نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
محمد مومنی - استقلال
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به حکم اخیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد و از مماشات این کمیته با سرمربی پرسپولیس گلایه کرد.

محمد مومنی به عنوان عضو هیئت مدیره استقلال به شدت از عملکرد این تیم حمایت کرد. او اعتقاد دارد همه تیم ها باید مانند استقلال در زمین نتیجه بگیرند. بخش هایی از مصاحبه این عوض هیئت مدیره استقلال را در زیر مطالعه کنید:

*در اینکه داور به‌عنوان قاضی در میدان است و همه از او توقع عدالت دارند، شکی نیست، اما اگر این عدالت زیر سؤال برود، جایگاه داوری خدشه‌دار می‌شود. درست است که شاید تیم‌ها ضرر کنند، ولی جایگاه داوری زیر سؤال می‌رود. در یکی از رسانه‌ها عنوان شده بود چرا به داوران هجمه وارد می‌شود. باید توجه داشت این هجمه‌ها دلیل دارد و بی‌دلیل نیست. داوران نسبت به اعمال و رفتارشان و حتی نوع صحبت‌شان وظیفه دارند. داوران می‌خواهند بهترین باشند، اما این را باید بدانند یک سوت ممکن است جایگاه همه را به خطر بیندازد.

*اخراج سیلوا توسط مهدی در بازی با پیکان، به نوعی پوئن گرفتن مهاجم از مدافع بود. توپ در دسترس مهاجم نبود و اگر سرعت نور را هم داشت به توپ نمی‌رسید، چون سیدحسین حسینی از دروازه خارج شده بود و به توپ می‌رسید. احساس می‌کنم مهاجم پیکان خودش را انداخت که پوئن بگیرد. نمی‌خواهم بگویم داور را فریب داد، ولی او را تحت تأثیر قرار داد. یکسری کارشناسان هنوز داور سوت نزده با تلویزیون تماس گرفتند و گفتند خطا درست بوده است. چرا برای رقبا چنین اتفاقی نمی‌افتد؟!

*در برخی رسانه‌ها طوری وانمود می‌کنند که مربیان استقلالی در لیگ برتر مقابل فلان تیم امتیاز گرفته‌اند، ولی برابر استقلال امتیاز از دست داده‌اند. آیا لیگ برتر جای این کارها است؟ درست است که مربیان استقلالی همه چیزشان را از استقلال دارند، ولی آیا آبروی‌شان را از سر راه آورده‌اند؟ نگاه مردم را به این سمت نبرید که برای استقلال اتفاقاتی می‌افتد. چرا در سال‌های اخیر چنین مسائلی مطرح نبود؟ چرا الان همه قاضی شده‌اند و حرف می‌زنند؟! راه‌هایی که می‌خواهند استقلال را ضربه فنی کند، راه‌های درستی نیست. بگذارید همه چیز در داخل زمین اتفاق بیفتد. شاید برخی‌ها حرف‌های آنچنانی زده و دم از دانش و معلومات بزنند، ولی داخل آن تهی است. مشخص است که یک ساعت مطالعه کرده‌اند و یاد گرفتند و آن را تحویل رسانه می‌دهند.

بیایید مثل استقلال در زمین نتیجه بگیرید/ مگر مربیان استقلالی آبروی خود را از سر راه آورده اند؟/ از بیرون به مهاجم پرسپولیس می‌گویند موقعیت را گل نکن؟

*حمید مطهری مربی تیم پرسپولیس دوست خوب من است و نمی‌خواهم جواب حرف او  را بدهم، ولی یک سؤال دارم. آیا از بیرون به مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس می‌گویند موقعیت را گل نکن؟ فشار روانی زیادی روی تیم‌شان است و باید مدیریت کرده و استرس را از تیم‌شان دور کنند. چطور وقتی در سال‌های گذشته نتیجه می‌گرفتند، نتایج داخل زمین بود، ولی الان بیرون از زمین شده است؟ اینها هجمه‌هایی است که برای استقلال درست می‌کنند. صحبت‌های مدیریت شده، مصاحبه‌های مختلف و ... برای ایجاد حاشیه در استقلال است.

*در سال‌های اخیر وزیر و وزرا علایق خودشان را نسبت به یک تیم اعلام می‌کردند و همه چیز مشخص بود، چرا یک استقلالی به خودش اجازه نداد حرفی بزند؟ چون نمی‌خواست شأن و شخصیت استقلال زیر سؤال برود. استقلال نیاز به عوامل بیرونی ندارد و به کسی وابسته نیست. دو بازیکن از استقلال گرفتند تا تحت فشار قرار بگیرد، ولی اینطور نشد، چرا؟ چون مدیریت و سرمربی به این مسائل واقف بودند و انگیزه‌شان بیشتر شد. در بحث جدایی این دو بازیکن (سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند) گفتیم حق با قانون است، اما بدانند استقلال در زمین نتیجه می‌گیرد و جریان‌ها و اتاق فکرها نمی‌توانند کاری کنند.

*به نظرم با گل‌محمدی مماشات کردند و این کار وجهه خوبی برای فوتبال ایران نخواهد داشت و عملکرد تصمیم‌گیرندگان را زیر سؤال می‌برند. فردا روزی همه می‌گویند چرا ما محروم شدیم فلان مربی نشد؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگیزاسیون IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    نتیجه همین مماشات هست که گل‌ممد هنوز از کمیته بر نگشته و عرقش خشک نشده دوباره همون حرفها رو تکرار میکنه. حکم و تنبیه انضباطی باید در رفتار طرف تاثیر گذار باشه یا نه؟ اگر نص قانون رو رعایت کرده بودن و طبق قانون طرف رو شش ماه محروم کرده بودن جرات می‌کرد هنوز از کمیته برنگشته دوباره شروع به لجن پراکنی بکنه؟ علی کریمی تو یه بازی بین المللی داور رو هل داد چند ماه محرومش کردن؟ حالا گل‌ممد داور و ناظر و ناظر داوری رو هل داده هیچ یکساعت دور ورزشگاه یورتمه رفته و عربده کشیده و فحاشی و بازی رو مختل کرده و... کمیته زحمت کشیده چهار جلسه محرومش کرده تازه نه در تمام بازی‌ها فقط در لیگ!!! واقعا خنده داره
    • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      منظورتون از داخل زمین همون بازی گل گهر رفت و برگشت که نیست ؟؟!! کیسه بازی رفت داخل زمین حریف گل گهر نشد کمیته داوران امتیاز کامل حساب کیسه ریخت یا بازی برگشت کیسه با دو سهمیه پنالتی به اعتقاد کارشناسان داوری پنالتی درست نبود قبل پنالتی آفساید بود سه امتیاز به حساب کیسه ریختن معنی داخل زمین فهمیدیم ستاره کیسه همیشه داوران هست بازی دربی برای کیسه در آوردن بازی هوادار گل دوم کیسه به خاطر ۱۲ نفر مردود بود بازی پیکان رضایی اخراج نشد بازی فجر قبل گل چشمی فن کشتی زد این بازی پنالتی دوم کیسه هم آفساید هم پنالتی نبود پنالتی نفت آبادان سوخت کیسه بیش از نصف امتیازش با داوری ها و سهمیه پنالتی ها و امتیازها گرفته  علی برکت الله قهرمانی پاک کیسه راههای رسیدن کیسه به صدرنشینی بگو سهمیه پنالتی ها سفارشی و کمک امتیاز معیشتی مصونیت قضایی فرهاد مجیدی  توسط فدراسیون آبی
  • مجهول الهویه IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    عنایتی برای شما بازی نکرد. ولی هدفش گرفتن دو مساوی از پرسپولیس بود. که با اون نابازی بدست آورد. چرا جلوی شما ی سبک دیگه بازی میکرد؟ خیلی عادی و طبیعی بازی کرد و نتیجه هم که طبیعتا برد شما بود. هر تیمی جلو پرسپولیس هم "بازی کنه" میبازه.
    • آبی IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      از اسمت مشخصه مجهول الهویه هستی اگربخوای اینطوری فکر بکنی باید بگیم تارتار هم کم برا شما نگذاشت... ۵ قهرمانی با کمک های معیشتی بابامسعودتون به دست اوردید😀😀
    • مجهول الهویه IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      چپ و راست به تارتار متوسل میشید. تارتار میاد بازی میکنه هم جلو پرسپولیس همه جلو تیم شما. هر تیمی "بازی" کنه امکان باختش میره بالا. دیدی ضدفوتبال کنه جلو استقلال؟اینطوری مه یه مساوی میگرفت! چرا نمیگم منصوریان. اگه پرسپولیسو برد چون بازی کرد.حالا اگه بگه واسه استقلال بازی نکردیم، خب حرفش موجه هستش، چون بازی کرده برنده شده. هوادار با ی گل مارادونایی و ی ضد فوتبال ۴ امتیاز از پرسپولیس گرفت. باشه ولی دیگه سخنرانی نکنید لطفا‌. در مورد اسمم هم ده دفعه توضیح دادم شما دیر اومدی.
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      مصداق سیاست یکی به نعل یکی به میخ که میگن تویی جناب مومنی. بعده کلی موعظه و افاضات، چهار تا لیچار هم قاطی صحبتات کردی که مثلا کسی بهت شک نکنه!! مرد حسابی از یه طرف گفتی "در اینکه همه از داور توقع عدالت دارند شکی نیست اما اگر این عدالت زیر سؤال برود، جایگاه داوری خدشه‌دار میشود". بعد گفتی "اخراج سیلوا در بازی با پیکان به نوعی پوئن گرفتن مهاجم از مدافع بود. توپ در دسترس مهاجم نبود و اگر سرعت نور را هم داشت به توپ نمیرسید، چون سیدحسین حسینی از دروازه خارج شده و به توپ میرسید". مرد حسابی سیلوا اگه خطای تک به تک کرده باشه تحت هر شرایطی باید اخراج میشده. حالا اینکه شما حرفای پارگراف قبلیتو یاد رفته یه بحث دیگه است. از یه طرف داور رو میبری بالا و از طرف دیگه با مخ میزنیش زمین. بعد در جای دیگه‌ای گفتی "در برخی رسانه‌ها طوری وانمود میکنند که مربیان استقلالی در لیگ مقابل فلان تیم امتیاز گرفته‌اند ولی برابر استقلال امتیاز از دست داده‌اند... درست است که مربیان استقلالی همه چیزشان را از استقلال دارند ولی آیا آبرویشان را از سر راه آورده‌اند؟
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      چرا در سالهای اخیر چنین مسائلی مطرح نبود؟" اتفاقا چند ساله که این صحبتها مطرحه و ظاهرا جنابعالی خواب تشریف داشتی. عنایتی دو تا بازیش جلوی پرسپولیس لحاف و تشک پهن کرده بود و بازیکناش یک سوم بازی رو روی زمین خوابیده بودن و عملا ضد فوتبال بازی کردن اما انصافا جلوی استقلال فوتبال بازی کردن و آخرش هم که دیدیم باختن. به قول دوست مجهول‌الهویه‌مون عنایتی اگه برای شما بازی نکرده پس چرا جلوی استقلال یه سبک دیگه بازی کرد و باخت!! یا همین صنعت نفت که جلوی پرسپولیس مثل چی میدویدن چطور شد که جلوی شما در بعضی صحنه‌ها وایمیسادن و تو درگیریها شرکت نمیکردن!! دیگه تصاویر تلویزیونی که دروغ نمیگن. اینکه مهاجمین ما نمیتونن گل بزنن درسته ولی اکثر مربیا و بازیکنای استقلالی لیگ برای شما بازی میکنن و ته دلشون دوست دارن شما قهرمان بشین نه ما. حالا اینکه شما نمیخوای قبول کنی خب نکن و یکی به نعل بزن و یکی به میخ.
    • حسین IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      جناب مجهول الهویه آقای عنایتی بازی رفت تادقیقه ۹۲ از لنگپولیس جلو بود به لطف داور آن کرنر که اصلا کرنر نبود براتون گرفت در ادامه اسدی مدافع هوادار را هول داد تادر ادامه گل لنگپولیس به ثمر نشست ومساوی گرفت واز شکست فرارکرد
  • واحد خلیلی IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    خخخخخخخ داخل زمین؟؟؟؟درست خوندم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پنالتی های اهدایی،ناداوری،امتیازات معیشتی و و و ......... اگر اینا نبود خدایی الان میانه جدول حتی رو به پایین بودیدن شایدم برای بقا در لیگ میجنگیدید.شش تغلالیا بگم اولونگا بیاد؟ایمون زاید چی؟عمر عبدالرحمان راستی کجاست؟برید کنار امسالم قهرمانیم.قال البرانکو شش تغلال شخصیت قهرمانی ندارد.
    • ناشناس IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      معیشتی یعنی دوتا پنالتی داخل دربی های رفت و برگشت بریزن به حسابتون... لنگی های پررو و هوچیگررررررر
  • قرمز IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    واقعا جای تاسف داره بخوان عین این تیم بازی کنن اصلا ثبات لیگ رابهم زده همش نامه نگاری شکایت هوچی‌گری بیا پایین سرمون درد گرفت
    • 4444 IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      پنج سال با همین ترفند و تاتار و بابامسعود و خرید داورا و زورگویی گرفتن بزور سرمربی تیمی که تو آسیا یه سر و گردن از لنگ قوی بودن میخوای یا بازم بگم جعل و فساد در کل 5 سال دیگه هوادار هر تیمی حرف بزنه شما باید لالمونی بگیرین
  • دریکوند IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    مشخصا تصمیمات همیشه به نحوی چالش برانگیز به نفع تیم پیروزی بوده و همین باعث شده یک رفتار لوس همراه با طلبکاری همیشگی در فرهنگ هواداری و مربیگری این تیم شکل بگیرد.ببینید سر قضیه طارمی چه محرومیت داخلی برای این تیم در نظر گرفته شد؟هیچ.بببنید برای سربازی فرستادن بازیکنان استقلال تمام کشور بسیج شد ولی از جعل آشکار امیری چه به راحتی گذشتند!و الان برای رفتاری به مراتب زشت تر و سنگین تر از ساکت الهامی یک محرومیت 4جلسه ای قابل تجدیدنظر تصویب می کنند و فرد خاطی با ادبیاتی بدتر همین را هم برنمی تابد و تمام ارکان فوتبال را به طرفداری از استقلال متهم می کند.شک ندارم حتی طرفداران این تیم هم به نتیجه رسیده اند که عدالت برای همه تیمها غیر از پرسپولیس است و قطعا با این روند در صحنه بین المللی هیچگاه موفق نخواهیم شد
  • آبی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    لنگی های هوچیگر و طلب کارهای همیشگی
  • حسن IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    آقای مومنی .پیشکسوت آبی.خیلی حق بجانب صحبت میکنید .در مورد حرف وحدیثهای لیک بهترین نظر راپیشکسوت خودتیم آبی زد .برای من دومی پاک خیلی بهترازاین قهرمانیه.شماها مثل کبک سرتونو کردین زیر برف ومیگین چون من کسی رو نمی بینم حتما کسی هم منو نمی بینی.حال یه سوال با شرف جواب بده جریان کثافتکاری اردوی دبی تیم تو قشنگ بیان کن نمیتونی حاشا کنی چون تا خود وزیر ومدیر عامل تیم هم تایید کردن خب بسم الله بفرما
  • صادق RU ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    اگر آبرو داشتید که بورمند و غلامپور لات با مشت به باز یکنان پر سپولیس حمله و نمی زدند پایه گذار پرسپولیس آدم های با سواد و با فرهنگ تشکیل دادند ولی آقای به اصطلاح با آبرو چی زدن و لات بازی در قا موس شما ها ست
  • اسنپ کاپ IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    لنگ سوراخه ،
  • بهنام IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    اگه پررویی و وقاحت قیافه داشت قطعا شکل شما بود اگه همه تیما میخواستن مثه استقلال امتیاز بگیرن الان همه تیما صدر جدول بودن واقعا خجالت بکشید قهرمانی با پنالتیهای اهدایی و امتیازهای معیشتی و بریدن سر تیمای دیگه مثل گل گهر
  • بهاران IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    باید یه برنامه و مسابقه هم میزاشتن برا انتخاب هوچیگرترین مربی وتیم قرن اونوقت میدیدن ک گل ممدو لنگیا با 100درصد ارا مردمی و کارشناسان محترم جایگاه اول رو ب خودشون اختصاص میدادن....لنگیهای هوچیگر جام اسنپی
  • یونس IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    این قهرمانی بدرد هیچی نمی خوره...امتیاز های معیشتی و... در کل تیم مجیدی خوب بازی نمیکنه...من از تیم یحیی هم خوشم نمیاد...فقط تیم محرم خوبه...نویدکیا و قلعه نوعی به حقشون نرسیدن...در ضمن من طرفدار پرسپولیس هستم...خداییش استقلال الان باید چهارم جدول باشه...
  • میرهاشمی IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    از قدیم گفتند لطف دایم تبدیل به وظیفه می شود.الطاف بی پایانی همچون:سوپرجامهای اسنپی،سه صفرهای غیرقانونی،قهرمانی با گلزن جعلی،حضور بازیکنان خدمت نرفته با کارت جعلی،تغیبر قوانین مربوط به حضور تماشاگر در جام‌حذفی،حمایت رانتهای ثروت و قدرت،زنجیره مافیای رسانه،حکم های تنبیهی خفیف و تهوع آور در رابطه با مفاسد اخلاقی یا انضباطی و صدها مورد این چنینی از تیم محترم پرسپولیس عوامل و تماشاگران آن فرزندی لوس ،ننر و حق بجانب برای فوتبال ایران ساخته که جز با سر بریدن آشکار بقیه تیمها و اهدای جام‌های مورد دار به چیزی راضی نمی شود
  • لنگ بی هویت حکومتی IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    اتفاقا مماشات با یایا خوب شد چرا؟ بزارید ریشه این گونه تبعیض ها یکبار برای همیشه گرفته شود از این به بعد از هر تیمی بغیر از سرمربی(محرومیت سرمربی باعث به حاشیه رفتن تیم میشود) به یکی از عوامل تیم گفته میشود اگر دید داور با اغماض و لجبازی سوت میزند برو به داور حمله کن نهایت 4 جلسه محروم میشوی بهمین راحتی تیم ها حق خودشون داخل زمین از داور میگیرند اگر کمیته انضباطی بغیر حکم یایا بدهد معلوم میشود لنگی و بخاطر رنگ خاص اینگونه حکم داده اند حالا ببینم بعد از این سنگ روی سنگ قرار نمیگیره ؟؟؟ عدو شود سبب خیر !!
  • ناشناس IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    متقلبین آبی...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی