نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شبکه پخش‌کننده دیدار انگلیس – ایران مشخص شد/ خوشحالی انگلیسی‌ها از یک اتفاق خاص/ تیم ملی محکوم به باخت است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شبکه‌های پخش‌کننده دیدارهای انگلیس در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام شدند و دیدار این تیم مقابل ایران در روز افتتاحیه از شبکه خوش‌یمن برای انگلیسی‌ها پخش خواهد شد.

انگلیسی‌ها به صورت رسمی اعلام کردند که کدام شبکه‌ها بازی‌های سه‌شیر در مرحله گروهی و در صورت صعود به مرحله حذفی در مرحله بعد را پخش خواهند کرد.

طبق این برنامه قرار است بازی تیم‌های ملی انگلیس و ایران از شبکه «بی‌بی‌سی» پخش شود و بازی آخر مقابل تیم آخر اروپا هم از همین شبکه پخش خواهد شد. دیدار بین انگلیس و آمریکا را هم شبکه «آی‌تی‌وی» روی آنتن خواهد بود. در صورت صعود به مرحله حذفی، یک‌هشتم نهایی و یک‌چهارم نهایی را «آی‌تی‌وی» و نیمه‌نهایی را «بی‌بی‌سی» پخش خواهند کرد. فینال هم روی آنتن هردو شبکه خواهد رفت.

اما نکته جالبی در پخش دیدارهای انگلیس از این شبکه‌ها وجود دارد و آن‌هم این است که وقتی «بی‌بی‌سی» بازی‌های انگلیس را روی آنتن می‌برد، این تیم بیشتر برنده می‌شود. برای مثال قبل از یورو ۲۰۲۰ آماری در این باره منتشر شد که بیانگر درصد بردهای این تیم در هرکدام از شبکه‌ها بود. در «بی‌بی‌سی» انگلیس ۶۸٫۲ بازی‌ها را برده بود و در «آی‌تی‌وی» فقط ۱۶٫۷ درصد. برای مثال بازی معروف انگلیس مقابل آرژانتین در جام‌جهانی ۱۹۹۸ که دیوید بکام در آن اخراج شد و سه‌شیر در ضربات‌پنالتی شکست خورد تا حذف شود، را «آی‌تی‌وی» پخش کرد.

با این تفاسیر انگلیسی‌های خرافاتی اعتقاد دارند که «بی‌بی‌سی» برای‌شان خوش‌یمن است و طبق همین فرمول ایران را هم در دیدار روز ۲۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۳۰ آبان ۱۴۰۱) خواهند برد! البته شاید دیدار مقابل آمریکا برای‌شان دردسرساز شود.

با این حال به نظر می‌رسد انگلیسی‌ها بیشتر نگران مراحل حذفی باشند که ۲ بازی ابتدایی را «آی‌تی‌وی» پخش خواهد کرد!

انگلیس در گروه B جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های ملی ایران، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپا (اوکراین/اسکاتلند – ولز) هم‌گروه شده است. 

شبکه‌های پخش‌کننده بازی‌های انگلیس در جام‌جهانی 2022 قطر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دانیال IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    از الان دارن زمینه سازی میکنن
  • ایران جوان IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    ما از باقی مانده۶۸/۲درصد استفاده میکنیم ودروازه شان را باز میکنیم تا شکست تلخی برایشان رقم بخورد شاید از خرافات دست بردارند
  • م IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    با کی‌روش در جام‌جهانی نتیجه مطلوب به دست میاد
  • محسن DE ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    پس بگرد تا بگردیم.
  • بهمن IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    دیداربه قیامت
  • ناصر US ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    من از اینجا نگاه میکنم، بقیه شبکه ها مفت نمی ارزن. TVP 4K UHD HDR

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی