نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
چشمی: پرسپولیسی‌ها جو را برگرداندند/ در ۵ سال گذشته همه چیز فوتبالی بود؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: یک جایی آدم دیگر خسته می‌شود اینکه مدام گفته می شود نتایج بیرون زمین رقم می‌خورد، عجیب است، یعنی فقط امسال که ما صدرنشین هستیم اینگونه شده؟

روزبه چشمی بعد از تساوی بدون گل مقابل پیکان اظهار داشت: با وجود اخراج بازیکن‌مان بازهم موقعیت‌های گلزنی برای برد داشتیم و فاصله‌مان را در صدر جدول بیشتر کنیم. روند بازی خوب بود اما نتوانستیم از موقعیت‌های گلزنی‌مان استفاده کنیم.

وی در مورد اینکه اخراج داسیلوا درست بود یا نه گفت: من صحنه را ندیدم. فکر کنم توپ از ابراهیم صالحی فاصله داشت و شاید دروازه‌بان ما زودتر از مهاجم پیکان به توپ می‌رسید که رسید. فکر می‌کنم اخراج سخت‌گیرانه بود. من صحنه را از تلویزیون ندیدم، اما از روی نیمکت دیدم، می‌توانست داور کارت قرمز ندهد.

چشمی در مورد اینکه فرهاد مجیدی گفته یکسری سنگ‌اندازی می‌کنند تا استقلال قهرمان نشود، گفت: بعد از دربی و آخرین بازی سال قبل مصاحبه نکردیم، اما وقتی مصاحبه‌های دیگر را دیدم  و شنیدم، فکر کنم در آن مسابقه ما ضرر کردیم و پنالتی ما دیده نشدف اما جو را برگردانند، اینکه استقلال سود برده و پرسپولیس ضرر کرده ولی ما ضرر اصلی را کردیم و حتی بازیکن ازبک پرسپولیس باید اخراج می‌شد.

وی افزود: ناجوانمرادنه برخی صحبت‌ها مطرح شد و کارشناسان هم صحبت کردند. یک جایی  آدم دیگر خسته می‌شود اینکه مدام گفته می‌شود نتایج بیرون زمین اتفاق رخ می‌دهد، عجیب است یعنی فقط امسال که ما صدرنشین هستیم اینگونه شده؟ و ۵ سال دیگر که پرسپولیس قهرمان شد، همه چیز درست بوده؟!  همه چیز فوتبالی بوده و درست بودده فقط امسال این مسائل هست. 

چشمی تصریح کرد: گلایه دارم که چرا خبرنگاران به نتایج تیم ما نمی‌پردازند؟ خیلی کم در  رسانه‌ها به تیم ما  کمتر می‌پردازند، کمترین گل خورده را داریم ما بدون باخت صدرنشین هستیم و از هفته بیست وچهارم صدرنشین هستیم، نسبت به نتایجی که استقلال گرفته خیلی کم به آن پرداخته می‌شود، ولی هر اتفاقی که برای رقبای ما رخ می‌دهد رسانه‌ها دو سه هفته درگیرش هستید. دیروز در نشست خبری ارسلان مطهری یکی از خبرنگاران توضیح می‌داد و می‌گفت کنار بکشید و توضیح می‌داد فکر کردم ایشان پشت میکروفن نشسته بود و  نشست خبری آن خبرنگار بوده!

وی در مورد اینکه برخی تماشاگران پرسپولیس هم می‌گفتند جام را کادو پیچ کنید و به استقلال بدهید، عنوان کرد: می‌گویم اگر این موضوع هست وفقط امسال است؟ و ۵ سال گذشته همه چیز درست است امسال که تیم ما صدرنشین است  و شانس ما برای قهرمانی بیشتر است همه چیز بیرون از زمین رخ می دهد؟

چشمی در مورد مشکلات مالی باشگاه گفت: یک سری مشکلات جلوی پای باشگاه ما می‌گذارند که قول‌ها عملی نشود و باشگاه تلاش می کند ولی بوده این یکی دوباری که قول دادند جابه جا شده و برخی انجام نشده است ولی تمام تلاشش را می‌کنند که مشکلات حل شود و  بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه بدهیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد قرعه  تیم ملی در جام جهانی گفت: نسبت به دوره قبل گروه‌ بهتری داریم، اما گروه آسانی نیست که بگوییم ۱۰۰درصد صعود می‌کنیم، اما گروه بهتری داریم و انشالله فدراسیون و همه تلاش کنیم که برای اولین مرتبه صعود کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Daryoush US ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    vaghean makhare hast dar footbale Iran hamash mikhahand az tarige matbouat va davary bala beravanad, in neshan az bi savady hast

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی