نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دلیل نیمکت‌نشین شدن کاپیتان پرافتخار پرسپولیس/ ماجرای شب دربی و درخواست یحیی که بی‌نتیجه ماند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سیدجلال حسینی در دیدار با تیم هوادار تهران حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد!

 در این مسابقه، یحیی گل محمدی تصمیم گرفت همان ترکیب خط دفاع تیمش در دربی را به زمین بفرستد و از زوج فرشاد فرجی - علی نعمتی استفاده کند.

هرچند ترکیب این دو نسبتا موفق عمل کرد و دروازه تیم پرسپولیس بسته ماند اما برای خیلی‌ها این پرسش پیش آمد که چرا کاپیتان با تجربه سرخپوشان که توانایی رهبری تیمش را دارد باید نیمکت نشین مطلق شود؟

اما ماجرا از چه قرار بود. همه چیز به شب دربی و بازی با استقلال باز می‌گردد. سید جلال حسینی در ترکیب اصلی پرسپولیس بوده و یحیی گل محمدی نیز دوست داشت از کاپیتان با تجربه خودش در حساس ترین مسابقه فصل خود استفاده کند اما  در کمال تعجب، این مدافع پرافتخار و شناخته شده نزد کادرفنی رفته و ازآنها می‌خواهد جلوی استقلال بازی نکند! مربیان پرسپولیس دلیلش را می‌پرسند و مدافع پا به سن گذاشته این تیم مصدومیت جزئی را مطرح می‌کند و بالاخره یحیی و دستیارانش کوتاه می‌آیند.

سید جلال حسینی در آن بازی نیمکت نشین می‌شود و از دقیقه ۸۳ درحالی وارد زمین می‌شود که باید ۳ دقیقه زودتر تعویض می‌شد! سعید آقایی مصدوم از زمین خارج شد و پرسپولیس ۱۰ نفره گل خورد درحالی که سید مهدی سیدعلی داور مسابقه اجازه تعویض به سرخپوشان نداده بود!

اتفاقی که یحیی گل محمدی خونسرد را حسابی برآشفته کرد تا به شدت به تصمیمات داور معترض شده و نه تنها از زمین مسابقه اخراج شود بلکه در برزخ محرومیت نیز قرار بگیرد.

درآستانه دیدار با تیم هوادار هم یحیی با توجه به ماجرای دربی تصمیم گرفت تا این بار او در نیمکت نشینی کاپیتانش پیش قدم شود تا او را در ترکیب قرار ندهد.

برهمین اساس سرمربی پرسپولیس تصمیم می‌گیرد باز هم از زوج فرشاد فرجی و علی نعمتی استفاده کرده و سید جلال حسینی را تبدیل به یک نیمکت نشین مطلق کند!

البته باید اذعان داشت سید جلال حسینی صرفا یک مدافع مستحکم نیست و یک لیدر خوب و با تجربه برای تمام خطو پرسپولیس و همبازیانش است که تیم را برای پیروزی به جلو هُل می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    به نظر من شایعه هست و هدف تخریب سیدجلال هست
  • بهمن IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    این متنو دادین خوده یحیی نوشته ؟!!
  • بهزاد ایمن IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    جالبه اینهمه فیلم برای اثبات درمیان بودن بازی و.......نمایش داده شد و ثابت شد که داور کار درست رو انجام داده اما این خبرنگار بازم همون حرفای شب اول رو میزنه و کاملا در هواداری از پرسپولیس چشماشو رو حقیقت بسته خجالت بکش توخبرنگاری مثلا امثال تو گند زدین به همه چیز😠😠😠😠😠
  • کوهمره_جروق IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    به نظر من شایعه هست و هدف تخریب سیدجلال هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی