نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
واکنش درویش به صحبت‌های جنجالی مجیدی در خصوص یحیی/ ۲ ستاره ملی‌پوش پرسپولیس می‌مانند؟
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به صحبت‌های سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: باید از خودش بپرسید چرا چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم و ماجرای تمدید با بازیکنان توضیحاتی ارائه کرد.

سرلک و ترابی می‌مانند

مدیرعامل پرسپولیس درباره شایعه جدایی میلاد سرلک و مهدی ترابی در پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر گفت: چنین چیزی نیست. با آنها وارد مکاتبه شده‌ایم و گفته‌ایم که برای تمدید آماده هستیم. مشکلی برای تمدید قرارداد آنها وجود ندارد. امیدوارم بتوانیم تمام بازیکنان و سرمایه‌های پرسپولیس را حفظ کنیم که با آرامش و دور از هرگونه حاشیه هم چنین موضوعاتی را پیگیری می‌کنیم.

همچنان به قهرمانی امیدواریم

وی در خصوص تساوی استقلال مقابل پیکان و حفظ اختلاف ۶ امتیازی با آبی‌پوشان که به صدر جدول تکیه زده‌اند، گفت: ما تا آخرین دقیقه از بازی‌های فصل جاری به قهرمانی فکر می‌کنیم. تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم به آنچه استحقاق تیم است برسیم. امیدوارم تقدیر هم با ما همراه باشد و دل هواداران خود را شاد کنیم. اگر هر نتیجه دیگری هم برای رقیبان می‌افتاد باز هم دست از تلاش بر نمی‌داشتیم و به قهرمانی فکر می‌کردیم.

جام حذفی جدی است

درویش درباره بازی پرسپولیس با آلومینیوم اراک در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور تصریح کرد: همه چیز در جام حذفی با هر بازی آغاز می‌شود و در پایان همان دیدار تکلیف یک جام مشخص می‌شود. منظورم این است که کاملا خودمان را برای این جام آماده کرده‌ایم تا در سال جدید هم بتوانیم با نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها برای رسیدن به جام تلاش کنیم.

کارگروه آسیا دنبال کارها است

مدیرعامل پرسپولیس درباره احتمال ادامه حذف پرسپولیس و استقلال در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: کارگروهی در این زمینه تشکیل شده که امور جاری را پیگیری می‌کند و روی مسائل مربوط به کسب مجوز حرفه‌ای فعالیت دارد. امیدوار هستیم مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم تا بار دیگر بتوانیم با شایستگی باعث افتخار برای فوتبال باشگاهی کشور شویم.

جوابی برای مجیدی ندارم

او درباره صحبت‌های فرهاد مجیدی درباره اعتراض سایر تیم‌ها به داوری رقابت‌ها تصریح کرد: من چرا باید درباره صحبت‌های او اظهار نظر کنم. درباره باشگاه خودمان صحبت می‌کنیم و کاری به تیم‌های دیگر نداریم. از خودش بپرسید چرا درباره این مسائل صحبت کرده است.

به تیم ملی همه‌جوره کمک می‌کنیم

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا اجازه ادامه همکاری کریم باقری با تیم ملی ایران را خواهید داد، گفت: هر کمکی که از دست ما برای عزت فوتبال ملی بر آید را انجام می‌دهیم. به هر حال دوست داریم تیم ملی کشور بهترین نتایج را در جام جهانی ۲۰۲۲ بگیرد و امیدوار هستیم چنین اتفاقی را هم برایمان رقم بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرشباف افشين IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    لال لطفا"
  • حامد 33 IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    استقلال بازیهای سختی داره باید مقایل فولاد ، آلمینیوم، مس و سپاهان بازی کنه که 3 تاش بیرون از خونست و قطعا امتیاز از دست میده ولی حیف که مهاجمان پرسپولیس قدر موقعیتها رو نمیدونن اگه قدر موقعیتها رو بدونن باز هم پرسپولیس قهرمان میشه
  • سعید FR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    چراتیتراکثر روزنامه های ایرانی جذابیتی ندارد.وسرخطرروزنامه هابامتن خبرهمیشه متفاوت است.ودرج متن خبرهای بقول خودشان...بمب خبری... رادوبارعنوان میکنندایا رگه های خبردروغ ازچشم خواننده دورمیماند.علت کم شدن روز نامه خوانها درکشورعزیزمان دلیل شبکه های مجازی است یاخیر..موفق باشید
  • ناشناس IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    اگ این ۶بازی باقیمانده :بخاطر پیروزی استقلال ببازه!!؟ وپیروزی هر۶بازی ببره ودادوبیدادهم راه بیندازند. میشه گفت پیروزی قهرمانه!!!!؟
  • کوهمره_جروق IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    ترابی دلش با پول هست بهتره از پرسپولیس بره.با این وضع و فساد که داره شکل میگیره بهتره پرسپولیس قید قهرمانی را بزنه و تمرکزش بزاره رو جام حذفی.جای برانکو خالی هست.
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    جناب درویش نوچه های شماآنقدرحرف میزنند که شماهرچی بگی تکراریه بخاطرهمین چیزی نمیگی شماشاگردهاتوانداختی جلوبرای حرافی وخودت پشتشون سنگرگرفتی
  • بابایی GB ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    جناب کریمی شما مدرسه ابتدایی میرفتی اون زمان که آقای درویش کنار پرسپولیس بود و با سلطان پروین امور تیم را اداره میکردند و ما هوادارای عاشق و قدیمی که ۵۰ ساله عاشقانت کنار پرسپولیس هستیم شاهد زحمات جناب درویش و سلطان علی پروین و محمد خان مایلی کهن و خیلی عزیزان دیگه بودیم و ایشون با پوست و گوشت و خونش پرسپولیسیه نه مثل شما که سال ۷۷ دو بار آقای عابدینی رو قال گذاشتی که بری با بهمن و یک بار هم استقلال داخلی امضا کنی و نه تنها به پرسپولیس هیچ وقت عرق و تعصب نداشتی بلکه تعصبت فقط به پول بوده و بس و این رو بارها به صورت عملی و زبانی ثابت کردی پس هی اینطرف اونطرف تو کنسرت ها و برنامه ها پشت سر حاج درویش صحبت نکن و سنگ جلوی پاش ننداز و هوادارا رو بر علیهش نکن خواهشا اجازه بده کارشو انجام بده
  • ساوالان IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    شما اجیر شده سجادی هستید . با کری خوانی سعی می کنید دل هوادار را بدست بیاورید . و نقشه های سجادی را پی ریزی کنید . مدیر عامل قوی بدون هیاهو تیم خوب و قوی می بندد. و با تیم حقوقی خوب دهان یاوه گویان را می بندد.. شما هم دست کمی از ان صدری انصاریفرد عرب ندارید. تا حالا هم چیزی از شما دیده نشده . اگه به فکر بیاشگاه بودی الان باید بدهی ها را صاف می کردی . دنبال بازیکنان خوب برای فصل اینده بودی. یا یک کمک خارجی خوب برای یحیی بیاور . و یا عذر یحیی را بخواه.. پرسپولیس تبدیل شده به تیم بی ازار و یک مشت بازیکن بی کیفیت!!!!!!!!!
  • موحد IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    استقلال ایران، پرسپولیس تهران، افتاد جام اسنپی
  • پرسپولیس کهن IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    کاملا درست اشاره فرمودید جناب درویش جواب ابلهان خاموشی است
  • Dahati IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    شما قاضی ؛فرناز درحدواندازه یحیی خان وباشگاه بزرگ پرسپولیس هست که بخودش اجازه حرف زدن بده.لطفآ شماهم طناب ندید دستش ، فرناز هنوز فرنازه بانازبیشتر
  • کوهمره_جروق IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    ترابی دلش با پول هست بهتره از پرسپولیس بره.با این وضع و فساد که داره شکل میگیره بهتره پرسپولیس قید قهرمانی را بزنه و تمرکزش بزاره رو جام حذفی.جای برانکو خالی هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی