نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سروش رفیعی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم سپاهان گفت: در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی که تیم ملی شرایط سختی داشت، خیلی‌ها جرأت نداشتند در مورد سرمربی نظر بدهند.

سروش رفیعی هافبک تیم سپاهان در مصاحبه‌ای به شدت از حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی دفاع کرد. این در حالی است که پیشتر رفیعی چنین عقیده‌ای درباره کی‌روش نداشت و مصاحبه‌های عجیب او هنوز در یادها مانده است. بخش کوتاهی از مصاحبه تازه سروش رفیعی را در ادامه می‌خوانید:

 *در جام‌جهانی همه تیم‌ها کیفیت بالایی دارند و دیده‌ایم که برخی مواقع نتایج غیرقابل پیش‌بینی هم رخ داده است.

*گروه ما به نسبت دیگر تیم‌های آسیایی بد نیست ولی قطعا کارمان سخت است.

*مسئولان فدراسیون فوتبال باید بازی‌های تدارکاتی مناسبی را برای تیم ملی درنظر بگیرند تا با شرایطی خوب راهی جام‌جهانی شویم.

*مسئله مهم دیگر هم این است که فدراسیون فوتبال باید با قاطعیت از اسکوچیچ حمایت و تا جایی که امکان دارد خواسته‌هایش را عملی کند.

 *در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی که تیم ملی شرایط سختی داشت، خیلی‌ها جرأت نداشتند در مورد سرمربی نظر بدهند. حتی صحبت کردن در مورد برکناری این مربی، کمال بی‌انصافی است.

*اسکوچیچ زیاد اهل حرف زدن و ادعا کردن نیست، او ادعا ندارد و کارش را هم به بهترین شکل انجام داد. من معتقدم برخی که در مورد برکناری اسکوچیچ حرف می‌زنند از روی حسادت این موضوع را عنوان می‌کنند یا اینکه دنبال منافع شخصی هستند. آمار تیم ملی نشان‌دهنده عملکرد اسکوچیچ است و فدراسیون فوتبال باید قاطعانه از او حمایت کند؛ نه با شک و تردید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ح ر IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    اسکوچیچ دستیار و آنالیزور قوی و تیم ملی بازی های تدارکاتی با تیم های درجه 1 لازم ذاره اسکوچیچ از جلال طالبی کمتر نیست که در جام جهانی روی نیمکت ایران نشست هیچ مربی بزرگی در این فرصت کوتاه نمی تونه کاری کنه و فقط بازی های متعدد با تیم های قوی و دستیاران کاربلد و بدنساز و روانشناس لازمه دستیاران ایرانی متعدد باتجربه مثل دایی فرکی حاج رضایی قاسم پور جلالی اصغر شرفی علی پروین و از این قبیل هم می تونند کمک کنند که فقط احتمال صعود رو افزایش بدن ولی هیچگاه با این شرایط و با تمام این تمهیدات نمیشه احتمالی بیش از 50 درصد برای صعود ایران قائل شد چون زیر ساخت هاش عمرا به انگلیس برسه و از بقیه تیم های گروه هم خیلی عقبه اگر بخواهیم به موفقیت فوتبال در سطح جام جهانی خوشبین باشیم باید مثل والیبال از تیم های پایه و برای آنها هزینه مربیان جوان خارجی گرانقیمت و امکانات فراهم کنیم تا با موفقیت آنها در این رده ها در سطح جهان زمینه رشد آنها در رده بزرگسالان فراهم بشه که حتی می بینیم والیبال ایران با وجود موفقیت سطح پایه اما هنوز نتونسته در سطح بزرگسالان در جهان و المپیک رتبه های بالا برسه چون توسعه نداریم
  • علی IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    مربی جدید میخواد معجزنه کنه؟ اسکوچیچ مدتی داره تیم رو هدایت میکنه و تیم ملی رو راحت برد جام جهانی،حالا اگر همین مربی یکی درمیون بازیهاش رو میباخت و کار به پلی اف میکشید و به سختی تیم رو میبرد جام جهانی اونوقت همه کسانی که مخالفش هستن میگفتن افرین عجب مربی خوبی هستش دیدید چیکار کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی