حمله شدید به مربی استقلالی و دستیار محبوب مجیدی/ پرونده‌های اخلاقی‌ات و تبانی اثبات شده را فراموش نکن!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

باشگاه مس کرمان نسبت به بیانیه باشگاه خیبر و اظهارات سرمربی این تیم واکنش شدیداللحنی نشان داد.

باشگاه خیبر خرم‌آباد اخیرا طی بیانیه‌ای نسبت به سه پیروزی تیم مس کرمان در لیگ یک مقابل تیم‌های شمس‌آذر قزوین، شاهین بوشهر و خوشه طلایی ساوه شبهه وارد کرده و امتیازات به‌دست آمده را سهل‌الوصول دانسته که البته پیش از آن هم بعد از کمالوند، سرمربی خیبر اظهارات تندی علیه باشگاه مس داشته است.

اکنون باشگاه مس کرمان در اطلاعیه‌ای به شرح زیر به این مسائل واکنش نشان داده و نوشته است:

* مس کرمان در زمین مسابقه و در رویارویی برابر حریفانش آنقدر خوب نتیجه گرفته است که حالا فاز دیگری از رقابت به شکلی ناجوانمردانه از بیرون زمین برابر این تیم به شکلی علنی آغاز شود و برخی به صرف منحرف کردن تمرکز و ایجاد فشار روانی برروی این تیم صحبت‌های سخیف خود را مطرح کنند.

* نکته تاسف‌بار اینکه کسانی می‌خواهند برای مس کرمان صحبت‌های واهی مطرح کنند و با موارد عجیب این تیم را متهم سازند که خود سابقه سیاه در فوتبال ایران دارند و با اعمالی که برای خود اثبات شده است و به‌واسطه آن محرومیت بلند مدت کشیده‌اند، دیگران را متهم می‌سازند!

* فراز کمالوند، سرمربی تیم خیبر خرم‌آباد که پس از بازی تیمش برابر شمس آذر باب رقابت از داخل زمین را به سمتی دیگر برابر مس کرمان گشود و با هجمه نخ‌نما شده خود درصدد حاشیه‌سازی برای این تیم است، حداقل خیلی خوب می‌داند که کارهای اثبات شده از تبانی در فوتبال ایران حداقل برای نامبرده حتی در زدن اتهام برای دیگران هم قفل است و بهتر است ایشان برای زیر سوال نرفتن بیشتر وجهه سابق خود، تعقل را نیز چاشنی صحبت‌هایش کند.

* فراز کمالوند که به دلیل پرونده‌های بی‌شمار اخلاقی و انضباطی خود در فوتبال ایران به ف و کاف شهره است، در حالی ۹ امتیاز مس کرمان را حاصل عدم حضور سه رقیب مس می‌داند که سیاهکاری در همین کلام او مشخص است... در این سه بازی مد نظر آقای کمالوند، دو رقیب مس اتفاقا در زمین مسابقه حضور داشتند و تیم شمس‌آذر در روز بازی برابر مس کرمان به‌عنوان میزبان در ورزشگاه حاضر بود، اما به دلیل عدم تکمیل مدارک خرید امتیاز بادران نتوانست مجوز حضور در بازی پیدا کند و باید از آقای کمالوند پرسید چه تقصیری می‌تواند متوجه مس کرمان در این زمینه باشد که با یک صحبت سخیف آن را شائبه‌دار از سوی مس کرمان عنوان می‌کند.

* همچنین آقای کمالوند که دنیایی از تبانی برای او در زمان حضورش برروی نیمکت شهرداری تبریز اثبات شد، گویا فراموش کرده است که تیم خوشه طلایی در بازی برابر مس کرمان به زمین آمد و همان‌طور که مدیرعامل این باشگاه عنوان کرد بازیکنان اصلی این تیم به دلیل عدم دریافت مطالبات‌شان در این بازی حاضر نشدند و جالب اینکه دقیقا همین اتفاق برای تیم خیبر تحت هدایت آقای کمالوند در بازی‌های جام حذفی این فصل برابر صنعت نفت رخ داد.

* آقای کمالوند با هوش سرشار خود در ساختن هجمه و فشار با این حمله به مس کرمان در واقع باشگاه خود را زیر سوال می‌برد؛ به این معنی که اگر موضوع مد نظر ایشان برای مس کرمان در بازی با خوشه طلایی درست باشد، یعنی اینکه تیم خیبر نیز در بازی با نفت آبادان نیز از همین شیوه استفاده کرده است! و از همین رو بازهم توصیه بر این است که پیش از صحبت، عقلانیت را چاشنی حرف‌های خود کنیم!

* اما در همان زمانی که تیم پرمشکل شاهین بوشهر که در زمین خود ۷ گل را برابر حریفانش دریافت می‌کند، برابر مس به میدان نیامد تا مس کرمان بیشتر از عدم حضور این تیم متضرر شود، گفتیم که این نیامدن کاملا به سود دهان‌های یاوه‌گو و تفکرات زرد و حاشیه‌طلبی تمام می‌شود که در زمان مقتضی از این باب بخواهند به مس کرمان حمله کنند و حالا آقای کمالوند کاملا نشان داد که شمایل چه کسانی در آن مطلب ترسیم شده بود.

* به هر شکل سابقه افراد می‌تواند صداقت کلام آنها را نشان دهد و جناب فراز کمالوندی که خود کمیته اخلاق را به بررسی این سه بازی مس کرمان دعوت می‌کند، می‌تواند رجوعی داشته باشد به سوابق خود تا متوجه شود فرق است بین آنچه که تخصص ایشان در گذشته بوده است با تهمت‌هایی که فقط به صرف ایجاد بار روانی و حاشیه بر زبان می‌آورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • منتقد IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    متاسفانه خبر شما مقرضانه و بخصوص انتخاب عکس بالای صفحه آیا آقای کمالوند عکس تکی نداره ،و شما از اون خبرنگارانی هستین که هویتتون مشخصه لنگی به تمام معنا از هر فرصتی برای به حاشیه کشاندن تاج کبیر استفاده می کنید ،شاید هم با قیمت خاصی این کارو می کنید امیدوارم خودتان را ارزان نفروشید
  • مهدی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    اگر همه این حرفهای باشگاه مس درست باشد چه ربطی به استقلال داره با اون تیتر جنجالیتان
  • کوهمره_جروق IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    یکی از دلایلی که مجیدی از کمالوند استفاده کرد به خاط تواناییش در فساد بود.
  • دریکوند IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    یعنی قلمفروش مثل شما نیست الان این خبر چه ربطی به استقلال داره؟مگر تا کمالوند تو استقلال بود نمی گفتید پرسپولیسیه و با مجیدی اختلاف داره
  • تاج IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    دنبال حاشیه ای واسه سرورت استقلال ولی خدا میزازره تو کاست..قلمفروش
  • 1 IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    خوب چجوری برای استقلال حاشیه درست کنیم؟ آهان میایم کارهای کمالوند را به فرهاد مجیدی ربط میدیم چون چند ماه تو استقلال بوده!!! درباره مرادمندم که خبرجعلی منتشر کردید که تو لیست استقلال نیست! خجالت بکشید
  • سمیرا IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    چراامسال اینطوری شده تیمهاعلیه هم هرمزخرفاتی را به وضوح میگن ازتیمهای پیش پاافتاده بگیرمسکرمان تا تیمهای بزرگ پرسپولیس لنگی
  • کوهمره_جروق IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    یکی از دلایلی که مجیدی از کمالوند استفاده کرد به خاط تواناییش در فساد بود.
  • کوهمره_جروق IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    یکی از دلایلی که مجیدی از کمالوند استفاده کرد به خاط تواناییش در فساد بود.
  • کوهمره_جروق IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    یکی از دلایلی که مجیدی از کمالوند استفاده کرد به خاط تواناییش در فساد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی