باشگاه لیگ برتری نیاز خود را به یک داور خاص اعلام کرد/ بیانیه عجیب صادر شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه هوادار در بیانیه‌ای عجیب نوشت: پنالتی‌های ما یکی پس از دیگری می‌سوزد اما داوران آنها را نادیده می‌گیرند. ما به یک داور شجاع جهت اعلام پنالتی به سود هوادار نیازمندیم!

باشگاه هوادار با انتشار بیانیه‌ای به انتقاد از عملکرد داوران در مسابقات این تیم پرداخت.

این باشگاه در بیانیه خود نوشت:

پنالتی‌ها یکی یکی می سوزد و سوت‌ها و پرچم‌های داوری نیز در کمال تعجب کماکان به زیان آبی بنفش‌ها دمیده و افراشته می شود!

بیست و چهار هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در فصل جاری گذشته است و اگر چه به طور مثال باشگاه‌هایی چون استقلال،مس و…نه تنها امتیازهای زیادی را از پنالتی‌هایی که به سود شان تشخیص داده شده است به دست آورده اند که حتی صدرنشینی مهاجمین شان در جدول آقای گل‌های فعلی لیگ برتر را نیز مرهون و مدیون موضوع مذکور می باشند.

در روزگاری که بیشتر داوران ما به تعداد طرفداران و همچنین کیفیت عناوین بازیکنان سرنگون شده در محوطه جریمه در قیاس با شدت ضربه و وضوح خطای بازیکن مدافع دقت بیشتری دارند، ظاهرا بازیکنان هوادار کماکان از این موهبت که اساسا جزو اصول بدیهی و حقوق طبیعی همه باشگاه‌ها به شمار می رود کماکان بی بهره خواهند بود.

اما هواداری که با تمامی ناملایماتی‌ها و اشتباهات گوناگون داوری شایستگی‌های خود را همواره به اثبات رسانیده و می رساند و امتیازات زیادی را نیز در فصل جاری از این سو از دست داده است،بدون سر و صدا به راه انداختن و با پرهیز از جنجال‌های روتین تنها می تواند آگهی زیر را در عین سادگی روی خروجی رسانه رسمی خود قرار دهد: به یک داور شجاع جهت اعلام پنالتی به سود هوادار نیازمندیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    عجب رویی دارند. با دست گل می زنند بیشترین منعت را امسال هوادار از داوری گرفته. باز طلب کار هستند یک مشت افراد از یک مکتب!!! مربی شدند . فوتبال ایران را سیرک کردند . و کمیته اخلاق هم نظاره گر!!!!!!!
  • شاهین IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    عجب سیرکی شده . فوتبال ایران!!!!!!!!! جالبه دیروز مربی تیم ملی را مورد حقارت قراردادند . اب از اب تکان نخورد!!!!! زمان کیروش برای برانکو اعدام بیرون امد بخاطر حرف حق اش!!!!!!!!!!.
  • حمید IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    فساد کمیته داوران و فدراسیون فوتبال اظهر من الشمس است ادعای دین و اخلاق دارند اما فساد از تمام وجودشان می‌بارد( نقل قول رحیم پورازغدی از شهید مطهری : شیعیان قالتاق ترین افراد هستند( و از سوی دیگر ناکارشناسانی که وجدان را فروختند و ناداور را حمایت می‌کنند داور بازی استقلال دیشب با وجدان راحت سر به بالش گذاشته است حقیقت همیشه پشت ابر نمی ماند و روزی کمیته داوران ، فدراسیون فاسد فوتبال و ناباورانه بی وجدان رسوا و روسیاه خواهند شد
  • کیسه کش حقیر IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    تیم کثیف کیسه گند زده به فوتبال ایران و‌باعث شده همهٔ تمها با الگو‌ برداری از تیمی که ده سال است هیچ‌ افتخاری کسب نکرده دنبال راه های غیر اخلاقی و ناجوانمردانه برای رسیدن به امیالشان باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی