو بهم زده. البته فقط آشعلی منصوریان اعتقاد داره به نیمکت با نزاکت، فنی، آروم و با پرستیژ لنگ!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی