تغییر مهم در ترکیب استقلال برابر نساجی/ فرهاد ستاره تیمش را نیمکت‌نشین می‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود درخشش سید حسین حسینی در بازی با پیکان فرهاد مجیدی قصد دارد در بازی با نساجی از وجود علیرضا رضایی در درون دروازه تیمش استفاده کند.

سید حسین حسینی بهترین بازیکن استقلال در بازی با پیکان بود که حداقل جلوی سه گل حریف را گرفت و دروازه استقلال را نجات داد. حسینی امسال نسبت به فصل گذشته خیلی خوب کار کرده و توانسته به تیم ملی هم دعوت شود. با این حال فرهاد مجیدی که قبلا در جام حذفی و در بازی با نود ارومیه و پیکان از وجود رضایی استفاده کرده بود، قصد دارد مقابل نساجی هم بار دیگر به این دروازه‌بان جوان میدان بدهد.

جالب این که رضایی در دو بازی قبلی جام حذفی خوب کار کرده و رضایت مجیدی و کارشناسان را جلب کرده بود.به همین دلیل احتمال این که مقابل نساجی هم بازی کند، خیلی زیاد است و او را باید دوشنبه شب درون دروازه آبی پوشان ببینیم. فرهاد مجیدی در نیم فصل اول که هنوز رشید مظاهری در استقلال بود،در مصاحبه ای گفته بود ما سه دروازه‌بان خوب داریم که هر کدام آماده تر باشند بازی می کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابراهیم IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    باسلامازبرادر بهمجیدی تشکراز تلاش بی وقفه پیشنهاد می شود درصورت امکان بهبازی کنان گوش زد شود سعت بازی را زیاد کنندمثل اینکه نفس کم میارنند درپاس رسانی کند کارمیکنند ودرخاتمه پاس رسانی بیشتر تمرین کنندصددرصد موفق خواهند شد خدا قوت
  • کامی IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    در جوابه کسی که این خبرو منتشر کرده»»»» اولا تو از کجا میدونی مجیدی میخاد رضاییو بزاره تو دروازه ؟؟؟؟ ها از کجا میدونی جونه مادرت بگو؟ دوما اگه این کارو بکنه بزرگترین اشتباهه. جامه حذفی خیلی واسه ما هوادارا مهمه باید قهرمان بشیم تو همون نود دقه ام کارو تموم کنیم بره. رضایی کم تجربس سوتی میده یه دفعه باید سیدو بزاره هر چند سیدم بعضی وقتا سوتیایه وحشت ناک میده ولی الان تو اوج قرار داره نباید بزارش رو نیمکت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی