نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
مدافع آبی‌ها معاف نشده است/ دلیل بازگشت زودهنگام بازیکن استقلال مشخص شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد حسین مرادمند مدافع سربازی آبی‌ها به زودی به تمرینات استقلال برمی گردد.

بالاخره بعد از مدت ها کش و قوس و به وجود آمدن حواشی مختلف ، محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو مدافع فیکس استقلال در اسفند ماه سال قبل سرباز شدند و برای گذراندن خدمت مقدس سربازی راهی تیم نظامی ملوان بندر انزلی در لیگ دسته اول شدند. از چند روز قبل این موضوع مطرح شد که مرادمند قرار است با گرفتن معافیت دوباره به استقلال برگردد و این تیم را در ادامه بازی های این فصل همراهی کند.

موضوعی که فرهاد مجیدی هم آن را قبل از دیدار مقابل پیکان تایید کرد. اما اصل ماجرا این است که خبری از معافیت برای مدافع استقلال نخواهد بود و مرادمند معاف نخواهد شد. این بازیکن به دلیل داشتن سابقه جبهه پدرش و همچنین متاهل بودن و داشتن فرزند ، شامل کسری خدمت خواهد شد و ۲۲ ماه کسری خواهد گرفت.

به این ترتیب مرادمند بعد از گذراندن ۲ ماه خدمت می تواند از اول اردیبهشت به استقلال برگردد و در تمرینات این تیم شرکت کند. کسری خدمت موضوعی است که خیلی ها در این سال ها از آن استفاده کردند و حالا مدافع استقلال با استفاده از این بند می تواند به استقلال بازگردد. گفتنی است ، مرادمند طی چند وقت اخیر به شدت پیگیر این ماجرا و گرفتن کسری خدمت بوده و با ارائه مدارک لازم و تایید آن مشکلی برای استفاده از این قانون نخواهد داشت. بازگشت مرادمند می تواند خبر خوبی برای فرهاد مجیدی و هواداران استقلال باشد و در راه قهرمانی قطعا این بازیکن می تواند کمک زیادی به آبی ها بکند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهزاد ایمن IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    اخ که چقدر جای هردوشون خالیه لحظه شماری میکنم واسه برگشتن موهاشون انشالله 💙💙💙💙💙
  • ناصر IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    خوش آمدی
  • 1 IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    حالا بیاید کسری خدمت عالیشاه را شفاف کنید در مورد نحوه اتمام سربازی رضاییان، وحید امیری نورا للهی و ... که جرات ندارید حرف بزنید
  • امیر حسین IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    تیم حکومتی ،کارهای بازیکنش راحت انجام میشه ،ولی مردم عادی باید دوسال رفت وامد کنن تا ۳ ماه کسری خدمت بگیرن
  • امیر حسین IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    تیم حکومتی ،کارهای بازیکنش راحت انجام میشه ،ولی مردم عادی باید دوسال رفت وامد کنن تا ۳ ماه کسری خدمت بگیرن
  • ناشناس IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    مملکتی که بدون قانون مطلق و یکسان برای همه و با انواع و اقسام مادّه و تبصره و راه قانون گریزی و دور زدن قانون و ارفاق برای برخی اقشار اداره شود بهتر از این نمیشود.
  • کیسه سرباز IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    خوبه که این آقا نرفته لب مرز برا نگهبانی. فقط بدبخت بیچارههابایدسربازی برونداین چه وضعش هست. ازهزار راه برا نرفتن به خدمت استفاده میکنند وهمچنین سوءاستفاده ازبرخی نقایص وکارهای دیگران.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی