نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
گل‌محمدی: استقلالی‌ها زیاد حرف می‌زنند و زیاد گاف می‌دهند/ حاضرم به یک شرط فوتبال را کنار بگذارم!
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس با کنایه به همتای خود در باشگاه استقلال گفت که صحبت کردن یک مربی درباره مربی دیگر دور از اصول حرفه‌ای‌گری است.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران عصر فردا (شنبه) از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان آلومینیوم اراک است. یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: آلومینیوم با رحمتی تغیرات مثبتی داشته و تیم بهتری شده است. در جام حذفی نباید اشتباه کنیم و باید فرصت طلب باشیم و از فرصت‌ها استفاده کنیم و روی اهدافمان متمرکز باشیم. یک اشتباه ممکن است تیم را از جام حذفی کنار بگذارد. بازیکنان ما آمده هستند و امروز نمی‌دانم با آلودگی هوا چطور باید بازیکنان را تمرین بدهم چون سلامتی بازیکنان بسیار مهم است و سلامتی هواداران هم مهم است.

او ادامه داد: هر بازی در جام حذفی مثل فینال است و باید در این فینال برنده شویم تا جام را به دست آوریم. ما اگر در صدر جدول لیگ برتر هم بودیم جام حذفی برای ما مهم بود چون گرفتن هر دو جام برای ما مهم است. ما سه بازی پشت سر هم داریم و اگر برنده باشیم می‌توانیم یک جام به هواداران هدیه بدهیم.

گل‌محمدی درباره احتمال تعویق بازی به دلیل آلودگی هوای تهران هم گفت: نمی‌دانم تصمیم چیست اما هوا مناسب بازی نیست. هر تصمیمی گرفته شود ما پیروی می‌کنیم.

او درباره وضعیت حامد لک هم گفت: بحث عذرخواهی نیست بلکه شرایطی که لک داشت خوب نبوده است. دلیل اینکه او به تنهایی تمرین می‌کند این است که به رفتار خودش بیشتر فکر کند. این فرصتی برای او است تا بیشتر فکر کند. حضور او در روزهای آیننده بیشتر به ما کمک می‌کند.

سرمربی پرسپولیس درباره اظهارات فرهاد مجیدی هم گفت: ما جلسه‌ای دیروز با بازیکنان داشتیم و تصمیم گرفتیم که از حواشی و مسائلی که باعث می‌شود تمرکز تیم به هم بخورد دوری کنیم. زیاد می‌توانم درباره این موضوع صحبت کنم. اصول حرفه‌ای این است که مربی درباره مربی دیگری صحبت نکند. کار ما طاقت‌فرسا و اعصاب خردکن است. ما دغدغه‌های زیادی داریم و باید روی آنها تمرکز کنیم. از حرفه‌ای‌گری به دور است که درباره یک مربی صحبت کنم. حکم من نسبت به کاری که کردم زیاد است و از باشگاه خواستم اعتراض کند و باشگاه هم مسئول حقوقی و مدیر روابط عمومی دارد و آقای درویش هم به این مسائل می‌پردازد. تمرکز من روی مسائل فنی است. همین قدر بگویم استناد باشگاه استقلال نسبت به بندها اشتباه بود و اطلاعاتشان کامل نیست. زیاد حرف می‌زنند و زیاد گاف می‌دهند.

او درباره وضعیت تیمش قبل از بازی فردا هم گفت: ما وحید امیری را در اختیار نداریم و سیامک نعمتی هم تازه اضافه شده است. نتیجه بازی بستگی به تمرکز خودمان دارد. متاسفانه مشکلات داوری زیاد شد و در این بحث نگرانی وجود دارد و این مسائل باید حل شود. کمیته داوران با انتخاب‌های خوب می‌تواند مشکلات را کم کند. درصد زیادی از حواشی رخ داده به خاطر مشکلات داوری است. این نگرانی وجود دارد. در هفته قبل ۲۷ دقیقه بازی خوابید و داور با بازیکنان صحبت می‌کرد. داور باید حامی تیمی باشد که می‌خواهد فوتبال بازی کند نه اینکه برعکس باشد. یک سوم کل بازی خوابیده بود. تماشاگران چه لذتی از این بازی می‌برند؟ فقط جنگ اعصاب است. اتفاقات داربی هم به خاطر صحنه‌های داوری بود. صحنه‌های داوری را  بگذارید و چند داور منصف ببینند، اگر نگفتند قضاوت داربی یک طرفه بوده فوتبال را کنار می‌گذارم.

وی افزود: داور داربی از دقیقه یک شروع کرد که یک طرفه قصاوت کند. آقایان بگذارید قهرمان در زمین مشخص شود و همه چیز فوتبالی مشخص شود. این خواسته همه فوتبالی‌هاست. ما نباید با ذهنیت وارد زمین شویم. داور اصلا تمرکز نداشت. او قرار بود بازی ما برابر نفت مسجدسلیمان را قضاوت کند اما چون اگر قضاوت می‌کرد نمی‌توانست داربی را قضاوت کند، یک استوری منتشر کرد و به خاطر همین آقای افشاریان او را از بازی ما برداشت. بعد آن داور را برای داربی انتخاب می‌کنید؟ این فشار و نیرو از کجا آمد که این داور برای داربی انتخاب شد؟ آقای خسروی در تلویزیون از انتخاب خودش دفاع می‌کند. آقای خسروی بیاید با هم صحنه‌ها را ببینیم، اگر حرف‌های من را تایید نکرد هر تصمیمی خواستند درباره من بگیرند. انتخاب داوران نگرانی و ذهنیت ایجاد می‌کند که این‌ها باید برطرف شود. یک تیم باید از نظر فنی ۵ گل یا ۴ گل یا ۳ گل به ما بزند. خود آدم لذت می‌برد و می‌گوید خدا پدر و مادرش را بیامزد که تیم خوبی درست کرده است. آدم از این تیم ‌ها یاد می‌گیرد. همه نگرانی ما این است که چه کسی داور ماست و چرا او را  انتخاب کرده‌اند. آقای سیدعلی را برای داربی انتخاب کردند و بعد نمی‌شد اعتراض کنیم او را بردارند. نمی‌شد اما می‌دانستیم ذهنیتی که او برای داربی دارد، نبردن پرسپولیس است. این ذهنیت وجود داشت چون همان‌هایی که نیرو گذاشتند و دست‌های فراقانونی داشتند و او را به عنوان داور انتخاب کردند، برای همان‌ها قضاوت کرد و نگذاشت ما ببریم.

او درباره تعویض‌های تیمش در داربی هم گفت: برخی می‌گویند چرا شما تعویض نکردید. همان لحظه‌ای که آنها بازیکنان قدبلندشان را وارد زمین کردند، همان لحظه هم تعویض‌های ما آماده بود اما داور اجازه نداد بازیکن ما وارد زمین شود. ما ۱۰ نفره گل خوردیم چون داور اجازه نداد بازیکن ما وارد زمین شود. برانکارد روی خط طولی زمین بود که دست آقای سیدعلی به شروع بازی دستور داد. در بازی کره  و ایران داور ۲ دقیقه و نیم منتظر انجام تعویض بود چون یکی از وظایف داور این است که بازی را عادلانه و ۱۱ به ۱۱ برگزار کند. یعنی اگر ۴ ثانیه دیرتر سوت آغاز بازی را می‌زد تعویض ما انجام می‌شد. نگرانی ما این است. بازی برد و باخت دارد و تیم حریف اگر قوی مقابل ما بازی کند و ببرد ما خوشحال می‌شویم و از  تیم حریف یاد می‌گیریم. این ذهنیت روی همه تیم‌ها وجود دارد و فقط ما نیستیم. همه نگران این هستند که چه  کسی داور می‌شود. چرا وقتی آقای فغانی قضاوت می‌کند تنش‌ها کمتر است؟ چون او به خوبی بازی را مدیریت می‌کند. نمی‌گویم داوران همه مشکل دارند. داوران ما قشر بسیار ضعیف جامعه هستند. آنها از لحاظ حقوق، امکانات و بحث کمک داور ویدئویی مشکل دارند و حتی ارتباط رادیویی هم ندارند. کار داور در لیگ ما خیلی سخت است. فدراسیون هم مقصر است. دیروز به کمیته انضباطی هم گفتم که باید فدراسیون تحت فشار باشد تا VAR وارد شود که به پایان این بحث‌ها کمک می‌کند. هزینه آن را هم باشگاه‌ها متقبل می‌شوند. شاید نبود این چیزها برای برخی تیم‌ها خوب باشد. نمی‌دانم جریان چیست و چرا نمی‌آید. امیدوارم نتیجه همه بازی‌ها فوتبالی رقم بخورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شاهین IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    شما با این ذهنیت وارد بازی شوی که 1بر0 عقبی!! داوری ها در طول دوران همیشه یار غار استقلال بوده!!!اگر قرار سال دیگه هم باشی . بفکر چند بازیکن خوب باش.. در ضمن خیلی در چیدمان ترسو هستی. به جوانان اعتماد نمی کنی.. چشم بازار کور کردی در خرید بازیکن. این چه خارجی هست که خریدی!!
    • مجهول الهویه IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      صد رحمت به داور دربی. حاج ملک که بدتر بود خودش یه پا بحرین بود واسه خودش.
    • وحید IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      یایا دیگه یایا سابق نیست به فکر یحیی واقعی باشید
    • بهزاد ایمن IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      حاشیه سازی یحیی ادامه داره روباه پیر داره با فکر دیگران بازی میکنه تا استقلال هم تمرکزش به هم بخوره استقلالیا هوشیار باشن کاملا هدفمند و برنامه ریزی شد ست این حرفا
    • ناشناس IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      دوست عزیز دلیل اینکه بازکن خوب نمیتونه بگیره اینه که بقول رسولی پناه مدیر عامل قبلیتون ایشون تو کار دلالی بازیکن هست و بازیکنی میگیره که سود مالی داشته باشه. ضمن اینکه اگه منصف باشیم متوجه میشیم که ایشون با هوچی گری و مظلوم نمایی کارشو پیش میبره و متاسفانه عادت کرده همیشه فقط ناله کنه اگه این دوسال هم قهرمان شد به نظرم بیشتر بخاطر تیم ساختن برانکو بود نه ایشون
    • تاج IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      آره توی این چند سال ما بودیم که با عنایات داوری و با کمک بابا مسعود و مافیا جام آوردیم شما لنگیا حد اقل میذاشتین چند وقت از رفتن پدرتون بگذره بعد سوزش خودتون رو بروز میدادین بالاخره نشون دادین که بدون سلطانی فر هیچی نیستین
    • تاجی IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      اتفاقا برعکس دربی رفت و دربیای قبل استقلال بود که از داوری ضرر کرد چیزی که کاملا واضح بود و مورد تایید....هر گاه کارشناسان به سودتان حرف میزنن قبولشون دارین و برعکس... شماها به کدامین استناد حرف میزنین به چه اعتقاد دارین... اگه به دیدن و حرف من و هوادار باشد دو اخراج و یک پنالتی از شما نگرفت.... چیزی که به واقعیت نزدیک است.... کل مشکلتان 10 نفره بازی کردن به دلیل وقت تلف کردن بازیکن خودتان بوده.... کافیه اندکی وجدان قاطی تعصبات و هوچیگریهایتان کنین.... گرچه تیمی با دست گل میزنه و توجیهش میکنه توقع منطق و وجدان نمیره
    • پیگیر فوتبال IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      احتمالا از داوری دربی رفت و برگشت و پنالتی سوخته استقلال و ضرر داوری استقلال از داوریه دیگه
    • نازنین IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      چون همه پول ها و همه بهترین بازیکن ها برای تیم کیسه هست .توی داربی همه دیدند که کیسه 5تا تعویض انجام داد چون نیمکت پری داره اما پرسپولیس چند ساله همین بازیکنان هستن و کمتر هم شدن .غلامپور بازیکن رو هل داد یک جلسه محروم شد اما یحیی 6جلسه .حالا متوجه شدید کدام تیم حکومتی هست ؟
    • کیسه سوزان IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      چطوری وقتی دو فصل گذشته تیمو قهرمان کرد با این ذهنیت وارد نمیشد و بهترین مربی آسیا بود؟ وقتی به فینال آسیا رفت، بهترین بود! در صورتی که قبل از لیگ قهرمانان شیش هفت بازیکن فیکس مون از تیم رفتن! با چند خرید ناشناخته وارد لیگ قهرمانان شد و تیم‌های چند صد میلیاردی رو در هم کوبید و رفت فینال و اگر دست شیری نبود، الان قهرمان بودیم! با وجود محرومیت عیسی یکساعت قبل از نیمه نهایی! تیم رو به فینال برد! ولی ما اینقدر نمک نشناسیم که اون نتایج رو بعد از دو سال از رفتن برانکو و خروج بیش از بیست بازیکن از تیم بر انکو و آمدن یک مربی خارجی بعد از برانکو! به برانکو ربط میدادیم؟! حالا که تیم به مشکل خورده، دیگه مشکلات ربطی به برانکو نداره! فقط موفقیت ها به برانکو ربط داره! ی مقدار وجدان داشته باشیم که بابا حمید کیسه ها، هجده هفته، تیمو بدون جذب ستاره جدید داخلی (اول فصل)، با فرار دادن سه ستاره مون و بدون جذب بازیکن خارجی و بدون پول و مدیرعامل و اسپانسر و کارگزار و دست و پاشو بستن و به لیگ فرستادن! ولی همه این شرایط رو به بهترین نحو ممکن واسه کیسه ها مهیا کردن! و...
    • کیسه سوزان IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      ... ادامه مگر همین یحیی نبود که هم پیش فصل و هم نیم فصل بارها گفت بازیکنان اولویت اول و دوم من رو جذب نکردن، فقط چند بازیکن از اولویت سومم رو جذب کردن! مگه بارها نگفت آقایون میگن بودجه واسه جذب بازیکن درخور پرسپولیس نداریم و بالاجبار و فقط واسه حیرون نشدن در ادامه فصل بخاطر مصدومیت و محرومیت ها، دو تاجیک رو با دویست هزار دلار و یک ازبک رو با سیصد هزار دلار جذب کردیم، ولی کیسه چهار بازیکن به مبلغ چهار میلیون و نیم دلار جذب کردن! مگه یحیی دوست نداشت بازیکن تاپ داخلی و خارجی جذب کنه؟ وقتی براش جذب نکردن باید چه می‌کرد؟ وقتی دستمزد بازیکنان و کادر تا هفته هجدهم فقط پانزده درصد پرداخت کردن، و پاداش های فصل قبل رو هفته هجدهم دادن، یعنی نمی‌خوان یحیی موفق باشه! با این تفاسیر یحیی چطور میتونست بازیکن تاپ بگیره؟ وقتی وزارت فقط در فکر کیسه است! هیچکس نمیتونه به خریدهای یحیی خرده بگیره، چون یحیی فقط لیست میده. و خرید بازیکن خارجی و داخلی تاپ برعهده مدیرعامل است که هر دو مدیر ما از بی پولی مینالن! هیچکس نمیتونه از نتایج تیم ایراد بگیره، چون یحیی هرچی داد زد، گوش شنوایی نبود!
    • بهزاد IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      خیلی جالبه. وقتی شما و دوستان سرختون و مربی های تیمتون همچین حرف های میزنن ( امثال اینا نمیخان ما قهرمان بشیم. وزیر استقلالی هست. وزیر آبی. بابا سجادی و داوری ب نفع تیم آبی هست و هر بازیکنی خواستند به لطف وزیر گرفتن و پول از بیت المال و تمومی ندارع پول هاشونو پول قائدی هنوز تموم نشده و فلان...) این یعنی اینکه شما همتون قبول دارید که در دوران مسعود سلطانی فر ( پاپا مسعود) همه این اتفاق ها افتاده و به نفع شما بوده و به ضرر سایر تیم ها ... پس دوران پاپا مسعود میخواستن شما قهرمان شید که الان نمیخوان. وزیر پرسپولیس بوده که الان این وزیر استقلالی هست. شما تیم حکومتی بودید که الان ما حکومتی هستیم. داوری ها به نفع شما بوده و به ضرر بقیع ( به اصطلاح سر بقیه رو بردین برای شما) که الان این اتفاق برای شما افتاده . و خیلی اتفاق های دیگه ک در این مقال نمی‌گنجد. یادمه مطهریتون بعد دربی می‌گفت ما حکومتی هستیم ؟ همه فهمیدن ک حکومتی کیه و فلان. باوو یعنی قبول داشتی ک دوران مسعود سلطانی فر حکومتی بودین و از موقعی ک پاپا رفته یتیم شدید و همه چیز با ب میلیون نیست درستع ؟؟ عادت کرده بودید سر بقیع رو ببرند ن
    • امیر ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      راست می گه داوری ها همیشه یار غار استقلال بوده اما تیم شما ۵ سال قهرمان شد ، عجب !!!
    • پاسخ بهزاد و امیر TW ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      پاسخ بهزاد: شما چند مثال بزن مثلا از خرج و مخارج بیشتر پرسپولیس در زمان وزیر قبلی! یا از عدم انتخاب مدیر برای حتی تکمیل هیئت مدیره استقلال و انتصاب پیاپی مدیر اقتصادی برای پرسپولیس زمان قبلی! اینا که گفتم رو همه دیدن جناب سجادی چطور برای استقلال انجام داد و برای پرسپولیس میگفت دنبال بهترین ها هستیم!! شما اون وزیری رو عادل میبینید که در زمانش تیم رقیب قهرمان نشه! دقیقا همینه حتی اگه تیم رقیب بازیکنان اصلیش رو طارمی، علیپور، نورالهی، کمال و... تشکیل داده باشن که اکثرا هم در همین تیم چهره شدن و هم فیکس تیم ملی! اینکه امسال پرسپولیس مشکل داشته علتش عدم جایگزین مناسب بجای خروجی ها بود که مهمترینش کنعانی و نورالهی بودن که خط دفاع و هافبک تیم ناقص شد! اگه یه فوتبالی بیطرف و منطقی این چیزا رو نفهمه باید به عقلش شک کرد! پاسخ امیر؛ قهرمان شدن چه ربطی داره به داوری؟!! شما زمانی میتونی ربطش بدی که برای هر قهرمانی حداقل دو سه مثال با سند محکم بیاری وگرنه مثلا بایرن تو آلمان ده سال قهرمان شد بخاطر داور بود؟!! اتفاقاً همیشه بدترین داوری ها علیه پرسپولیس بوده فقط کافیه فصل پانزدهم رو یادتون بیاد!
  • علیرضا IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    ذهنیت از قبل شما نسبت به داوران نمی تواند استدلال مناسب و یا ایجاد حقی برای شما و کادر فنی و ذخیره پرسپولیس باشد که از دقیقه یک بازی به هر سوت داور که به ضرر شما باشد اعتراض کنید و داوران را تحت تاثیر قرار دهید لذا لطفا جهت اثبات این نکته فیلم بازی را مجددا از دقیقه یک نگاه کنید ،به نظر می رسد در فوتبال ایران برخی از مربیان علاوه بر اینکه نکات فنی تیم را از کنار خط یادآوری می کنند ، وظیفه اعتراض به تصمیمات داوران را دارند و اعتقاد دارند از نظر روانشناسی بر روی عملکرد داوران تاثیر دارد
  • رحمتی IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    ۵ قهرمانی جعلی و جام های اسنپی که گرفتی همه از صدقه سری داوران وفدارسیون بابا مسعود بوده وگرنه خودت وتیمت که ۳۰ثانیه نمی تونه گل نخوره هیچی نیستید و اگه داور منصف بود وتحت فشار نبود پنالتی روی یامگا را میگرفت اونوقت می فهمیدی که فوتبال چیه؟
  • سوگلی دولت بنفش پوکیده IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    وقتی رفتار سرمربی تیم خاص !! چندان فرقی با اراذل و اوباش نداره و از بندهای قانونی صحبت میکنند باید بیشتر حواسمون جمع باشه !!
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    استقلالی هازیادحرف میزنندوتوگازمیگیری ولگد پرت میکنی باهوچی گری میخای جام بگیری بیابگیرمخصوص خودته
  • یوسف IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    فرق تو با فرهاد اینکه فرهاد تیمو خودش بست اما تو تیم برانکو رو تحویل گرفتی اگر داوری با استقلال بود فرهاد هم هنگام اعتراض به سینه داور میزد
  • diako IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    پس شک نداری که نتایج بیرون زمین تعین میشه ' میدونی چرا ؟ بهت میگم ' چون پنج سال تونستید اینجوری قهرمان پفکی بشین ' بنده هم حرف شمارو تایید میکنم ' ضمنا چون خودتون اینجوری قهرمان شدین و دیگه لوث شده ' دنبال وی آی آر هستی ' که نوبت دیگری نرسه ' بیچاره تیمهای شهرستانی ' خداوکیلی فقط بنازم به فولاد خوزستان که دو قهرمانی لیگ و یک قهرمانی جام حذفی ' بدون لابی و کثافتکاریهای دیگر تیمها بدست آورده و بنظرم تنها تیمی که قهرمانیهاش پاک بوده فقط و فقط فولاد بوده و بس
  • مهدی IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    شما بارها در بازیهایتان بازیکن خودتان هم روی زمین بوده و حواس تیم مقابل به این موضوع بوده شما بازی را شروع کرده و برای خودتان موقعیت خلق کردید آنوقت دم از بازی جوانمردانه میزنید، شما فقط برد میخواهید به هر قیمتی، برای همین هم هست که بازیکنانتان خشن بازی می کنند و داور هم بارها مماشات کرده برای همین هم براتون حق ایجاد شده اگر داور خطایی گرفت به شدیدترین وجه اعتراض کنید و متاسفانه داور هم از اعتراض شما به سادگی می گذرد و...
  • هومن US ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    جناب گل محمدی ، نه من ، نه هیچ کس دیگری این داوری یک طرفه را به چشم ندید. تنها نکته بازی به زعم شما ، عدم اجازه تعویض بود که طبق تمام شواهد داور هیچ تقصیری در مورد فوق نداشت.انهم دقیقه ۷۰ و اندی بود ، نه دقیقه یک . شما مقداری رو به سنگ پای قزوین بدهکارید.
  • محمد IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    دقیقا زد به هدف ، دستهای فراقانونی(آجرلو) که از موقعی که به استقلال آمده این تیم دیگر فوتبال بازی نمی‌کند و نتیجه اش در بیرون زمین رقم می‌خورد بریده باد این دستان!!!
  • محسن IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    تو این پنج سال همه فسادی کردین بازی سپاهان۳ ۰ نتیجه تو زمین بود طارمی غیر قانونی بازی میکرد چی،الکی بهونه نیار
  • یوسف IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    با سلام.آقای گل محمدی وقتی عصبانیتت رو داخل زمین دیدم فهمیدم چیزی واسه گفتن نداری.تو دربی حداقل مساوی کردی.شان تیمت و اگه میباختی هم شان باشگاه رو نگه میداشتی.نه اینکه بیای تو بازی و این الم شنگی رو در بیاری.اگه قوی شدن پرسپولیس به داور و مسئولین لیگ باشه بهتر که بره لیگ دسته دو
  • علی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    برعکس چرا حرفنیزنی.استقلال روزی زمین حرفا شو ثابت کرده که تونتونستی ببری،درضمن حق استقلال در داوری ودربی خورده شد.درضمن موقعی که تابلوتعویض نیامده بغل زمین داورحقنداره بازی رو متوقف کند
  • پرسپولیسی ام IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    حرف حق عشق میکنم صحبت میکنه.....
  • ارام منصوری IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    اقای گل محمدی میشه حرفه ای باشی ادای حرفه ای ها را درنیاری ۶ سال همه جهان میدونن چه اتفاقی برای پرسپولیس افتاده اگر داور داور بود شما الان ۱۲ امتیاز عقب بودی من به عنوان یک پرسپولیسی میگم شما اقای مطهری دارین باعث میشین همه به ما بخندن تا پارسال قویتر از بهانه ها بودین
  • رمضانی IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    راست میگی تو اهل کوفتمانی نه گفتمان وحرف . رفتار اوباشگرانه ات در دربی موید این موضوعست. برخورد منفعلانه و خفیف کمیته انضباطی با جنابعالی عملا مجوز حمله به داوران در آینده را می دهد فقط موندم چرا اصحاب رسانه با تاکید برسنگین بودن حکم در دام بداخلاقی و ترویج خشونت وفحاشی افتاده اند فقط بخاطر یک تیم خاصص
  • حامد DE ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    راست میگی استقلالی ها زیاد حرف میزنن . مرد عمل فقط تویی . دمت گرم بزن داورو اگر شده با چک و لگد .
  • حسین مکانی زادگان IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    دلال گر معتبر شود، از خدا بی خبر شود
  • ناشناس IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    یحیی بجای حرف یه کم روی تاکتیک تیم کار کن بهترین بازیکنان رو نابود کردی همش حرف حرف حرف
  • صادق RU ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    درود بر شرفت آقای گل محمدی حقا که گلی نابود باد مافیا
  • ابوالفضل IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    ببین ماهی یکی دو دفعه خداحافظی کنی و برگردی بیشتر جواب میده دیگه الکی چرت و پرت نگو .سال دیگه انشاالله آقای علی کریمی بشه سرمربی پرسپولیس چون اون فقط لیاقتشو داره شماهم فینیش.
  • عباس آبی IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    دست پیش رو می گیره که پس نیفته.واقعا آدم به این پررویی نوبره.
  • رضا IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    پنالتی بازی رفت ... هند پارسال توی ۱۸ قدم.. خطای وحید روی قائدی پارسال دقیقه یک ... آره بابا ... تو راست میگی ...
  • بهنام IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    کل داوران با خاک یکسان میکنه بعد میگه اینا قشر زحمت کشی هستند ، تو این پنج سال که با حمایت بی دریغ وزارت ورزش و کمیته داوران صداوسیما و .... کاپهای اسنپی رو درو میکردین ار این حرفها نبود.بابا بس دیگه یکمی سکوت
  • آلمینیوم ۲ پرسپولیس 0 IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    گل ممد انگار رد داده انگار نه انگار روزگاری معلم بوده چیکار کردی باخودت توی این سن و سال هی داری بدتر میشی به خودت بیا و هرچه سریعتر از این تیم نفرت شده دور شو
  • پادشاه اسیا IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    همیشه اینجوری بوده.زمان برانکو هم بود.ولی چون بازیکنای پرسپولیس را فراری نداده بودن زورشان با داور هم نمی رسید ولی امسال علاوه بر داور امتیاز کادویی هم اضافه شد بر همه مشکلات غیبی نداره سال دیگه دوباره با بازیکنهای خوب ضعفها پوشیده و همان تیم همیشگی را بساز تا دوباره برگردند به غار مثل یک دهه گذشته
  • لنگیزاسیون IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    نتیجه حکم به اصطلاح عادلانه کمیته انضباطی و اغماض در برابر افتضاحی که این مرغ ماهیخوار موقشنگ در دربی از خودشون نشون دادن، نتیجش همینه دیگه. که این کناس دوباره همون حرفها و همون توهین ها و همون برچسب ها به زمین و زمان رو داره تکرار میکنه. خب پس نتیجه یکماه فس و فس کمیته انضباطی همینه دیگه. اگر یه برخورد قاطع و منصفانه با این بی شخصیت لنگی میکردن این عاغا دوباره شروع به لجن پراکنی نمی‌کرد. مطمئن باشید این چندین سال قهرمانی تیم لنگ تیم ننگ و نکبت رو خودشون میدونن چجوری بدست اومده که الان به همه چیز شک دارن. البته مکتب جعلی باشگاه بولینگ و بیلیارد بهتر ازین نمیشه
  • مهدیرضا IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    مطمئنم پنالتی دقیقه ی ۷ دربی یادت نرفته پنالتی دربی برگشت هم صد درصد یادته چون اگر نبود الان اختلاف بیش از ۱۰ امتیاز بود وتکلیف قهرمان مشخص شده بود خلاصه که خودتی اقا یحیی...
  • یه دوچرخه سوار IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    اقا یحیی داوری امسال میخواد دوچرخه رو قهرمان کنه باید تو این چند هفته هرچی داری بزاری استقلال جلو تیمای اینده باخت هم میده خب باید از تمام فرصتا بهترین استفاده رو ببری
  • علی IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    آقای مربی نامی اگه وی آی ار اگه بود که تیم پنج تا قهرمانی که هیچ تا حالا باید دسته یک بودین واقعاً بقران رو دارین نمیدونم تمام کشور حکومت فدراسیون همه در خدمت این تیم خاصه باز طلبکارم هستن
  • کیان IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    تو مگه استعفا نداده بودی؟! چرا نمیری خونت؟ این تویی که داری زیاد حرف میزنی. در حدی نیستی بخوای راجع به قهرمان آسیا حرف بزنی.
  • علی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    بقران خیلی‌ رو دارین خودت میدونی که بابا مسعود پنج سال چجوری به شما جام داد سه امتیاز معیشتی سپاهان پنالتی‌ها ی دربی به گفته تمام کارشناسان وتمام ناداوری که برا خدمت به شما گردن بقیه تیم‌ها رو زدن
  • تاج DE ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    Var بیاد لنگ باید بره دسته ۳ به اون خاطر هیچ وقت var نمیاد
  • لنگی سوز IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    آقای گل محمدی مرد باش چهارپنج تا دربی آخر رو چندتا داور بیطرف خودت پیداکن وبذار قضاوت کنن فقط مرد باش وسرحرفت بمون
  • مهدی CA ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    آقا پنج سال تو زمین قهرمان شده فکر می‌کنه همه مثل خودشان بابا مسعود دارند
  • آبی IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    تو الانش هم فوتبال رو گذاشتی کنار بیشتر لاف می زنی گل ممد
  • علی IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    وار بود بازی رفت دقیقه ۹۰ پنالتی میگرفتن حتما يه چيزی جور میکردن برا گفتن
  • دو ستاره IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    این آقا باز شروع کرد واقعا چندش آوره این مربی ، پنالتی های استقلال رو تو دربی ها نمیگیرن بعد ایشون میگه داور طرف استقلال بوده واقعا چطوری میای این حرفارو میزنی خودتون هم میدونین که اگه لطف داور بهتون نبود الان دوم جدول هم نبودید
  • ناشناس IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    گل محمدی:چرا از شاهکارهای خودت نسبت ب داور حرف نمیزنید!!!؟
  • ساسی IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    سلام خدمت همه پرسپولیسیاباغیرت خواستم بگم ازیحیی عزیزکه مسئول چینش ونقل وانتقالاته این چه بازیکنای که جذب میکنیدبنظرم توهرپست مخصوصا خط دروازه بامهاجم نیاز به یه بازیکن تاب داریم که کاردربیاره نه بیادرونیمکت میخ کوب بشه بجای این همه بازیکن بدردنخوریکی بیادتموم کننده وموثرباشه سه چهارتاخارجی اومدن که مفت نمی ارزن خط دروازه بیرانوندخوبه مهاجم هم فقط تموم کننده همین با یذره سیاست کاری داشته باشیدبقیه پست هاخوبن فعلا❤❤❤❤❤❤
  • ضیا CA ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    مربی اگه نتونه یک دقیقه بازی رو ده نفره کنترل کنه مربی نیست در ضمن اگر سیدجلال اینقدر مهم بود چرا از اول تو زمین نبود
  • دو ستاره IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    و همینطور منظور برای تعویض نکردن اینه که شما باید از دقیقه ۵۰ و ۶۰ تعویض میکردی نه همون موقعی که حریف تعویض کرد آقا گل ممد خخخ واقعا داری روی واقعی خودت رو نشون میدی که مربی خوبی نیستی
  • احمدرضا DE ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    امان از روزی که این حباب مجازی شکسته شود خیلی مسایل رو میشود،این پادشاه ارتش فحاش مجازی روزی دستاش رو می یشود،بابا حمید هم همه جوره حمایت میکند
  • شاهرخ خان: IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    اکثر حرفات درسته ولی تو مربی بزرگی نیستی. لطفا خودت برو. چند تا دربی رو همینطوری مساوی کردیم در صورتی که میتونستیم پیروز میدون باشیم. همیشه با خست تمام تعویض میکنی و همیشه میخوای براساس بازی دیگرون سیستمتو بچینی در صورتی که دیگرون باید براساس سیستم تو بازی کنن و تو باید خودتو به دیگرون تحمیل کنی نه اینکه وایسی دیگرون بهت دیکته کنن که چه کار کنی و کی رو ببری تو یا بیاری بیرون. همیشه تو بازیهای خیلی بزرگ (دربی و فینال آسیا) و خیلی کوچیک (هوادار و شهرخودرو) مشکل داشتی و داری و ارنج درستی رو روونه زمین نکردی. همیشه باید یه نیمه رو به خاطر سیستم غلط و ارنج اشتباه تو گیج بزنیم تا خون به مغزت کوچیکت برسه که گذاشتن فلان بازیکن تو زمین نمیتونه مفید باشه. شک ندارم بازی بعدی باز تمیروف فیکس زمینه اونم تو خط حمله. دوندگی او فقط به درد خط هافبک میخوره. او ذاتا گلزن نیست و گذاشتن و نگهداشتنش تو زمین یعنی ۱۰ نفره کردن تیم. آرزو به دل موندیم که از ترابی و پهلوان بخوای واسه خودشون بازی نکنن و انقد دریبل صد تا یه غاز نزنن و تکضرب بازی کنن اما افسوس. لطفا خودت برو تا دو تا جام دیگه رو ازمون نگرفتی.
  • حسین IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    قهرمان در زمین مشخص شود دست از این هوچیگری بردار یحیا
  • کاکا IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    باز این شروع کرد خجالت بکش .. واقعا متاسفم برا کمیته انضباطی....و متاسفم برا تو که فکر کردی مربی هستی .... بابامسعود جام رو دو دستی تقدیم میکرد بهتون ..پس الان چتونه چهار ماه بابا مسعود نیستش زیر سرورتونید ...فرار رو ب جلو مختص یا یا ،،،،،
  • هم وطن IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    سالهای قبل همه چی خوب آقای مربی!! فقط باید بقیه تیمها که به تیم خاص اعتراض داشتن میگفتید حرفهاتونو تو زمین بزنید حالا جریان چیه تو زمین نمیتونی آره؟!!!
  • پیام پرسپولیسی CA ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    تنها کسی که باعث عدم قهرمانی امسال ما شده خود گل محمدی هست .تمام این مشکلات رو که میگی همیشه بوده وخیلی بیشتر هم بوده .زمان برانکو ما با ذخیره هامون هم قهرمان لیگ شدیم هم رفتیم فینال اسیا.مگه میشه یه مربی تا اینجای لیگ ترکیب تیمشو نشناسه!؟ شما مربی خوبی برای تیم های بزرگ نیستی.
  • محمد حبیبی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    اره شما درست میگید استقلال ۵ سال قهرمان شده با داوری همه تیمها اعتراض داشتن اگه var بود که الان شما باید محلات بازی میکردید هر چند که با var هم بابا مسعود با اسنپ جام میفرستاد بولینگ عبده
  • تاجی IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    بابا حرفه ای بابا اصولی بازی با نفت چی؟؟؟ چند نفره بودید؟؟؟ هوادار چی بابا سوگلی پنج قهرمانی بگیر با بابا حمید اصول حرفه ای عربده کشی و تو سینه داور زدن و حمله به زمین و زمان از کدوم اصول حرفه ای هست؟
  • هوادار IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    استقلالیها حد اقل تو خرید بازیکن از تو سر هستن شما فک کن جای بودیمیر ،یامگا رو می‌گرفتی به تیم چقدر کمک میکرد داریم یواش یواش به این نتیجه میرسیم بیشتر به فکر خودت هستی تا باشگاه درضمن به حمید مطهری بگو زیاد مصاحبه نکنه ابرو برا تیم نداشته یعنی باشگاه به این بزرگی نمیتونه یه دستیار بهتر بیاره کنار زمین شو اجرا کردن و هر بازی بگی من پیشنهاد لیگ برتری دارم به مدال هوادار خوش نمیاد کمالوند هم از تیم رقیب رفت نابود شد تو هم برو آب دهانت رو بریز با دوتا باخت بیرونت کردن باید محلات مربیگری کنی
  • King IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    جنابعالی هم زیاد گاف میدی گلکم ...حالا اگه باخته بودید چ میکردی لابد میگفتی کشورهای همسایه و سایر قارهها هم دخیل بودن ههههههههههههههه...حرفات شبیه دوران ابتداییه
  • سوزش لنگی IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    پنج سال نتیجه بیرون زمین رقم خورد لال بودی همچی از نظرتون عالی بود واقعا خودت سر مربی هوچیگرا هستی در دربی های قبل مگه چند بار برای استقلال پنالتی نگرفتن همین فلانی الان این داور شد خوب ...
  • رامین تاج SK ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    این چرا اینجوریه؟ اینا تیکه هایی که همه تیما پنجسال بشون انداختنو امسال که بابامسعود رفته دیگه نمیتونن با اونکارا جام ببرن رو به استقلال میندازن عقده ی اون لقبایی که روشون گذاشتنو ازبین ببرن خداییش خجالت نمیکشه؟ تنها اتفاق تاثیر گزار بازی صحنه مشکوک به پنالتی بود که برای استقلال نگرفت بدرست یا غلط حالا اعتراض این به چیه؟؟ مثل همیشه هم با وقاحت کمترین جریمه تاریخ به خاطر رفتارای غیر ورزشی نصیبش شد
  • Aj IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    چقدر حرف مفت میزنه بیشترین بهره رو این ۶ سال اخیر پرسپولیس از داوری توی لیگ برده.چرا منصفانه حرف نمیزنن. خیلی بی انصافن همین امسال بیشترین آسیب رو استقلال دیده اگه امتیازارو بدن و به همین اندازه اون صحنه هایی را که به نفعشون گرفته شده و حقشون نبوده رو کم کنن حد اقل ۱۵ امتیاز اختلاف هست. استقلال توی روزای بد بازیشم از داوری آسیب دیده
  • محمد IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    حرف مفت زیاد میزنی هنوز داری روی نظرات اشتباهت ماله می کشی در بازی با پیکان هم فرهاد مجیدی اشتباه کرده روی اخراج سیلوا معترضه قرمز درست بود به بازیکنان بجای هوچی گری تمکن از داور را یاد بدید کمیته انضباطی و اخلاق ضعیفی داریم نمونه اش اتوبوس تیم ملی
  • داودیدونه IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    داوریها همیشه به نفع کیسه کشها بوده بعدش میان هوچیگری میکنند
  • حسن IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    شما این همه پول بابت مربا گری میگیری دیگه باشگاه پول نداره برای war شما دیگه با بهترین بازیکنان هم نتیجه نمی گیرد تا اینجا هم از داشته‌های برانکو و حمایت های بابا مسعود سلطانی خر استفاده کردید
  • ‌کیسه کش. IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    طرف دوپینگ کرده توهین کرده همه روزیرسوال برده با جام پاک.اره باداورکمک داوربازیکن حریف وتاوسط زمین دویده توهربازی بادادوبیدادپنالتی میگیره ۱۷تاپنالتی براش گرفتن هنوزم معترضه.به تیم حریف توهین میکنه دلالی میکنه شرط بندی میکنه ماشین میبازه داداشش فاکتورسازی میکنه یه جلسه محروم واسه یه اعتراض به داور۶جلسه واقعاکه تیم حکومتی کیسه
  • Alireza IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    همیشه بهانه میاره،تیمش فقط برا 30 ثانیه ده نفره شد باید همیشه ممنون داور باشه که دو پنالتی دربی رفت و برگشت براش نگرفتن
  • فرهاد IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    داوری مثل پنج سال گذشته همچنان به نفع شماست اگر بازی رفت و برگشت پنالتیهای تیم استقلال را میگرفتند الان دیگه کار تمام شده بود و با پانزده امتیاز استقلال در صدر جدول بود...ولی متاسفانه تا زمانی که وی ای آر به فوتبال کثیف ایران اضافه نشود تیم پرسپولیس همیشه از داوری سود برده و خواهد برد
  • یاشار مالک IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    جالب است بخدا کسی از داوری میناله ک ۴بازی در بی از داوری سودبرده....هوچیگری
  • علی اصغرمحمودی اصل IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    والا داور مقصراصلی بود که اجازه نداد بازیکن تعویضی واردزمین شود ودران زمان تیم ده نفره گل مساوی راخورد فکرمیکنم این قضیه طراحی شده بود ولی مسئولیت بگردن سید علی است این چه قضاوتی بود که ایشان انجام دادند باید پاسخگوباشند!
  • جواد IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    بابا تو دیگه کی هستی هنوز داغ دربی هستی تموم شد
  • سرورت IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    اقای گل محمددوپهلو حرف نزن مرد باش اول میگی داورذهنیتش برد تیم مقابل بود ودراخرمیگویی داوران قشر مظلوم هستتند مگه استقلال جلوتیم پیکان پنجاه دقیقه بایه یار کمتر بازی نکرد چرا نبردن تیمت راگردن نمیگیری
  • کیسه سوزان IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    در خانه اگر کس است یک حرف بس است ؟؟؟آقا یحیی حتی اگه چهارم هم بشی تو لیگ بازم دوست داریم و از شما حمایت میکنیم خدایی از سال قبل برای پرسپولیس کلی مشکل و حاشیه درست کردن که جلوی یکه تازی پرسپولیس با آقا یحیی والبته قهرمانیهای پرسپولیس گرفته بشه ودر عوض کیسه را قهرمان کنند ولی باز دم آقا یحیی گرم واقعا تو اون شرایط سختی که برای پرسپولیس درست کردند ولی باز خم نشد با این همه لطف به استقلال ولی بازم تیم تو کورس قهرمانی هست هرکسی دیگه جز آقا یحیی بود الان پرسپولیس ششم بود
  • کیسه سوزان IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    در خانه اگر کس است یک حرف بس است ؟؟؟آقا یحیی حتی اگه چهارم هم بشی تو لیگ بازم دوست داریم و از شما حمایت میکنیم خدایی از سال قبل برای پرسپولیس کلی مشکل و حاشیه درست کردن که جلوی یکه تازی پرسپولیس با آقا یحیی والبته قهرمانیهای پرسپولیس گرفته بشه ودر عوض کیسه را قهرمان کنند ولی باز دم آقا یحیی گرم واقعا تو اون شرایط سختی که برای پرسپولیس درست کردند ولی باز خم نشد با این همه لطف به استقلال ولی بازم تیم تو کورس قهرمانی هست هرکسی دیگه جز آقا یحیی بود الان پرسپولیس ششم بود
  • شهروند اصفهانی IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    حرفت حرف نیست . میگی فوتبال را میذارم کنار ولی مثله استعفا دادنت فقط ۲۴ ساعته ... کمتر دنبال بهانه باشید . جام گذشته را هم به ناحق از اصفهان بزرگ گرفتید با بابا مسعود و دایی جهرمی ... خیلی رودارید . حاضریم بعد از اصفهان هر تیم لزرگ دیگری جامها را بگیره غیر از پرسپولیس حکومتی و خاص ..
  • سعید IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    بیشترین حرافی بیرون از زمین و داخل زمین متعلق به خودت و هم باشگاهی‌های فعلی و سابق لنگ پوش‌ است!
  • لنگیزاسیون IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    زیاد تو حرف میزنی که بعد از گذشت یکماه از دربی هنوز داری راجع به اون بازی بدون اینکه حقی طلبکار باشید، لجن پراکنی میکنی.با این مزخرفات میخوای فضای هواداری لنگ رو از سمت اعتراض به خودت و اون کمک خل وضعت به سمت این جنگ و دعواهای زرگری سوق بدی.فشار اینکه بلافاصله بعد از رفتن بابا مسعود زنجیر قهرمانی های تقلبیتون داره قطع میشه. از فشار همینه که روز به روز وحشی تر و بد ترکیب تر میشی
  • ق ر IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    رئیس کمیته داوران اقای افشاریان باشه دیگه چه توقعی دارید ایمان بخدا و اخرت قوی باشد هیچ مشکلی پیش نمیاد وجدان که خواب رود ، مشکلات اب نمیتواند ببرد
  • پرسپولیس ۶ IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    اینهمه اعتماد به نفس کاذب استقلالیا از کجا میاد؟ دفعه پیش استقلال شرو کننده بیانیه نویسی بود قبل از داربی، امروزم باز شرو کننده بوده و بیانیه صادر کرده بعد میان میگن ما شرو کننده نیستیم! چطور به خودتون اجازه میدید تو روز روشن به شعور ملت توهین کنین؟؟؟؟؟
  • Hamia IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    پنج سال بابا مسعود پر روتون کرد بی پدری سخته واداشتن ناپدری سخت‌تر پنج سال نتایج درست بود و امسال که استقلال صدره بزارن نتایج فوتبالی رقم بخوره خودتم نمیدونی امسال دومی در مورد اتفاقات دربی هم حداقل محرومیت براساس قانون باید شش ماه باشه نه چهار جلسه نه فقط توی لیگ تو رو نباید حتی توی استادیوم راه بدن
    • .... IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      ایول
  • اس اس آث میلان سرور لُنگ ایران IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    داور و زمین و توپ و همه مشکل دارن همینا باعث شدن شما قهرمان نشی
  • فرزا د IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    آقای گل محمدی تمام حرفاش و به حق گفته واقعا حق پرسپولیس خوردن داوران 3 امتیاز مفت مجانی از گل گهر گرفتن دادن به تیم کیسه وبقیه ماجرا که میدونید
  • Abi IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    تمام درحال فراراز مسئولیت هستی آقای گل محمدی،خسروی تمام صحنه های بازی رو آنالیزکرد و گفت هیچ اشتباه تاثیرگذاری نبوده واما تیم شما ده نفره گل خورد درست!اینم از ضعف مربیگری و تاکتیکی تیمت هس که یک دقیقه تیمت نتونس ده نفره برتریش رو حفظ کنه،اگه بجای استقلال ومجیدی پنجاه دقیقه تیمت ده نفره میشد چی؟بازم گناه دیرتعویض کردنت به گردن خودت و کادر فنی تیمت هس که چرا زودتر تعویض نکردید علتشم این بود آقایی داشت وقت تلف میکرد و شما هم دیدید به نفعتون هس پس دیر اقدام کردید واسه تعویض،بخدا مردم و هوادارا فوتبال میفهمن سعی نکن بافرافکتی از زیر بارمسئولیت فرار کنی.
  • م IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    همین فغانی که گفتی بارها سر استقلال رو بریده بایید هم اسمش رو بیاری
  • رضا IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    فقط اون پنج سال همه چیز عادلانه بود حالا همه شدن آدمای بد
  • هادی حامی IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    در تکمیل صحبتهای جناب گل محمدی فقط همین نکته کافیه که اگه دو تا پنالتی رفت و برگشت دربی گرفته شده بود الان وضعیت قهرمانی تو همین هفته مشخص شده بود
  • پرسپولیس بزرگ IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    هیچ وقت داوری به ضرر کیسه نبوده، ولی خدارو شکر هیچ افتخاری هم کسب نکرده اسطوره آدم حسابی هم نداره،، آویزون به دولت و فدراسیون برای گرفتن بودجه و پول نفت
  • علی IR ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    آقای گل محمدی شما در تک تک مسابقاتی که نتیجه نمی گیری یا بازیکن رو مقصر می دونی یا داور رو . واقعا این کاررشما حرفه ایه ؟ الکی به مربی محترمی که ۲۴ هفته است بالای سر شما ایستاده بی احترامی نکن. حرفه ای نیست.
  • دریکوند IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    وجدانا جناب گل‌محمدی مرزهای وقاحت را جابجا کردید فقط روی قضیه جعل کارت امیری ظلمی که به همه تیمها کردید به اندازه یک تاریخ می توان درباره اش نوشت من تعجب می کنم که شما همیشه طلبکارید
  • رضا IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    باسلام. آقای گل محمدی ما هم آرزومون VAR تو بازی ها بود تا بهتون ثابت بشه داوری به نفع کی بوده تو داربی ها تو فصل پیش 2 تا پنالت صد درصد برای استقلال نگرفتن که اگه VAR بود تیم تون دو تا باخت داربی دیگه تو کارنامه اش بود. راجب داوری بله داوری و کمیته انظباطی به نفع استقلال چون تو بازی فصل قبل، تو بازی قبل داربی با سپاهان بازیکنان تون به خبرنگار فحاشی کردند و دوربین خبرنگار رو انداختن زمین، سید جلال برای تست دوپینگ فحس ناموس به فدراسیون میداد اتوبوسی تون از عمد رفت تو رختکن سپاهان تا دعوا راه بندازه خب چرا کمیته انظباطی که سال قبل سعید آقایی رو که تو سپاهان بود بخاطر یک کفتر صبح قبل بازی تون با سپاهان محرمش کرد اما وقتی تو تیم پیروزی بود همون بازیکن به خبرنگارحمله کرد و کمیته انظباطی که یک شبه جلو شما محرومش کرد قبل دربی هیچ کدوم از بازیکنان تون محروم نکرد حتی تو دربی ام یک جدال شد و محرومیت ها بعد دربی داده شدن،،، پنالتی مارو توی همون دربی روی قائدی نگرفتن کمتر گاف بده ییا همه میدونن داوری و کمیته انضباطی پشت کیه خواهر داور رو تو زمین به باد دادی تو سینه داور زدی هنوز حرف از داوری میزنی
  • مهدی IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    بازی رفت دقیقه ۹۰ پنالتی و نگرفتند...داوری اوکی بود؟بادست به گل گهر گل زدید چی...تک به تک دقیقه ۸۰ جلوی نساجی ..پرچم اشتباه افساید...و آلومینیوم تک به تک بازم پرچم اشتباه..واقعا خیلی پرویی
  • علی IR ۰۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    خیلی جالبه مربی تیمی حرف از تعیین قهرمان تو زمین حرف میزنه که پنج سال با هزار گند کاری و زد و بند با جعل قرارداد و خرید بازیکن نجومی با پولهای اختلاسی جامهای بدون بازی امتیازهای کیلویی حق خوری تیمهای دیگه قهرمانشون کردن و جامهای اسنپی بهشون دادن حالا که حامی و یاورشون بابا مسعودشون رفته و چیزی تو چنته ندارن میان از قهرمانی پاک حرف میزنن بیچاره تو همین الانم به لطف کمیته انظباطی چهار جلسه محروم شدی در صورتی باید طبق قانون شش ماه محروم میشدی چقدر شما لنگیا پررو و هوچیگر هستید
  • محمد IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    ییا جان دست برای هوادارن تیمتم رو شده این همه تیم تو لیگ یکی رو پیدا کن دو بار استعفا داده باشه تو تو یک فصل 10 بار استعفا دادی تنها دلیلشم اینه میدونی دیگه وزیری نیست پشتت و میدونی اگه جام نیاری آبروت میره بخاطر همین همش میخوای در بری یا با این استعفاهات احساسات هوادارن محترم تیمت رو جریه دار کنی تا اونا بیان تو خیابونا و فشار لازم روی فدراسیون و کمیته انضباطی و داوران وارد کنی چیزی که توش تبحر داری وگرنه همه برن قانون ضربه و دست درازی به داور و 5 دقیقه هیاهو جوری که داور رو میخواستی بزنی تو فیلم هست برو ببین محکومیت از 4 ماه تا 6 ماه محرومیت کامل فوتبالی نه 4 جلسه بس کن این مغلطه بازی رو خریدهای ضعیف با دلالی الان یک طرفدار پیروزی مرد باشه بگه کی از خرید های خارجی تیمت راضی یا بازیکن 22 میلیاردی حرف حق بزن تو نه زمان بازیکنی بازیکن بودی نه انجام مربی همه میدونن تو رو با چه طرفندی وسط فصل از تیمی دیگه آوردن پیروزی و اون تیم نابود شد مستنداتش موجود و حرفای مدیرعامل اون تیم ای کاش برنامه نود بود اونوقت میدی حرفی نداری برای گفتن هرچند الانم فقط با هوچی‌گری داری پیش میری.
  • پرسپولیس IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    با درود من خودم یک پرسپولیسی هزار آتیشه ام... اما تیم ضعیف، خریدهاتون یک مشت خارجی بی مصرف که نمیدونم انتخاب تون از این خریدها چی بوده دوتا خرید درست بکن همه چیز گردن دیگران ننداز... تو راه خودتو برو اما انتخابات ضعیف بوده و همه ماهواداران داریم از داخل و بیرون زمین می‌بینیم اگه بجای این ازبک ها دوتا بازیکن داخلی میگرفتی تیم نتیجه مطلوب می‌گرفت داوری برای هیچ تیمی خوب نبوده یک داور هم یک انسان که گاهأ اشتباه میکنه اون یک اشتباه کرد اما ربطی به ضعیف بازی‌کردن تیم که داور نداره آقا خدایی برو بزار یک مربی خوب بیاد تیم نابود کردی حالا هم همش جنگ اعصاب برای ما هوادارن عاشق گناه ما چیه که بازیکنایی خریدی در حد اسم پرسپولیس هم نیستن بعد قرارداد میبندی سال بعد شاکی میشن پنجره مون بسته میشه اگه این تیم آسیا میرفت با این خریدها ترکیب هیچ امیدی بهش نبود تیم بزرگ بازیکن بزرگ میخواد خارجی ها چیکار برای ما کردن، چندتا گل زدن چقدر موفق بودن . گناه و بد بودن خودتو گردن اینو اون ننداز
  • مهران IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    شل محمدی از رای کمیته انضباطی نا راضیه.۶ماه محرومیت رو واست کردن ۴ جلسه بازم ناراضی هستی !
  • سه پیچ IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    آقای گل محمدی شما ،آقای مطهری و پیروانی مدام در مورد سایر تیمها و داوری و...صحبت میکنید و همیشه مظلوم نمایی می کنید.البته در استقلال هم در مورد داوری و سایر تیمها صحبت می شود.لطفا همه این حاشیه سازیها و هوچیگری را تعطیل کنید.تا هواداران از فوتبال سالم لذت ببرند،وقتی یک وزیر یا مقام مسئول مثل نوجوانان احساساتی کری میخواند و تیم رقیب را مسخره میکند واز امکانات دولتی برای تیم مورد علاقه اش هزینه می کند عاقبت رفتار ایجاد عصبانیت و... در میان هواداران،مربیان،مدیران و بازیکنان تیمها می شود.ریشه تمام مشکلات امروز از بی تدبیری و سو مدیریت ،مدیران ورزشی سابق و فعلی می باشد
  • محمدکاظم شهریزاده IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    داوری به نفع ما بود که بازی رفت بالنگ پنالتی برا ما نگرفتن بادست گل زدیدمردودنکردن
  • محسن IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    همه فهمیدن داورا رو چه تیمی میچینه متاسفم برا این فوتبال ولیگ که همه کارش شدن استقلالیا، خنددارتر از این چیزا اینه که مربیشون میاد میگه بزارید نتیجه بازیا تو زمین رقم بخوره 😁😁😁😁😁
  • سید عباس IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    مشگل شما اینه که زیاد حرف میزنی و این دلیل خالی بودن است بجای شلوغ کردن و بهانه آوردن دنبال رفع ضعف های تیمت باش و دست از هوچی گری بردار . موفق باشی
  • ارتش سرخ IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    حق وحقانیت یحیی برکسی پوشیده نیست وقتی داوران وکمیته داوران تحت فشار فدراسیون آبی هستن بایدهم سوت علیه تیم دیگربزنند الان ببینیدداوربازی پیکان وکیسه تا آخرفصل محروم نکردن بعدا بگو یحیی ترسوست
  • تاج IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    مثل پیرزنی که تو سریال روزی روزگاری بازی میکرد نصیحت میکنی آقا شاهین؟خخخ متاسفم که این ترسوی دروغگو مربی لنگ شده این آقا مثل بچه مامانی انتظار داره هرسال وزیر و ستاد کرونا و داوران و کمیته انظباطی پول توجیبی بزاره تو جیبش یحیی عصبی و دروغگو!! برو یکبار دیگه دربی را از اول با دقت و وجدان پاک که اصلاً نداری نگاه کن ببین چندتا پنالتی و خطا برای استقلال نگرفتن اون افشین فرش دزد مثل بچه دبستانی ها میگه هروقت امتیاز معیشتی به ما دادن میام مصاحبه میکنم آخه بدبخت کمی مرد باش و حرفه ای صحبت کن از مربیان خارجی و سطح اول دنیا صحبت کردن یادبگیرید این حرف شما مال بچه های کوچه و خیابانه. هرسال شما ۳ امتیاز معیشتی کرونایی گرفتین کسی چیزی گفته؟؟ خیلی بچه اید و بی شعور و بی عقل ۵ تا قهرمانی مفت و الکی بهتون دادن بس تون نیست؟؟ هرسال بهترین بازیکنان بقیه تیم هارو هوایی میکنید و تیم های لیگ برتر را تضعیف میکنید خجالت نمیکشید؟؟ از نیم فصل بازیکنان درجه ۱ بقیه تیم هارو هوایی میکنید با وعده و وعیدهای فراوان و نجومی اینها بهشون میگن مردانگی و شرف؟؟؟؟؟؟
  • ایرانی IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    آقای گل محمحمدی خیلی در کارش کاردان وبلد هستند اینو در طول این چند سال اثبات کرده اند انشاالله اگر امثال هم اجازه بدهند ایشون حتما قهرمان میشند
  • اس اس آسیایی IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    سپاه قرمزپوش یزیدیان هیچگاه پیروز نخواهد شد مظلوم ترین و بی دفاع تیم‌تاریخ استقلال بوده در ادوار گذشته و الان تمام‌ بازیکنان تیم ملی بخاطر ثروتهای فراوانِ لنگ ازبیت المال به این تیم فاسد میرفتن. شما تحقیق کنید که چقدر استقلال مظلوم بوده و دولت و صداوسیما آن را تضعیف کردن چرا؟؟؟ چون اسم قدیمی آن "تاج" بوده فقط اما ما به کمک خداوند پیروز خواهیم شد و پیروزی نهایی ازآن مستضعفین و مظلومین است
    • کیسه کشای حقیر IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      چی میییگی بابا ، انگار داری ترجمه قرآن رو مینویسی، پیروزی نهایی ازان مستضعفین است؟ شما اگه مستضعفید اینهمه گوه اضافه رو چجوری میخورید؟ اینهمه بازیکن درجه یک رو با پول کدوم افتخارتون میخرید؟ قهرمانی لیگ داشتید؟ جام حذفی چی؟ نکنه پاداش قهرمانی‌های کذایی چهل سال پیشتونو دارید میگیرید؟ عجب رویی دارید شما؟
  • بهزاد IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    جالبه همه حرف های تیم هایی ک باهاتون بازی کرده بودند رو توی این مدتی که از غار بیرون اومدید و دست نوازش پاپا مسعود و مامان آذر رو حس کردید رو بهتون زده بودن رو دارید تکرار میکنید . یک جام بدید ب فلانی و امثال اینا. خداروشکر از شواهد معلوم هست ک دوران پاپا چ بلا عایی سر بقیع آوردن تا شما جام ندیده ها دوتا جام اسنپی بگیرید و تمام تیم های لیگ برتر همصدا و متحد با هم میگفتن ی جام ب شما بدن شروع فصل و... میذاشتید ی فصل بگذره از یتیم شدنتون بعد شروع ب هوچیگری می‌کردید یا آه و ناله می‌کردید نگیم اثرات بی پاپاییه و سختتون شده در شرایط عادلانه بجنگید . یکم از بهانه هاتون قوی تر باشید و تو زمین مزد زحماتتون رو بگیرید.بعد از دوران پاپاتون ودوران سر بری سایر تیم ها ب علت جام ندیدگیتون ! تاج به لطف انتخاب سردار و نبود پاپاتون( ک نمیذاشت چنین افرادی راس کار باشند...) رنگ آرامش رودیده سرازپا نمی‌شناسید ومرز های هوچیگری رو در نوردید. واقعا اینقدر سخته براتون عادلانه جنگیدن برا قهرمانی پاک!؟ ب جا اینکار بنظر بنده ی هیات نظارت برا خودتون درست کنید و بالا سر یایا هوچیقهری بذارید. تیمتون ب موفقیت میرسع
  • . IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    #یایا_هوچیقهر همه گفتن قضاوت خوبی داشته جز پنالتی ک برا استقلال نگرفته ...بجا هوچیگری مرد باش با ی خدافزی هوادارا و بازیکنان تیمو خوشحال کن . اون درصد گرفتنا خصوصا از جوون های تیم دوزختو سیاهتر می‌کنه .نمیشع ک هر بازیکنی بگیری افتضاح از آب دربیاد. یکم بخاطر شأن تیم و خودت دلالی نکن #هوچیقهر دوتا خارجی خوب بگیر. از فرهاد و تیمش یاد بگیر. اینقدر بزدل نباش ترسو نباش فاتحه خصوصا بازیکنانی ک گرفتی یایاهوچیقهر. باید نظارت کنن روت . آبروی فوتبال پاک رو بردی .
  • رضا IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    حرف زیادی نزن توی این چند سال از بس داوران به نفعتان گرفتنه بد عادت شدید اگر داوری عادلانه سوت زد فکر میکنید به نفع میگیرد برو خوب بازی را ببین داور چقدر به نفع شما گرفت پنالتی ۱۲۰درصد را نگرفت بازیکن را اخراج نکرد خاک برسر تیمی که توی ۴ ثانیه گل بخورد
  • اس اس کبیر ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    مرتیکه دلال پنج سال تمام بادلالی ورانت خواری ووزیر ووکیل ورییس جمهوروپول بیت المال وداوری وفدراسیون ووزارت ورزش وکمیته انظباطی وباهزاران ترفندکثیف قهرمان شدیداین همه حرف وحدیث نبود.الان استقلال داره باپاکی قهرمان میشه همه جاتون سوخته.
  • دد IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    اول کار فشار آوردن به داور
  • ج IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    فکرکنم ازسواد واخلاق خیلی فاصله داری کدوم آدم درزمین فوتبال مثل یک گرگ وحشی وارد میشه وبه داور حمله می کنه شما شانس داری درلیگی بازی می کنی ازعدالت بدور هستن وگرنه کمترین جرم شما دوری شش ماه ازفوتبال هست تااصول حرفه گری که شما ازش نام می بری که نداری همچین اخلاقی متاسفانه حیف فوتبالی که شما سرمربی اش باشی باید خون گریست به حال فوتبال کشورم تو شاگرد تحویل جامعه بدی نه ازاخلاق چیزی سرت میشه نه ازفن فوتبال فقط هوچی گری ودلالی ولس۴
  • اس اس IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    وجدان کی تو این فوتبال بیشتر از تو حرف میزنم وفکر می‌کنید چه باشگاهی هستید که قانون باید طبق میل جنابعالی باشه...باید قانون اجرا بشه وجنابعالی شیش ماه طبق قانون محروم میشدیدولی عزیز دردونه فدراسیون وحکومت کجا میدارم قانون اجرا بشه...
  • علی IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    بابا مسعود رفت و ببین چه جنجالی راه افتاده
  • قرمز IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    بنده خدا همش یکسال داره کناره پین یاد میگیره توقع بیشتر ازاین ازش نیست
  • امیر ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    شما بهتر به جای مربی گری دلالی رو برارید کنار اون وقت همه چیز درست می شه .
  • MAMALI IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    زنده باد هواداران فهیم پرسپولیس زنده باد پرسپولیس زنده باد یحیی گل محمدی
  • تاجی IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    لطفاً حرف مفت نزن،این تویی که همه رو سرویس کردی و مرتب راجع به همه چی حرف میزنی،تو کجات حرفه ایه؟فقط داری راجع به داور حرف مفت میزنی،برو یه کمی تمرین بده به تیمت،اخه تویی که ۴ بار قهر کردی چه تمرینی به تیمت دادی که ادعا داری.دیگه صدات و نشنوم
  • مصطفی IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    کلا پیروزی فقط با کمک داور نتیجه میگیره با دست گل میزنن قبوله کسی بهشون نزدیک بشه داور پنالتی میگیره یا خارج محوطه باشه و حتی یک متر فاصله داشته باشه باز به نفع سون خطا میگیره مهاجم حریف رو با فنون کشتی کج و ورزش های رزمی نابودش میکنن داور به مهاجم حریف کارت میده داور رو میزنن،بازیکن حریف رو میزنن ناظر بازی رو میزنن فحش و ناسزا میدن آخرش هم ‌‌‌طبق قانون که حداقل شش ماه محرومیت هست بعد یه ماه با 4 جلسه سر و تهشو هم میارن لااقل برنامه نود بود که اونم بی دلیل جمع اش کردن که هر کاری کردن کسی نباشه مطرح کنن اگه وی ای آر بیاد که دیگه باید برن دسته یک
  • داودتاجی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    باسلام‌‌شما‌دست‌ازهوچیگری‌بردار‌کارخودتو‌بکن‌انشالله‌‌‌دوم‌یاسوم‌میشی‌‌‌اونم‌اگه‌بشی
  • کوهمره_جروق IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    سید علی کارمند أجرلو بوده این را همه میدانند.
  • بهروز سرور لنگیا IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    عیب نداره. استقلالیا زیاد حرف می زنند. و مثلا لنگیا کمتر حرف می زنند.‌اماهرچه باشه، هوچیگری و حمله و توهین به داور دست به یکی کردن با کمیته انصباطی و اینجوردچیزا رو ندارن. اقای یایا، دورانت دیگه تمومه.
  • علی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    💯💯⛔⛔خداوکیلی کامنت نفر قبلی من بخونید کمتر بخندید. میگه با ذهنیت یک بر صفر وارد بازی شو. میشه مثال بزنید یاد بگیریم. عین پنج فصل ده بازی یکی بعد ابیا بازی کردید. سپاهان برا 5دقیقه دیرکرد بازنده کردید. جام بازی نکرده دارید بازیکن سرباز فراری با بیماری واریکوسل دارید. اصلا چرا دارم جواب تو رو میدم با این سطح درک. تیم همیشه طلبکار از زمین زمان تو حالت برابر سختتون شده از عادت.....
  • عباس IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    اقای گل محمدی شما هم چندسال پیش که قهرمان شدید به لطف کسانی دیگر بوده.
  • جلیل US ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    باسلام و آرزوی قبولی روزه و نماز همه عزیزان.استقلالی ها حرف زدن تو عمل کردی.بخدا هوچیگر و بی ادب تر از باشگاه لنگ خصوصا اون مطهری بی جنبه وجود نداشه و نخواد داشت.حالا دیدین وزیر هم گل میزنه هم پاس گل میده؟ ۵ سال فوتبال ایران را بخاطر سوگلی خودش خراب کرد.بازیکن های تیم خوب را با وعده تیم ملی به لنگ آوردین کسی جیک زد ها ها؟ نا وزیر گفت میز منو بخواهید ولی علیپور رانخواهید، وقتی رسید به صیادمنش گفت ایراد نداره بزارید بره ترکیه ارز وارد کشور میشه.حالا ایمان پیدا کردین که دست خدا بالاترین دسته.
    • مهدی TW ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      میگن دروغگو حافظه نداره اما نه اینکه در یک جمله! بهترین بازیکنان رو با وعده تیم ملی؟! کدوم بازیکن؟ و بهترین ها رو قبل تیم ملی پرسپولیس پیدا کرد؟! البته اگه منظورت اینه که بهترین جوانان مثل طارمی و علیپور و نورالهی و غیره که قبل پرسپولیس یا دسته یک یا در تیم های کمتر دیده شده حضور داشتن رو خریدن و تبدیل به ستاره های تیم ملی شدن هم اعتراف خوبیه! راستی نکنه باور کردی تیم امسال همون بازیکنان سالهای قبل هستن؟! کافیه یه بار دربی ۴ بر ۲ رو ببینی تا بفهمی نود درصد بازیکنان اصلی الان خارج بازی میکنن! البته انشاالله بزودی دوباره برمیگردن تا این اتهام ها رو پاک کنن! عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد!!!!
  • حسین IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    چرا بجای مربی گری و الگو بودن فقط حرف می زنید و بیانیه می دهید تازه سواد درست حرف زدنم ندارید ... نگاه کنید به مربیان ڪشورهای اروپایی ... کاش یاد بگیرید و اینقدر فقط حاشیه سازی نکنید واقعاً خودتون خسته نشده اید؟؟؟ شماها باعث تحریڪ هوادار هستید ...
  • شیشتقلالی دو چرخه سوار خخخ IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    آقا سرتونو درد نیارین کیسه ده ساله که جام نگرفته خیر سرش مثلا تیم دوم ایرانه ..خخخ ...امسال هر جوری شده میخوان یه جام بهش بدن..به قول تقوی پیشکسوت کیسه این قهرمانی ننگش بیشتر از افتخارشه
  • لنگ حقیر IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    این گلمراد فکر کرده تا حالا هرچی نتیجه گرفته به خاطر خودش بوده اما خودشم میدونه اگه داوری و دلار های مفت که به برانکو دادن پنج سال نگهش داشتن نبود الان لنگپولیسو باید از کف لیگ استانی جمع میکردن انتقاد از اخلاق گند شما دور از حرفه ای گریست اما وسط بازی دربی حمله کردن به داور و روی سینه اون کبوندن عین حرفه ای گریست؟؟
    • اس اس IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      وزیر لنگی هم بهش اضافه کن
    • مهدی TW ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      همین که نود درصد اون تیم قهرمان که بیشترشون فصل قبل لژیونر شدن اعضای اصلی تیم ملی هستن پاسخ محکم و مستندی هست براتون! البته میتونید کمی صبر کنید تا شجاع و بیرو و کنعانی و نورالهی و علیپور و طارمی برگردن اون موقع حتما مشکل برطرف میشه و یادتون میاد چرا قهرمان میشد! البته از الان میتونید برای فصل بعد که برگشتن هم بهانه های بهتری پیدا کنید! مربی که با ادعای دیدن گل شدن توپ بعد برخورد به تیرک (از روی نیمکت ذخیره ها!) هویت هوچیگر این مکتب رو یک بار دیگه اثبات کرد! دقیقا اگه سمت دروازه خودی توپ بعد برخورد به تور (نه تیرک!) به زمین بر میگشت میگفتن ما دیدیم اصلا از خط نگذشت!
  • میر هاشمی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    از قدیم گفتند لطف دایم تبدیل به وظیفه می شود.الطاف بی پایانی همچون:سوپرجامهای اسنپی،سه صفرهای غیرقانونی،قهرمانی با گلزن جعلی،حضور بازیکنان خدمت نرفته با کارت جعلی،تغیبر قوانین مربوط به حضور تماشاگر در جام‌حذفی،حمایت رانتهای ثروت و قدرت،زنجیره مافیای رسانه،حکم های تنبیهی خفیف و تهوع آور در رابطه با مفاسد اخلاقی یا انضباطی و صدها مورد این چنینی از تیم محترم پرسپولیس عوامل و تماشاگران آن فرزندی لوس ،ننر و حق بجانب برای فوتبال ایران ساخته که جز با سر بریدن آشکار بقیه تیمها و اهدای جام‌های مورد دار به چیزی راضی نمی شود
  • پیگیر IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    آقا یحیی لطفا فقط تمرکز وآرامش
  • اشنا IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    موقعی که کم می اورید شجاع باشیدواعتراف کنیدهمانطورکه مربیان بزرگ هستندقهرمانی سالهای گذشته مشکوک به نفوذحکومتی بوده است!
  • امید IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    واقعا گل محمدی داره می ترکه امسال دیگه مثل اون ۵ سال نیست ، برای این فوتبال باید متاسف بود که امثال شما در راس کارید
  • پوکر کبیر IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    تموم شد؟
  • اسد IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    اقای گل‌محمدی وقاحت هم حدوحدود داره این تیم لنگ بود که پنج سال شرافتشو گذاشت زیرپا و با مسعود ملعون قهرمانتون کرد حالا چون شرایط تغییر کرده فشار بهت میاد ،،،،،کافر همه را به کیش خود پندارد
  • حسین IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    اقا گل ممد ببین زیاد دروغ میگی کسی که میره دیگه بر نمیگرده اگر برگشت یعنی ......خوردم برو از چندتا بزرگترت بپرس
  • احمد رئیسی US ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    اقای گل محمدی عزیز ومعصوم مردم قضاوت میکنند کی زیاد حرف میزنه.اگر از دقیقه یک بازی یکطرفه وداور به نفع استقلال قضاوت کرد پس چرا هم رفت وهم برگشت پنالتی این تیم نادیده گرفته شد؟تقی به توقی خورده جای بزرگان نشستی وبخاطر کم جنبه وکم ظرفیتی زمین بازی را چاله میدون اشتباه گرفتی.مربی جنتلمن وباشخصیت هرچقدر هم حساسیت داشته باشه یا سوتی برعلیه تیمش زده بشه که این اوباش بازی ها را درنمیاره.نه دوست عزیز،طفلکی بی گناه اینا همه نشانه های بی بابا شدن شما وتیمتون هست.امان از یتیمی.کجایی بابامسعود بچه هاتو زجر میدن.
  • فیروز IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    سلام با نظرات آقای گل محمدی کاملا موافقم و آقای مجیدی هردفعه مصاحبه کرده و همه را همیشه متمثهم می‌کند گویی توهم دارد ک نمی‌خواهند آنان موفق باشند در صورتیکه رفتارشان اینگونه نشان می‌دهد ک خودشان موافق موفقیت دیگر تیم‌ها نیستن
  • محسن IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    وقتی پیشینه یحیی خان گلممد و پیگیری کنید متوجه میشید که چه جور آدمیه و دیگه از این رفتارهاش تعجب نمیکنید ، آدمیکه هیچ چی از فوتبال نمیدونه و تو تمام این مدت فقط با کمک دیگران و البته تعدادی بازیکن خوب نتیجه گرفته ، تو وقتی عرضه نداری برای دو دقیقه تیم ۱۰ نفرت گل نخوره به دیگران چه ربطی داره ،دائما هم که قهر می‌کنی ، وزیر ارتباطات که بهت زنگ میزد و می‌گفت بچه ها کم وکسری ندارن اونم با پول مردم بدبخت اون روزا خوب بود؟ وقتی پی دلالی هستی و ۴ تا بازیکن درست خارجی بلد نیستی بیاری به دیگران چه ، وقتی اینقدر بیسوادی که تو گفتگوت میگی اونا بازیکن قد بلند شون و آوردن من هم خواستم تعویض کنم معلومه که هیچی بارت نیست ، در هر صورت یحیی جون حرف مفت کمتر بزن وبجاش بقول خودت تو زمین درست عمل کن
  • سعید IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    آقای گل ممدی من استقلالی م ولی تودرحد مربیگری پیروزی نیستی..یعنی دانشش رو نداری..کمی بهانه بیار .اگه پیروزی پارسال هم یه کم فوتبال بازی میکرد بخاطر برانکو وحمایتهای بی شایبه بابامسعودت بود والا تو اصلا دانش مربیگریت بع درد تیم دسته یک میخوره.. دیگه از بیانیه وچرت وپرت گفتن دست بردار..دستت روشده
  • جارمان US ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    همه اهالی فوتبال کاملا می‌دانند که افشاریان یک پرسپولیسی سه آتیشه هست وباور دربی راهم خود افشاریان انتخاب کردگل محمدی خودش هم خیلی قشنگ براین موضوع واقف بود..
  • مجتبی DE ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    اگر تونستی از دوست جوجونیت مطهری حساب نبری بگو مربی ام
  • مهدی لنگ سوز IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    به نظرمن یحیی داره از اب گل الود ماهی میگیره گرچه که کل اسناد بدست امده چ داوری چه فدراسیون وغیره علیه طویله عبده هست و میگن ب صلاح نیست ب رویت همه برسه ولی کی این صلاح فوتبال کثیف رو میدونه که نمیخوان افشاکنن مگه یوونتوس نبود قهرمانی هاشو برگردوندن ترس نمیخواد وقتی قانون باشه وقتی عدالت باشه وقتی حرف از مسلمانی میزنیم صلاح معنی پیدا نمیکنه یک باربرای همیشه سر این مافیای هفت سر رو بترکونین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی